Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Viherpeukaloita?

Kirjoittanut: Chrystalis (Inkvisiittori)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 24.10.2007 13:25

Lainaus: Vulpecula

Saan kaktuksetkin kuolemaan

Noh, mä onnistun hukuttamaan kaktukset :'D Mistähän lie johtuu...
Kirjoittanut: blackwolver (NeppaGootti)
  • Lähetetty: 24.10.2007 15:21
ehkä hiukka liikaa vettä?
Kirjoittanut: Shadow Q (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 24.10.2007 20:46

Lainaus: Kuutar

sain jopa kaktukset kuolemaan.

tapoin kuukaudessa 4 kaktusta

Lisäksi olen saanut hengiltä traakkipuun, jonka isoveli kiltisti kantoi synttärilahjaksi ja 2 kirjovehkaa

Ei vaan jaksa hoitaa niitä
Kirjoittanut: Kaihomieli (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • • Muokkasi: Kaihomieli
  • Lähetetty: 28.10.2007 19:39
Kyllä mie jonkinmoinen viherpeukalo olen, mutta en välttämättä kovin taitava. Maalla kun asustan niin tuota pihaa riittää, ja yleensä kaikki kasvit jotka meidän pihassa kasvaa on miun vastuulla, koska kukaan muu ei ehdi niitä hoitamaan. Tosin en minäkään meinaa ehtiä.
Kaktukset ja traakkipuut ovat ihania, paitsi että tällä hetkellä miun traakkipuun lehdet on ihan syötyjä.
Kirjoittanut: Freya (Jäsen)
  • Lähetetty: 29.10.2007 06:03
Sain viikonloppuna itselleni kolme mehikasvia. Toivonmukaan ne pysyvät hengissä. Onhan se ihan mukavaa että omassa huoneessa on jotain vihreää.
Kirjoittanut: Devilkitty (Jäsen)
  • Lähetetty: 30.10.2007 11:12
Minä kasvattelen kaikenlaisia kukkia mutta nyt olen innostunut kaktuksiin. Niitä on mukava kasvatella siemenistä ja katsoa kuinka ne varttuu
Kirjoittanut: Rottenicia (Jäsen)
  • Lähetetty: 19.01.2008 23:20
mulla oli sitruunapuu, jonka olin kasvattanut siemenestä ja se oli monta vuotta vanha, joskus ala-asteella aloin kasvattamaan sitä.Sitten se prrrkle kuoli, en tiedä oikein tiedä mihin, koska pidin siitä melko hyvää huolta, koska se oli silmäteräni, jos kyse on kasveista
nyt ei ole mitään kasvia huoneessani, mutta olisi tarkoitus ostaa lihansyöjäkasvi ja bonsaipuu tai joku pieni palmu. kasvit on iha jees, go green!
Kirjoittanut: Devilsbride (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 20.01.2008 04:14

Lainaus: Rottenicia

lihansyöjäkasvi

Aa, mainioita eliöitä nuo.
Näin kerran Joensuun perhosgalleriassa lihansyöjäkasvin, joka kärpäsiä ja pienempiä perhosia surmaili. Muistelisin että jollain lailla tämä kasvin kukassa oli vettä, joka houkutteli hyönteisiä tmv. Saatan kyllä selittää aivan puuta heinääkin.

Lidlissä muistaakseni tulee olemaan myynnissä erä lihansyöjäkasveja, ellei ole jo ollut.
Näin muistelisin heidän lehtisestään katsoneeni.
Kirjoittanut: blackwolver (NeppaGootti)
  • Lähetetty: 20.01.2008 11:27
Parin kuukauden päästä pääsee kylvämään siemeniä tulee isot ostokset...multaa, ruukkuja, siemeniä yms.
Kirjoittanut: nahkarotta (Jäsen)
  • Lähetetty: 20.01.2008 12:35
tänä(kin) vuonna pitää laittaa mimosaa. jos siihen ei ny tulis vihannespunkkeja. sitte eucalyptusta kans. sitä vois uuttaa viinaan lakritsikasvin kanssa

muutamia siemeniä on vielä viime vuodesta. pitää kokeilla jos lähtis liikkeelle.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!
Järjestä treffit