Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Harrastuksena tanssi?

Kirjoittanut: Silvery (Nimetön)
  • Lähetetty: 16.10.2007 18:09
Olin alta yhdeksän vuotias kun aloitin paritanssikurssilla. Sieltä sitten päädyin kilpatanssitouhuun. Sen lopetin joskus yläasteella angstin iskiessä. Harmittaa ihan järjettömästi. Nykyisin tulee käytyä soolo-lattaritunneilla.

Olen miettinyt, että voisin käydä jonkin ohjaaja-koulutuksen, jotta voisin sivutoimisesti itse vetää tunteja.

Kismet: älä jätä lattareita väliin sen takia, että epäilet ettet saa kroppaasi liikkumaan(se on se yleisin syy) Yllättävänkin nopsaan nuilla tunneilla jopa muorit saavat lantion pyörimään ;D
Kirjoittanut: Cherise (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • • Muokkasi: Cherise
  • Lähetetty: 16.10.2007 21:34

Lainaus: kismet

Tuota noin... minusta tuntuu etten oikein ois lattari-ihmisii. : ) Enempi joku missä ei niin tartte itteensä ja kroppaansa vatkata...

Kannattaa ehkä mennä tutustumaan lähimmän tanssikoulun kotisivuihin ja lukea tuntisisältöjen kuvauksia, ja sitten miettiä, mikä tuntuisi itselle sopivalta =)

Myös aikuisbaletti voisi olla ihan varteenotettava aloitustanssimuoto, sieltä saisi tarvittavan tekniikan ja kehonhallinnan, mistä on huimasti hyötyä KAIKISSA tansseissa. Kyllä olen kuullut tanssinopen patistavan monia hip hoppareita balettitunneille vahvistamaan tekniikkaa. Ja sen kyllä näkee, onko tanssijalla tekniikka hallussa vai ei.

Haluaisin kauheesti mennä kilpatanssiin poikaystävän kanssa, muttakun sehän ei tanssi prkl!
Kirjoittanut: Elvira (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 17.10.2007 11:22
Aloitin 5-vuotiaana satubaletissa ja jatkoin balettia aina 20-vuotiaaksi asti. Siinä 15 vuoden aikana tuli kokeiltua myös mm. jazzia, tanhua, flamencoa, steppiä, showdancea, hiphopia. Halusin oppia kaiken mahdollisen, ja aika paljon sitä onkin tullut opittua.

Nykyään vaan vähän harmittaa, kun en ole jatkanut harrastuspohjalta tuota tanssimista, mutta ei aika enää oikein riitä (eikä rahat).
Kirjoittanut: SinofSatan (Nimetön)
  • Lähetetty: 02.11.2007 18:43
Joo onhan miulla show-tanssi kerran viikossa,en ole vasta kun tänä syksynä aloittanu Ja musiikkiliikunta on valinnaisaineena ja melkeen tanssiksi voisi laskea aerobicin harrastuksistani :d
Kirjoittanut: Tiragen (Nimetön)
  • Lähetetty: 03.11.2007 18:44
Päätinpä tänne kirjoitella kun tanssi on lähellä sydäntä. Äitipuoli minut vei tuonne "tanhukerhoon" joskus siinä kun olin kolmannella luokalla, 9 vuotias taisin olla. Ja siitä asti olen tanhunnut ahkerasti,7 vuotta olen tanssinut, kahdeksas menossa. Kyllä vain on pakko myöntää että kerran kun tähän hommaan mukaan pääsee niin ei tät pysty lopettaa, on vain niin koukussa. Eipä tarvi mitään alkoholia tai vastaavaa että olisi hauskaa. Ja tanhuamista jatkan, tulevaisuudensuunnitelmana olisi tanhuohjaajan ura, tässä kuussa Kansantanssiohaajien C-koulutukseen. Ja tuohon koulutukseen liittyen ei kukaan täältä foorumin jäsenistä olisi sinne menossa?
Kirjoittanut: Nemi (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 07.12.2007 14:19
Mie itse harrastin pienenä balettia, mutta myöhemmin lopetin koska siellä alko olla tylsää ja mun äiti ei muutenkaan tykänny meidän opettajan tyylistä opettaa tansseja..
Tämän vuoden alussa aloitin street-dancen. Se on muuten mun mielestä sama ku Hip-Hop o.O
  • Lähetetty: 13.05.2008 18:44
Nostellaans taas vaihteeksi.

Ei täällä sattuisi olemaan muita kansantanssin harrastajia, ja onko kukaan menossa Kesäkuussa tampereelle Pispalan sottiisiin?
Kirjoittanut: Lady Elena (Nimetön)
  • Lähetetty: 14.05.2008 14:44
Lapsena tuli harrastettua balettitanssia, ja teini-iässä jazztanssia. Nykyään olen eniten kiinnostunut latinalaistansseista. Varsinkin salsasta... Sitä olisi ihana opetella. Ehkä jossain vaiheessa, kun löydän aikaa siihen.
  • • Muokkasi: Tiragen
  • Lähetetty: 22.07.2008 15:45
Folkkifestarit ohi ja tulipa nähtyä niin suomalaista, kiinalaista kuin unkarilaistakin kansantanssia. Huikeaa!
Forràs Unkarista
Kirjoittanut: eyrie (Jäsen)
  • Lähetetty: 22.07.2008 18:00
Oon harrastanut tanssia on/off suhteella ihan pikku likasta asti. Nyt ei ole tullut tanssittua kuitenkaan moneen vuoteen, kun ei koskaan sitä ittelle sopivaa tanssia tuntunut löytyvän ja homma jäi siihen.

Nyt kuitenkin himottais kovasti alottaa boogie woogie ja oon vakoillutkin tota tanssiseura Cometsin kotisivuja, että jos vaikka syksyllä menis alkeistunneille. Pelottaa vaan kun oon niin epäliikunnallinen että saan itseni näyttämään ihan urpolta :D.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit