Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Petetyksi tuleminen!!

Kirjoittanut: Kivesnipsutin (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 14.10.2007 00:58
Mut ajoi pettämään helvetin moinen ahdistus ja silloisen poikaystäväni omivuus, joka toimi täydellisenä tukahduttajana. Lisäksi osana asiaan oli vielä täydellinen suuttumus turhista syytöksistä ja kohtuullisen reiluhko määrä alkoholia.
Tein väärin, tiedän.
Kirjoittanut: blackwolver (NeppaGootti)
  • Lähetetty: 14.10.2007 02:14

Lainaus: Kivesnipsutin

silloisen poikaystäväni omivuus

Mun exä oli sairaanloisen mustasukkainen. En olisi saanut mennä baariin tyttökaverin kanssa kun "me kuitenkin isketään vaan miehiä"...hän ei uskonut kun sanoin että me kylläkin vaa tanssitaan Samaten hän oli mustasukkainen miespuoleisesta kirjekaveristani joka asui n.300km päässä ja mun yhdestä miespuoleisesta kaverista, jonka kanssa olin käynyt muutaman kerran leffatreffeillä (todettiin että ollaan kuitenkin vain kavereita)ennen kuin edes olin tavannut exää! Hän skitsahti myös kerran siitä kun tämä kirjekaveri soitti mulle ja kysyi kuulumisiani. Exä sai jotenkin puhelinnumeron selville ja soitti sille kirjekaverille ja huusi että jättäis mut rauhaan. Hän vielä kehuskeli mulle että nyt hän soitti sille ja ei se enää sua häiritse. ARRGHH!!! Näitä juttuja riittäisi vielä vaikka kuinka, mutta en jaksa nyt enempää kirjottaa...Mun exän oma käytös sai mut epäilemään ja epäilykset osoittautuivat todeksi, petturi mikä petturi
Kirjoittanut: Evelyn (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 14.10.2007 14:36

Lainaus: Funereal Soul

Toisen Pettämisen tapahduttua on turha yrittää roikkua suhteessa, jossa toinen on käytännössä valintansa tehnyt. Kaikille osapuolille olisi varmasti parempi tulla ennemmin jätetyksi, kuin petetyksi. Todennäköisesti jättää paljon pienemmät arvet jälkeensä.

Mä oon täysin samaa mieltä. Mua on petetty ja siitä on jäänyt melkoiset arvet..
Kirjoittanut: Funereal Soul (Inkvisiittori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 15.10.2007 19:18

Lainaus: Evelyn

Mä oon täysin samaa mieltä. Mua on petetty ja siitä on jäänyt melkoiset arvet..

Mulla on kanssa muutama läheinen ystävä, joita on petetty. Samoin tunnen ihmisiä jotka ovat pettäneet. Niille mulla on sit tapana pitää moraalisaarnaa asiasta. Tykkäsivät siitä tai ei.
Ja itsestänikin tuntuu kamalan pahalta siitä vierestä seurata, et kuinka paljon petetyksi joutuminen sattuu! Tuollainen voi tuhota ihmisen aika pohjalle.. Ja varmasti ottaa itsetunnon päälle ja kaikkea.
Pettäjät on vaan niin säälittäviä mun mielestä.
Kirjoittanut: Kivesnipsutin (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 15.10.2007 21:04

Lainaus: blackwolver

Mun exän oma käytös sai mut epäilemään ja epäilykset osoittautuivat todeksi, petturi mikä petturi

Täysin sama virsi yhden eksäni kohdalla!
Kirjoittanut: BronzeRain (Aktiivi)
  • Lähetetty: 25.10.2007 14:52
Hmmm, minulla oli eräs todella hurmaava mies jonka kanssa olin lyhyen aikaa kaukosuhteessa. Sen jälkeen en olekaan sitten kaukosuhteeseen uskaltanut. Tämä kaikin puolin täydellinen mies kun sattui olemaan parin muunkin naikkosen mielestä täydellinen. Jätkällä oli minun lisäkseni kolme tai neljä(!) muuta juttua vireillä, ja kun sain siitä selvää ja jätin sen m*lkun, hän sanoi viimeisiksi sanoikseen: "Jaa, no saan mä jonku paremmanki näkösen." En hirvittävän lämmöllä muistele tätä miestä.
Kirjoittanut: beautiful sorrow (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 28.10.2007 22:48
aikanaan tulin petetyksi ja sitten pettäjäksi.
aikanaan myös huomasin mitä rakastan...
rakastan olla onnellinen
rakastan kauneutta, muodossa missä tahansa

niin... onko seksin harrastaminen pettämistä? vaiko kauneuden katselu tai ihailu? haluaminen?

en koe rajaa noissa asioissa, ainakuitenkin on joku arvostelemassa, tärkeää on kai se mikä sisällään on ja oikeaksi kokee, ei se minkä oikeaksi haluaa vaan todella kokee...

nykyään minua ei voi pettää, anna puolison olla sellainen kuin ikinä haluaa, minä olen sellainen kuin olen. yhdistävät siteet ovat jossakin todella syvällä jos niitä on.
niihin ei persoonallinen toiminta vaikuta... tarkoitan että olen sille toiselle läsnä tapahtui mitä tahansa.
mikä toiminta voisi ehdollistaa rakastamisen jos se on sisältä lähtöisin, valmiiksi rakennettu jo ennen kuin siitä itse tiesi?
ei siihen edes välttämättä tarvita toista osapuolta että voi avoimesti rakastaa jotain minkä tietää olevan
Kirjoittanut: Metallitar (Nimetön)
  • Lähetetty: 29.10.2007 22:04

Lainaus: beautiful sorrow

niin... onko seksin harrastaminen pettämistä? vaiko kauneuden katselu tai ihailu? haluaminen?

No sitä voi jokainen omaltakin kannaltaan miettiä..
Kirjoittanut: Funereal Soul (Inkvisiittori)
  • • Muokkasi: Funereal Soul
  • Lähetetty: 30.10.2007 22:11

Lainaus: beautiful sorrow

Mun mielestäni se ainakin on, jos toisen kanssa seurustelee.
Seksin harrastaminen siis.
Kirjoittanut: TheSecret (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 30.10.2007 22:37
En voi hyväksyä pettämistä minäkään. Se on niin, että sillon kun toinen osapuoli menee pettämään, niin suhteessa ei olla tosissaan, ja se ei voi silloin myöskään toimia. Pettäjä haluaa kokeilla voisko joku toinen olla parempaa, mut ei halua luopua edellisestäkään. Hän saattaa välittää kumppanistaan, mut en mä rakastamiseksi sitä menis kutsumaan. Kukaan, joka oikeesti rakastaa toista, ei pystyis sitä rakastamaansa ihmistä satuttaa millään tapaa, ei varsinkaan pettämällä.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 3 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit