Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Kitarointi.

Kirjoittanut: Deadboy (Aktiivi)
  • Lähetetty: 22.12.2007 01:55
Itse en osaa soittaa mutta joo Epiphonen lesboista olen minäkin kuullut paljon hyvää, Tokaistakin jonkin verran, mutta niitä on kait sekä Koreassa ja Japanissa valmistettuja ja halvempi korealainen ei ole kait lähellekään niin hyvä kuin se japsi. Lesboul on yks maailman kauneimista kitaramalleista.

Aloittelijalle ei kukaan mun kitaristikavereista tai -tutuista suosittele mitään kaikista halvinta kitaraa. Ne ei yleensä pysy vireessä kuin vähän aikaa ja saa koko ajan olla virittämässä mikä turhauttaa. Tuo asia ei vaan tule yleensä ilmi kaupassa kokeiltaessa. Parempi veto aloittelijalle on ostaa vaikka käytetty hyväkuntoinen vähän laadukkaampi kitara kuin uutena joku halpis.
Kirjoittanut: Isnaard (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 22.01.2008 14:47

Lainaus: Tristessa

Kitarassa pitää olla massaa, ts. se saa olla aika raskas ja tukevan tuntuinen käteen.

Jaap, se on siitä kiinni miltä itsestä tuntuu. Mä tykkään kevyistä ja hyvin sylissä istuvista kitaroista, enkä niinkään painavista bodyistä, koska ne rasittavat ikävästi hartioita seisaaltaan soittaessa ja tuntuvat ikäviltä sylissä painonsa takia.

Carvin on merkki, mitä ei näe missään ja mistä harvoin sanotaan mitään. Hinta-laatu suhde on niissä aivan älytön. Suosittelen selaamaan niiden nykyistä tarjontaa.
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 22.01.2008 15:20

Lainaus: Deadboy

Lesboul on yks maailman kauneimista kitaramalleista.

Mä en oo oikeen ikinä tykännyt Les Paul-malleista, vaikka Gibsonin sellainen Custom onkin joskus ollut valikoimassani. Tykkään Strato variaatioista, ja sit v:n mallisista, esim ESP:n malleista.
Kirjoittanut: saarja (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 23.01.2008 21:39
100€ ibanez kuullostaa ihan harley benton meiningeiltä. tosin nyt olisi oiva tarkennus että sähkö vai akustinen vai jotain muuta... (kun ei tuosta ekasta meilistä ilmi käynyt). oma eka sähköinen makso silloista rahaa 400€ verrran käytettynä joka oli pätevä peli (ibanez iceman). jos teräsk. akustisesta kyse niin mielestäni 400€llä saa uutenakin jo päteviä pelejä.
vastaskohan tää mitään...entie..
Kirjoittanut: Lilith (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 06.02.2008 15:28

Lainaus: Deadboy

kaikista halvinta kitaraa. Ne ei yleensä pysy vireessä kuin vähän aikaa ja saa koko ajan olla virittämässä mikä turhauttaa. Tuo asia ei vaan tule yleensä ilmi kaupassa kokeiltaessa. Parempi veto aloittelijalle on ostaa vaikka käytetty hyväkuntoinen vähän laadukkaampi kitara kuin uutena joku halpis

Vielä pisteenä iin päälle noissa halpiksissa tuntuu olevan tekniikka ongelmia suhteettoman paljon. Mikäs sen mukavampi tapa tappaa mielenkiinto kuin olla virittämässä kitaraa tunnin välein sekä kolvailemassa irti sinkoilevia piuhoja ja suoristelemassa kaulaa (puhumattakaan muista ongelmista) joka ilta.
Kirjoittanut: kalmakalle (Aktiivi)
  • Lähetetty: 06.02.2008 15:34
Joku kieli lukko peli on ihan jees. Mun LTD MVV:ssä on floyd rose, ei ihan paras lukko sydemi, kun joutuu katkomaan kielen motukat, mutta on toiminut.
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 06.02.2008 16:30

Lainaus: kalmakalle

Mun LTD MVV:ssä on floyd rose, ei ihan paras lukko sydemi, kun joutuu katkomaan kielen motukat

Mullakin on toi Floyd Rose, tosin en juuri käytä sitä, vaan olen ruuvannut sen siten että se makaa rungossa kiinni takapäästään. Pitää vireen paremmin. Joo, se on tosiaan ikävää kun ne kielet joutuu katkoon.
Kirjoittanut: Raven Darkstar (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • • Muokkasi: Raven Darkstar
  • Lähetetty: 21.02.2008 00:11

Lainaus: Kivesnipsutin

Kannattaako ostaa satasen ibanez, en tiiä siit muuta, mut luuletteko olevan jotain Harley Benton-laatua vai ihan kannattava ostos kun se kepakko muuten on täydessä kunnossa, paljon käytetty vain ja omistaja haluaa sen nurkistaan pois?

Itse asiassa satasen Harley Benton on parempi kuin satasen Ibanez huomasin sen kun ostin ihan rahan paljoudesta tuollaisen 89€ HB:en ja yllätyin todellatodella positiivisesti! Kaula on hyvän tuntunen ja jäykkä, mikit on paremmat kuin 400€ jacksonissa! Ennen nauroin harley bentonille mutta nyt pidän kyllä hintalaatu suhteeltaan ehkä parhaana. Hassua Niin ja pysyy vireessä moitteettomasti.
Kirjoittanut: saatabna (Nimetön)
  • Lähetetty: 23.02.2008 01:06
Eihän Harley bentonissa mitään vikaa ole. Itelläni on olli joku 3 vuotta ja on toiminut ihan moitteettomasti.
Kirjoittanut: saatabna (Nimetön)
  • Lähetetty: 01.03.2008 19:13
kunnes huomasin että kaula oli vääntynyt. Eli täys *****. Pitää vissiin Jacksonin kitaraan sijoittaa.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit