Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Mikä on teidän mottonne??

Kirjoittanut: Chrystalis (Inkvisiittori)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 27.09.2007 18:11
Mul on tarttunu yhdestä pelistä (oon niin pirun tylsä) semmoinen lausahdus kuin 'Blue sky brings tears'...
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 27.09.2007 21:22

Lainaus: Ximmo

Niin, paitsi että sen on keksinyt muutamia tuhansia ihmisiä viimeisten satojen vuosien aikana.

Joo, ja jos tietty määrä apinoita laitetaan näppäimistöjen ääreen tietyksi määräksi aikaa riehumaan, sieltä tulee jossain vaiheessa Shakespearea. Ja kaikki biisit on jo tehty jne jne. Tähän nojaten tekijänoikeuslaki olisi jo aika lailla void. Väitän yhä, että olen tässäkin asiassa oikeassa, riippumatta siitä muutanko mieltäni joskus myöhäisempänä ajankohtana.
Kirjoittanut: Lotus (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 27.09.2007 21:39
Mulla on oikeastaan kaksi mottoa:
Turpa kii tai alan laulamaan
&
Helöy, my breakfast.

Eka jostain netistä kerran löydetty ja toka kaverin kanssa inside. Nähtiin itkevä lapsi.
Kirjoittanut: diamond_385 (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • • Muokkasi: diamond_385
  • Lähetetty: 28.09.2007 11:11

Lainaus: Lotus

Eka jostain netistä kerran löydetty ja toka kaverin kanssa inside. Nähtiin itkevä lapsi.

Varma ettei se lapsi alkanu itkee sen jälkeen ku oli teidät nähny?

edittiä vaan: Tulipas mieleeni kaverini kommentti.
I am so glamorous, I piss glitter.
Kirjoittanut: BloodShot (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 28.09.2007 17:04
Mä hoen ihan kaikkea!

Muutama niistä: Se tekee hyvää hampaille, jestas, sakre blö (tai miten se sitten kirjoitetaankaan), kapish, ennemmin koiralta kusi loppuu ku multa rahat, luonnollisesti, luontoa säästämättä, mieluummin mä jäädyn helvetissä kun.., on niitä muitkin mut en niitä nyt muista
  • Lähetetty: 28.09.2007 17:05
Mut mottoa mulla ei ole..
Kirjoittanut: Khissa (Jäsen)
  • Lähetetty: 28.09.2007 18:11
Kyllähän se oma motto, jota seurataan on aikas pitkään ollut: Kerranhan sitä!
Kirjoittanut: Valkyria (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 28.09.2007 18:16
epätäydellisyys on täydellisyys. muistaakseni se tulee jostain kirjasta. toi toimii monessa tapauksessa.
Kirjoittanut: SatanMyMaster (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 28.09.2007 18:18
Mulla on ehkä maailman huonoin motto.. "Tee se tänään, huomenna se voi olla jo laitonta"
  • Lähetetty: 28.09.2007 18:20

Lainaus: SatanMyMaster

"Tee se tänään, huomenna se voi olla jo laitonta"

Toi on musta hyvä...
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit