Gootti.net

Tule osaksi goottiyhteisöä. Liity jäseneksi!

Sullo Gootti.net kännykkääsi, laita osoite www.gootti.mobi kirjanmerkkeihisi!

Goottifoorumi: Musiikki ja muusikot: Cassandra Complex .yms

• Vastaa
    Yhden biisin olen kyseiseltä bändiltä (Cassandra Complex) onnistunut haalimaan, "Second Shot" ja se on yks hienoimpia biisejä mitä oon kuullu.

Löytyykö mistään suomalaisesta levykaupasta tai keneltään gootti.nettiläiseltä lisää kyseistä bändiä ?

Voisitte suositella muutakin samankaltaista, tunnelmallista, rauhallista ja siistiä 80-luvun goottia ja vastaavaa.

Fatfuck has the forum.

• Muokkasi: Tristessa
    • Vastaa
    Iteltä löytyy Cassandra Complexin levyt Wetware, Theomania, Sex and Death, War Against Sleep sekä Hello America...

Ihan kuunneltavaa, mutta välillä peesataan Sisters of Mercya niin että hirvittää...

Jos Cassandra Complex miellyttää, kannattaa ehkä tsekata muun muassa seuraavia yhtyeitä:

Frank The Baptist
    The Mission UK
    This Burning Effigy
    House of Usher
    Garden of Delight
    Love Like Blood
    Pink Turns Blue

mä en suosittele sinulle tuolla tavalla kahta miestä, ansaitsisit vähintään kolme...

• Vastaa

Lainaus: nexubus

Löytyykö mistään suomalaisesta levykaupasta tai keneltään gootti.nettiläiseltä lisää kyseistä bändiä ?

No, cdon.com:ista löytyisi ainakin kaksi kiekkoa... se nyt on melkeen kun suomalainen levykauppa.

Impotenssin määritelmä: Maan vetovoima voittaa naisen vatovoiman.

• Vastaa
    Itse suosittelisin Catastrophe Ballettiin tutustumista, jos Cassandra Complex miellyttää.
    Myös mm. Mephisto Walz, And Also The Trees ja Faith And The Muse ovat katsastamisen arvoisia bändejä.

"She wore far too much rouge last night and not quite enough clothes. That is always a sign of despair in a woman." - Oscar Wilde

• Vain yhteisön jäseneksi liittyneet käyttäjät voivat lähettää viestejä tänne. Ilmoita käyttäjätunnuksesi ja salasanasi ennen viestin lähettämistä, tai liity ensin jäseneksi.

• Tälläkin hetkellä suurta suomalaista goottifoorumia selaa 9 vakoilijaa ja 3 goottiyhteisön jäsentä (Vampira80, MustaHukka, Swanette). Kävijäennätys koettiin 24.03.2008 23:23, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 87 henkeä!