Gootti.net

Tule osaksi goottiyhteisöä. Liity jäseneksi!

Sullo Gootti.net kännykkääsi, laita osoite www.gootti.mobi kirjanmerkkeihisi!

Goottifoorumi: Yleiset korinat: Sarjis: kalpeus kaunistaa

• Vastaa
Niin, olen tuonne sarjis-osioon alkanut tekemään Kalpeus kaunistaa-nimistä strippiä, siitä olisi kiva kuulla kommentteja. Toisaalta niitä on esillä siellä vasta kolme, en tiedä onko niistä vaikea keksiä mitään, mutta palaute todella kannstaisi jatkamaan (ja kritiikkikin kelpaa, ainahan kaikkea voi parantaa... )

Kissat ja naiset tekevät mitä tahtovat

• Vastaa
Mie ainakin tykkään! Piirtojälki on toisenlaista kuin siinä Goottitarhassa, minkä koen vain positiiviseksi asiaksi. Sarjikset erottuvat hyvin toisistaan.

Felicia laittoikin tässä hiljattain pari uutta strippiä tulemaan, joista eilisen aikana julkaistiin toinen. Varastossa on siis yksi uusi jakso odottelemassa. Se julkaistaan abouttirallaa viikon päästä.

Pulmatilanne? Lähetä viestiä foorumin valvojille.

• Vastaa

Lainaus: kuopassa

Mie ainakin tykkään! Piirtojälki on toisenlaista kuin siinä Goottitarhassa, minkä koen vain positiiviseksi asiaksi. Sarjikset erottuvat hyvin toisistaan.

kyllä. ja ehdottomasti lisää tuota kiitos

when angels deserve to die

• Vastaa
Minusta Kalpeus on kaunista tuo lähinnä mieleen Nemin huonoimmat stripit, Goottitarhassa sentään oli/on jonkinlaista omaperäisyyttä. Vaan ehkä se tuosta kehittyy.

"In a culture of beauty, the most beautiful are worshipped as gods." -Imperious Perfect

• Vastaa
Minusta se ainakin oli ihan kivaa luettavaa.
Jatka toki samaan malliin!

I focus on the pain. The only thing that's real..

• Vastaa
Minä tykkäsin noista jotka on jo julkastu Kunhan ei mene liialliseks angstaamiseks ja synkistelyks joka yleensä on suuri ongelma tontyyppisissä 'goottisarjiksissa' Mutta sinulla oli kivoja aiheita käsittelyssä.

I love the ecstasy of my teeth sinking into your flesh

• Vastaa
Mun mielestä noi oli ihan kivoja. Sopivan lyhyitä

pimeys=hulluus

mä ainakin tykkäsin noista kolmesta tähän mennessä julkaistuista hauskoja.

We’re living in the the darkness, We hate the day We’re hunting in the night, Take your children away

• Vastaa
Tykkäsin! Tosin tekstistä en jostain kumman syystä en saa hirveästi selvää, tosin se varmastikin johtuu meidän tietokoneen näytöstä, kun en tuosta oikessa alakulmassa olevasta kellostakaan en saa mitään selvää.

Anteeksi

• Vastaa
Hmm. Piirrostyylistä tykkään, sopivan mangatyylistä. Juonellisesti on välillä vähän köyhää, mutta tuo uusin oli kyllä hyvä. Ehkä se siitä lähtee kun saa polttoainetta kierolle mielikuvitukselleen
  • Vain yhteisön jäseneksi liittyneet käyttäjät voivat lähettää viestejä tänne. Ilmoita käyttäjätunnuksesi ja salasanasi ennen viestin lähettämistä, tai liity ensin jäseneksi.

• Tälläkin hetkellä suurta suomalaista goottifoorumia selaa 4 vakoilijaa ja 2 goottiyhteisön jäsentä (hardlove, Piiskansiima). Kävijäennätys koettiin 24.03.2008 23:23, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 87 henkeä!