Tosi hyvä idea on juu, meitsi ostaa kans!
Oon lähinnä kirjotellu täällä aiemmin siitä, miten jotkut joutuu elään kaksoiselämää, kun esim. mummolassa pitää olla "tavalliset kuteet" yllä ja goottijuttuja saa harrastaa vaan omassa, lukitussa huoneesaan. Se juttu on tuolla muistaakseni nimellä "Gootti 24/7 vai kaksoiselämää?" käyhän tsekkaan se. Ja sit siitä "jurppiiko uskovaiset"-aiheesta sai lukee tosi hauskoja juttuja mitä gooteille oli tapahtunu eri tilanteissa esim jehovalaisten kaa törmätessä jne. Siitä vois saada jotain irti. Ja yleensä siitä, miten meihin suhtaudutaan nykypäivänä näin niinku yleisesti. Jos esim duunipaikka on kii siitä, et siellä ei saa näyttää gootilta, niin on valinta edessä; joko valitsee duunin ja pistää oman tyylin hetkeks sivuun, tai sit sanoo suoraan et: "Ottakaa tai jättäkää, mä oon mikä oon!"
Ja sit tää aika uusi aihe jonka kauhuissani pistin liikkeelle, eli "syksyllä "goottius" muotia, Aito gootti vaiko muodin uhri?" Ja siitä on keskusteltu, et kun on näitä ns wannabe-gootteja. Niin eiku mekin olla joskus niitä oltu, koska nyt ollaan gootteja!!!
Oot ehkä jo käsitelly kirjassas nää kaikki asiat, mut käy lukeen noi aiheet jos et jotain oo. Tai ehkä saat ainakin uusia näkökulmia joihinkin jo käsitelleesi aiheeseen.
Luultavasti oot jo kirjottanu gootteja yhdistävistä tekijöistä, eli mikä meitä todella yhdistää, ja minkä asioiden meitä luullaan yhdistävän.
Taikka siitä, milloin Suomessa alkoi todella lisääntyä gootit katukuvassa, mikä siihen mahdollisesti on vaikuttanut, ja miten mahtaa olla tulevaisuudessa, "tuleeko" meitä yhä lisää ja lisää vai onko tämä joillekin vain ohimenevä kausi.
Ja jotain goottien biletyspaikoista, joita on todella niukasti. Miten meidät saa yhteen? Esim. tämä kyseinen foorumi on siinä asiassa jo auttanut, sillä eilenhän se ihka ensimmäinen gootti.netin kokous pidettiin ja lisää yhteistoimintaa tulee olemaan myös jatkossa. Ainakin hartaasti toivon niin. Eli kun niin moni on ihan yksin näiden ajatustensa kanssa, niin miten se tutustuu toisiin samanhenkisiin ihmisiin? Onko ne yhteisiä bileitä (joita todella on vähän), tällaisten keskustelufoorumien kautta, seuranhakupalstojen avulla vai suoraan menemällä juttelemaan jollekin tuntemattomalle tyypille kadulla?
Itsekin kirjotan koko ajan, koska olen toimittaja ja muutamaa kirjaakin on tullut kyllä aloitettua
no, toivottavasti sait edes yhden pienen pienen idean tästä kaikesta vuodatuksesta. Mut jos kaikki on jo kirjoitettu, ja muutenkin, niin erittäin paljon onnea kirjan tekoon!
Vain Viikatemiehelle on ovi avattava. Itse Kuolema on kunkin tavattava. Taipaleellaan ruusut kitkee, lakoon iskee kauran. Vaikka silmäni nyt verta itkee, silti minä nauran.