Gootti.net

Tule osaksi goottiyhteisöä. Liity jäseneksi!

Goottifoorumi: Yleiset korinat: Mikä on goottinimesi?

• Vastaa
Tylsistyneenä selailin nettiä, satuin törmäämään tämmöiseen hupaisaan sivuun http://www.necroticobsession.com/gothname.html Pitäähän jokaisella gootilla olla tr00 goottinimi! T. Deadly Whispers

ps. Onko täällä foorumilla mitään osiota/ketjua mihin näitä randomlinkkejä voisi pistää, vai onko uuden aiheen aloittaminen ainoa tapa jakaa iloa?

"Ketään ei saa laittaa säkkiin jos ei itse halua!" - Neponen

• Muokkasi: darkAngel
  • Vastaa

Lainaus: blackwolver

ps. Onko täällä foorumilla mitään osiota/ketjua mihin näitä randomlinkkejä voisi pistää

kyllä täältä sellanenkin löytyy tuossapa se URL

nii kävin kattomassa tuosta että miköä miun goottinimi on niin tuli että Beautiful Disgrace

archangel, dark angel lend me thy light. through death's veil until we have heaven in sight.

• Vastaa
Hyvä tietää...voipi sitten sinne pistää tulevaisuudessa Ja muutes kaunis nimi sulla

• Vastaa
Shadow Dweller

New age of darkness shall born.

• Vastaa

Hyvä tietää...voipi sitten sinne pistää tulevaisuudessa Ja muutes kaunis nimi sulla

kiitos.. sulla on kyllä parempi

archangel, dark angel lend me thy light. through death's veil until we have heaven in sight.

• Vastaa
Kiitos Mun poikaystävästä tulee Satanist *****

• Vastaa
aih...sensuuri iski :P no siis se bit...

• Vastaa

Kiitos Mun poikaystävästä tulee Satanist *****

jee

• Vastaa
Beautifully Chaotic
  • Vastaa
Beautiful Nightmare
  • Vain yhteisön jäseneksi liittyneet käyttäjät voivat lähettää viestejä tänne. Ilmoita käyttäjätunnuksesi ja salasanasi ennen viestin lähettämistä, tai liity ensin jäseneksi.
  • Tälläkin hetkellä suurta suomalaista goottifoorumia selaa 9 vakoilijaa ja 4 goottiyhteisön jäsentä (Faith Black, Swanette, neo_shaman, Tillie). Kävijäennätys koettiin 24.03.2008 23.23, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 87 henkeä!