Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

muistot kätkeytyvät kappaleisiin?!

Kirjoittanut: Vampiric_ (Jäsen)
  • Lähetetty: 19.03.2008 22:27
Jotkut tuovat mitä sattuu mieleen. Hyviä että huonoja..
Kirjoittanut: Luciferina (Jäsen)
  • Lähetetty: 23.03.2008 12:44
minulla on niitä paljon.. todella paljon sellaisia kappaleita jotka tuovat vahvasti menneet muistot vahvasti esille.
Kirjoittanut: Banshee (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 23.03.2008 13:51
Leevi and the Leavingsin Poika nimeltä Päivi tuo aina mieleen ensimmäisen päivän kielimatkan jälkeen jolloin tulin Kuopioon ja olin jotenkin ihan sekaisin... Biisi soi autoradiossa silloin. Aina tulee sellanen vähän tärähtänyt fiilis.
Kirjoittanut: Elvira (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 25.03.2008 12:22
Niitä on niin paljon.. Enemmän oikestaan huonoja muistoja kuin hyviä. Huonot jutut taitavat kiinnittyä musiikkiin paremmin kuin ne hyvät.. En tiedä.

Olen joutunut luopumaan joidenkin levyjen kuuntelusta, kun on tullut niin huonot fiilikset niistä. Sitten joskus, kun pääsen yli niistä huonoista muistoista, niin kaivan taas levyt esiin ja aloitan tehokuuntelun. Se on toisaalta aika terapeuttista.
Kirjoittanut: Ghorgul (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 28.03.2008 23:57

Lainaus: Elvira

Huonot jutut taitavat kiinnittyä musiikkiin paremmin kuin ne hyvät

Nyt kun ajattelen, niin mulla käy samalla tavalla. Kaikki kappaleet joihin liityy jotain muistoja, niin on jotenkin huonoja tai haikeita :/. Mutta kaipa se on ettei hyviin tunteisiin jää sillai. Todella hyvät hetket muistaa hyvin ja aina ilman mitää. Huonot leimautuu ja esineellistyy kappaleisiin ja paikkoihin, ne on helpompi heittää syrjään.
Nautin kyllä suuresti kappaleiden kuuntelusta joihin liittyy muistoja, olivat ne hyviä tai huonoja. Ne kappaleet on osa mua sillä tavalla. Pidän niistä.
Kirjoittanut: nahkarotta (Jäsen)
  • Lähetetty: 01.04.2008 17:15
Kuuntelin Rautakelloa kun olin matkalla inttiin. Turmion Kätilöitä ja Deathstarssia tuli kuunneltua Säkylän terveysaseman yöpäivystyksessä Ja kun lomille välillä pääsi niin sillon soi Viikate.

nyt tulee musiikkia vaihdeltua niin paljon ettei ehdi kehittyä pysyviä muistoja.
Kirjoittanut: SirMarylee (Aktiivi)
  • Lähetetty: 06.04.2008 12:22
Itellä aika vahvasti tuo tunteita pintaan
Sentenced - No one there. Tuli kuunneltua sitä usein junassa, kun matkasi poikaystävän luo Jyväskylään täältä Hämeenlinnasta ja nyt kun ollaan erottu niin siinä kiteytyy aika paljon muistoja ja alkaa vähän ehkä itkustaankin : / Kaks vuotta on kuitenkin pitkä aika.. : P
Kirjoittanut: Black angel (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 18.04.2008 16:27
mulla kyllä yks kappale tuo mie´leen viime kesän ja kunnolla! onneksi hyviä muistoja...
ja sitten toinen biisi tuo TODELLA huonon muiston mieleen,joka ei vaan unohdu
Kirjoittanut: vampyr (Jäsen)
  • Lähetetty: 18.04.2008 17:20
Ööövk, ainakin The 69 Eyesien Radical. Se tuo mieleen jotain aivan ihanaa
Sitte tietyt levyt tuo mulle aina jonku ajanjakson elämässäni mieleen, mitä kaikkea tapahtui silloin kun se ja se levy oli kovimmassa kulutuksessa.
Kirjoittanut: The Evil Fairy (Nimetön)
  • Lähetetty: 18.04.2008 17:31
Minulle tuo muistoja stratovariuksen biisi forever, jota kuuntelin melkein joka päivä silloin kun olin masentunut. Se on surullinen ja hieman haikea biisi, mutta silti se antoi minulle jotenkin toivoa jatkaa elämää. Se toi/tuo minulle mieleen lapsuuteni kesät.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit