Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Kitarointi.

Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 01.03.2008 19:29

Lainaus: saatabna

Pitää vissiin Jacksonin kitaraan sijoittaa.

Ne on kyllä asiallisia, joskin kalliin puoleisia. Katselin Kaisaniemen Musiikki Fasulla sellaista "v-mallia" joka oli oikein mukava soitettava, hinta 1900 €
Kirjoittanut: Raven Darkstar (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 11.03.2008 22:54
Jacksonilla on kyllä melkein parhaat kaulat, ohuet ja jäykät. Ittelläni on WRXT Warrior jossa on suht soolo kaula, kapee ja littee. Noi hinnat on kyllä melko muhkeita :/
Kirjoittanut: Menduros (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 08.06.2008 14:55
Tietääkö kukaan mistä löytäisi vasenkätistä Jacksonin Kelly mallista kitaraa? ite en ainakaan thomannista yms löytäny. Uutta kitaraa hankkimassa kun squieri on "hieman" epäkunnossa
Kirjoittanut: neo_shaman (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 08.06.2008 15:40

Lainaus: Menduros

squieri on "hieman" epäkunnossa

Eikös Squier ole jo tehtaasta tullessa epäkunnossa? olen vain kitaroiden kanssa merkkiuskollinen.
Voisin suositella DLX -nimistä liikettä, myymälät Hesassa, Tampereella ja Kuopiossa. Hesassa ainakin valikoima on hyvä.
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 20.09.2008 12:25

Lainaus: neo_shaman

Eikös Squier ole jo tehtaasta tullessa epäkunnossa?

Ei Squierit ole mitenkään p-askoja kitaroita hintaansa nähden, toisin kuin Strattarit; kuten sanottu, laatuvaihtelu merkin sisällä on anteeksiantamaton. Gibbarien nimeen tosin vannon minäkin.
Kirjoittanut: GothM (Nimetön)
  • Lähetetty: 26.09.2008 14:25
Gibson ja strato tyyliset mahtavia.
geunefile on mahtavan hieno, hintava. JAxonit on todella mahtavia myös.
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 26.09.2008 14:39

Lainaus: GothM

Gibson ja strato tyyliset mahtavia. geunefile on mahtavan hieno, hintava. JAxonit on todella mahtavia myös.

Mahtavia miten? Soundiltaan? Hinta-laatusuhteeltaan? Ulkonäöltään? Jacksonit eivät jaksa innostaa. Ylipäätään kitarat jotka kirkuvat "KATTOKAA KITARAA ÄLKÄÄ KUUNNELKO MITEN HUONO OLEN" ovat vähän njääh. ;D
Kirjoittanut: GothM (Nimetön)
  • Lähetetty: 26.09.2008 21:57
Gibson ja strato soundiltaan, geunefile ulkonäöltään ja soitettavuudeltaan ja muilta ominaisuuksiltaan. Jacksonit hyvät soundit mutta mun mielestä huonompi soitettavuus kuin noissa muissa.
Kirjoittanut: Nikkisuicide (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 31.08.2011 19:40
Itse olen täysiverinen gibson-friikki ja taloudellisen tilanteen parannuttua sellaisen hankinkin ensitöikseni. Suosittelisin hankkimaan SGn, koska se ON helpposoittoinen ja ergonominen... Eikä yhtään hassumman näköinen tai kuuloinen.
Kirjoittanut: Sad Angel (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 13.04.2012 20:54
soitan kitaraa kohta kolmatta vuotta, perheenjäsenet kyllästyneet renkutukseen... pitääkin mankua se sähkökitara, nyt soittelen vaan homeisella akustisella jkoka on tosin minulle aika rakas.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit