Gootti.net

Tule osaksi goottiyhteisöä. Liity jäseneksi!

Sullo Gootti.net kännykkääsi, laita osoite www.gootti.mobi kirjanmerkkeihisi!

Goottifoorumi: Yleiset korinat: Mistä tänään tuulee?

• Vastaa
Nyt on melkein täyskuu huomenna saa sitten valvoa koko yön ihan syyn kanssa Oi kun ulkona on niin kaunista kevättalvi on kivaa aikaa

The Futures Uncertain, And The End is Always Near.

• Vastaa
Toivottavasti ei mistään, sillä joudun tänään kävelemään vähintään 10 kilometriä Eikä kerrankaan haittaa yhtään.

Come and go. Come and go. There is nothing. There is nowhere. However... I don't know. I don't know. Like I said, I was killed a little while ago. White of midday sunshine.

• Vastaa
Luulenpa että tästä päivästä tulee jokseenkin hyvä. Maalaan ehkä tänään pari taulua kaverille ja otan muuten rennosti ja ehkä keksittäisiin poikaystävän kanssa jotain kivaa tekemistä
  • Vastaa
Tänään kolmas päivä koulussa pitkään aikaan ja tää on ihan jees . Nyt tehään flashilla peliä
Myöhemmin tänään meen moikkaamaan kavereita ja joo.. eipä kai erikoisempaa.
Tänään on mukava päivä

Life sucks, and then you die.

• Vastaa
päivä on ********* paitsi että kuu paistaa,se tuo edes pientä lohtua

mitä mie teen elämälläni?!?

• Vastaa
Varsin aavemainen tunnelma tuolla ulkona tällä hetkellä, kuu kurkistelee ohuehkon pilviverhon ja puiden takaa. Taidan mennä ulos vähäksi aikaa ulvomaan kilpaa naapurin koiran kanssa, tosin meikäläisen pitää aina aloittaa "konserttomme". Epäreilua!
  • Vastaa
Voi *****. Lunta on satanut.
  • Vastaa
Ajattelin saada aikaiseksi tarttua uskonnon kirjaan ja alkaa lukea kirjoituksiin. Tosin on sellainen kutina arsessa että ajatukseksi se jää.

Primadonna ja ilotyttö.

• Vastaa
Täällä on mahtava tuuli ja se vasta ottaakin 180 senttiseen isoon hevariin ja lunta Rakastan talvea.

http://vampyyrit.getforum.org/

• Muokkasi: CipeTheLucifer
  • Vastaa
Joo..., kylläpä määki lueskelin tätä topicia ja päätimpä laittaa omani. Tänään tapahtui tosi radikaali hiusmuutos, nimittäin leikkasin melkein koko H******* otsiksen ja muokkasin sivuhiukseni. Olin ensimmäistä kertaa todella tyytyväinen hiuksiini, lukuunottamatta kommentteja siitä, miten naismaiselta se näytti. Tunsin olevani viimeinkin transformoitumassa emosta gootiksi. . Kyllähän tää loma on ollut vähän tylsä ja jollain lailla... en osaa sanoa. Sitä tuli vaan oltua kotona mätäämään. Onneksi mulla on iPod, tietokone, kitara, piano, taidetarvikkeet ja kaiken lisäksi jännittävä Stephen Kingin kirja. Sitten minulla on aika stressaavaa koulun suhteen (enään 3 päivää jäljellä lomaa) eikä yhtään läksyä tehtynä. Tuntuu siltä että oon menossa jyrkkää alamäkeä. Minulla on sangen yksinäinen olo, kuten aina, mutta siihen on tottunut.
  • Vain yhteisön jäseneksi liittyneet käyttäjät voivat lähettää viestejä tänne. Ilmoita käyttäjätunnuksesi ja salasanasi ennen viestin lähettämistä, tai liity ensin jäseneksi.

• Tälläkin hetkellä suurta suomalaista goottifoorumia selaa 4 vakoilijaa ja 2 goottiyhteisön jäsentä (Piiskansiima, hardlove). Kävijäennätys koettiin 24.03.2008 23:23, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 87 henkeä!