Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Petetyksi tuleminen!!

Kirjoittanut: Yasha (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 16.02.2008 10:49
Kyllä mäkin tiiän että vaikka seukkais jonkun kanssa niin kyllä sitä voi ihan rauhassa todeta vaikka että: "Oih, onpas tuolla heebolla hyvä p*rse!"
Ei se ole pettämistä, se että seurustelee samaan aikaan toisen kanssa (tai tekee jotain vielä pahempaa) taas on! Se ei tunnu yhtään hyvältä, tiedän kokemuksesta...
Kirjoittanut: Morfinsia (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 16.02.2008 17:01
Minun on turha seurustella kun hyvinsuurella todennäköisyydellä petän kuitenkin.
Kirjoittanut: Luciferina (Jäsen)
  • Lähetetty: 16.02.2008 22:55
pettäminen on vaan niin *********, itse olen kokenut petetyksi tulemisen jo liian monta kertaa. Ja luottamus on liiskautunut monta kertaa.

Olen nyt löytänyt rehellisen ja luotettavan kumppanin jonka kanssa toimii kaikki. Eli mikään ei voisi mennä enään paremmin.
Kirjoittanut: Anna (Aktiivi)
  • Lähetetty: 16.02.2008 23:00
Ystäväsarakkeella olen tullut petetyksi jo niin monta kertaa että luottamus on mennyt ihmisiin kokonaan. En pysty täysin luottamaan enää edes siihen parhaaseen ystävään joka ei edes ole tehnytkään mitään minulle.
Mutta tätä tässä ei kai nyt haettukaan ?
Kirjoittanut: Lenore (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 17.02.2008 17:13
Edellisessä suhteessa mua petettiin useamman kerran. Oli todella vaikeaa lähteä kävelemään suhteesta ja jättää rakas ihminen taakseen. Muutaman kerran palasinkin suhteeseen, mutta kaikki alkoi taas alusta.
Mä en itse usko, että suhde voi jatkua enää pettämisen jälkeen. Ainakin luottamus on mennyttä ja ilman sitä kahden íhmisen välinen seurustelu on aika tyhjää. Petettyjen tulisi muistaa, että vika on pettäjässä. Itse tein sen virheen, että syyllistin itseäni ja meni todella kauan ennen kuin ymmärsin että vika ei ollut mussa. Toisen ihmisen teko oli väärin, mutta en olisi itse voinut vaikuttaa siihen.
Onneksi nykyiseni on aivan ihana ihminen ja pystyn luottamaan häneen täysin. Silti tulee toisinaan paha mieli kun mietin kuinka entiseni minua kohteli. Kukaan ei ansaitsisi tulla petetyksi.
Kirjoittanut: Breviary (Jäsen)
  • Lähetetty: 17.02.2008 17:23
Kuulun ihmisiin, joiden kanssa on petetty tyttöystävää. Se tuntui minustakin pahalta, kun sain ihan seuraavana päivänä tietää, ettei tämä mies ollutkaan eronnut pitkäaikaisesta tyttöystävästään, vaikka olikin minulle niin muutaman kuukauden vakuutellut. Nyt tämä mies sai tyttöystävänsä kanssa lapsen, eikä taida nainen tietää vieläkään mitä oli tapahtunut tämän ollessa töissä ja miehen viettäessä kesälomaa kotona näyttelijäporukan kanssa.

Olen miettinyt useasti, että pitäisikö tälle tyttöystävälle kertoa ja tunnustaa, mutta en ole ainakaan vielä saanut sitä aikaiseksi. Ehkä olen niin raukkamainen pelkuri, etten saa sitä koskaan aikaiseksi. Toisaalta vika oli omani, mutta sitten taas, meitä molempia naisia huijattiin ankarasti.

Noh, onneksi nykyään elän aivan ihanassa suhteessa ja luotan kumppaniini täysin. Hän tietää tämänkin tapahtuneen, ja silti uskon että hän luottaa minuun. Ymmärrän jotenkin paremmin, että suhteessa kannattaa vaalia toisen kanssa kokemuksia ja puhua. Puhua ja puhua vielä siitä että juuri puhuttiin.

(:
Kirjoittanut: Veronica (Jäsen)
  • Lähetetty: 20.02.2008 00:55
Ei niin mitään hajua. m'olen nymfomaani. eipä ole nuo kundit kerenny vieraisiin
Kirjoittanut: mlrd (Aktiivi)
  • Lähetetty: 22.02.2008 16:01
kirpaisee muuten yllättävän paljon. viikon välein emäntä tenttaa multa olenko käynyt vieraissa ja nyt jää itse kiinni. olisihan tuokin pitänyt arvata, päin helvettiä on muutenkin asiat mennyt viime aikoina. laastaria vaan selkään ja paita vaihtoon, kyllä niitä on viimeaikoina kulunutkin.

nyt alkaa olemaan jo vaihtoehdot vähissä, kuka seuraavaksi selkään tuikkaa. ei ole kuin kolme ihmistä jäljellä joihin luottaa sen vertaa että voivat suuremman pettymyksen tuottaa.

cheers, mates!
on nollauskännin aika. oli se kivaa niin kauan kuin sitä kesti.
Kirjoittanut: kuopassa (Ylläpitäjä)
  • Lähetetty: 22.02.2008 16:46

Lainaus: mlrd

viikon välein emäntä tenttaa multa olenko käynyt vieraissa ja nyt jää itse kiinni.

Huonompi juttu! Joudut nyt päättämään mitä suhteellenne tapahtuu. Voi olla hankala päästä tuollaisen petoksen yli, ehkä mahdotontakin, joten ehkä helpointa olisi hylätä koko suhde ja jatkaa elämää ilman emäntää.
Kirjoittanut: mlrd (Aktiivi)
  • Lähetetty: 22.02.2008 17:33
suhde perustuu luottamukseen. luottamuksen voi menettää vain kerran.

en tiedä vielä miten jatkuu, yritän vain hillitä itseni hetkeksi.
jollain tavalla paineet on purettava, etsin niille ensin jonkin järkevän suunnan.
ainakaan tänään ei ole baariin lähtöä, siitä tuskin ehjin nahoin selviäisi.
muutama on jo tullut otettua, joten kaipa tämä menee kotona seinän tuijotteluksi.

niin se vaan pyörii paukku lasissa, ei oikein maistu sekään.
oma aikansa täs taas menee, ei oikein tiedä mitä tekisi. kaipa se siitä taas lähtee.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit