Gootti.net

Suuronnettomuudet

Kirjoittanut: Transylvania (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 25.09.2007 10:40
Eilen kattellessani Jimiltä tallentamaani Estonia merihädässä dokkaria, mieleeni tuli avata tälläinen viestiketju, jossa voitaisiin keskustella historiamme kauheimmista onnettomuuksista. Ja niitähän löytyy: mm. Titanic, juutalaisvainot, WTC, Tsunamit ym ym.

Itse uskon syvästi, että Estonia(kaan) ei uponnut onnettomuuden seurauksena, vaan kyseessä on salaliittoteoria. Väitettäni tukemaan on monta perustelua. Kammottavaa, että niitä on täälläkin, meillä Suomessa.
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 25.09.2007 10:49
Mitä niin tärkeää Estonialla olisi ollut, että se olisi täytynyt upottaa matkustajineen?
  • Lähetetty: 25.09.2007 10:53
Aseita. Ja siks toisekseen Neuvostoliitto oli just muutamaa vuotta aikasemmi hajonnu ja Virosta oli tullu itsenäinen. Kaikki kommunismit vieläkii iha sekasii. Mut pääsyy oli ilmeisestikin ne aseet.
Kirjoittanut: Elvira (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 25.09.2007 10:58
Vähääkään väheksymättä salaliittoteoriaa, niin luulen, että Estonia oli vaan aivan kaamea purkki, jonka keulaportti oli p*ska. Jotakuta ei ollut kiinnostanut tehdä huoltotöitä.
  • Lähetetty: 25.09.2007 11:00

Lainaus: Elvira

Jotakuta ei ollut kiinnostanut tehdä huoltotöitä.

On sellainen paperi, joka osoittaa että Estonia huollettiin juuri ennen ko. matkaa
Kirjoittanut: Ilari (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 25.09.2007 11:11
Voihan ne huoltotyöt huonostikin tehdä, mikäs siinä. Sanotaanko papereissa mitään keulaportin huollosta?
Kirjoittanut: Ximmo (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 25.09.2007 12:03

Lainaus: Transylvania

Itse uskon syvästi, että Estonia(kaan) ei uponnut onnettomuuden seurauksena, vaan kyseessä on salaliittoteoria. Väitettäni tukemaan on monta perustelua. Kammottavaa, että niitä on täälläkin, meillä Suomessa.

Foliohattu päähän vaan. Ei ole kuollut yhtäkään julkkista tai tapahtunut yhtäkään laajemman mittakaavan onnettomuutta ilman salaliittoteorioita. Näin se vaan menee. Estonian salaliittohässäköitä tukee varmasti moni perustelu, mutta yhtä moni kumoaa. Hui kamala.

Minä siis en usko pätkääkään tähän salaliittoteoriaan. Toki niistä puhuminen on hienoa, koska media tekee sitä kautta rahaa. Ja onhan elämä jännittävämpää, kun tuollaista tapahtuu.
  • Lähetetty: 25.09.2007 12:04
Olen vähän skeptinen aina kaikkia salaliittoteorioita kohtaan - poikkeuksena USA:n presidenttien tippuminen ja uudelleenvalinta. Siellä tällaista peliä on pelattu jo vuosisatoja...
Kirjoittanut: Elvira (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 25.09.2007 12:18
Olen varmaan paha ja tunteeton ihminen tai jotain, mutta mua ei jaksa kiinnostaa suuronnettomuudet tai -tuhot. Se on elämää ja niitä sattuu. Niin kauan kuin en tunne ketään, joka kuolee, asia ei pahemmin kosketa mua. Jos joku tuttuni olisi kuollut vaikkapa Estonialla, surisin hänen kuolemaansa, mutta muu hälinä saisi edelleen jäädä taka-alalle. On minulla silti mielipiteitä, en vaan innostu niiden esittelystä.. (Voi olla, että mieli muuttuu, jos teiltä tulee hyvää läppää.)
  • Lähetetty: 25.09.2007 12:42
No mutta ei se nyt ollut tässä pointtina että koskettaako vai eikö.
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit