Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Mitä keräilet?

Kirjoittanut: The Evil Fairy (Nimetön)
  • Lähetetty: 31.12.2007 14:42
Mä keräilen sellaisia metallisia kuulia, tai semmosii, ainaks pieniä. Meillä on niitä välillä autotallissa kun isä korjailee autoja ja sit mä saan niitä kynsilakka pulloistakin.
Ja sit välillä kun jossakin liikun ja näenm mieleiseni kiven niin sen saatan nappasta mukaani.
Kaikkein eniten mä kuitenkin koitan hommata itselleni kaikkia keijufiguureja, ne on musta älyttömän kauniita ja hienoja koristeita.
Kirjoittanut: Mononoke (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 31.12.2007 20:15
En tällä hetkellä keräile mitään, mutta aiemmin keräilin postimerkkejä,pinssejä ja jotain muuta vastaavaa pientä krääsää... Köyhänä en suoranaisesti keräile elokuvia, mangaa, levyjä, yms...
Kirjoittanut: Melankolia (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 02.01.2008 12:10
Kauhuelokuvia.
Kirjoittanut: Raven Darkstar (Jäsen)
  • Lähetetty: 13.01.2008 22:50
Miekkoja ja muita teräaseita
Kirjoittanut: Rottenicia (Jäsen)
  • Lähetetty: 19.01.2008 22:58
keräilen muumimukeja ja muita muumiaiheisia juttuja, sammakkoaiheisia tavaroita, kumileluja (ei mitään sauvoja tai muita rynkkyjä)
kaikenlaiset erikoiset esineet ja asiat, en osaa kategorisoida mihin ne kuuluisivät, esimerkiksi hienot pullot, naamiot, +härski-jutut....

joskus keräilin teepusseja ja niitä onkin kertynyt sellanen kiva läjä.
Kirjoittanut: Zodiac (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 20.01.2008 16:32
Ruosteista rautaromua. Niin ja ilmeisesti myös kyniä, kun niitä on 6 penaalillista kertynyt ihan huomaamattani. Yhdestäkään en tosin ole maksanut, yhtäkään en myöskään ole varastanut, eli tiedä sitten, mistä ne kaikki tulivat.

Joskus keräsin myös Beatles-kamaa, ja kyllähän sitä tulee vieläkin ostettua jos jotain näen jotain kivaa ja ei järjettömän kallista, mutta nykyiselläänkään ne eivät meinaa mahtua, joten...

Niin ja kenkiä, en voi vastustaa kivoja kenkiä. Onneksi ostan kirppareilta niin en tunne itseäni niin paljon käveleväksi ekokatastrofiksi, plus ne maksavat vain 1-5€/kpl. :P
Kirjoittanut: Jayne Dahmer (Aktiivi)
  • Lähetetty: 20.01.2008 16:52

Lainaus: Shadow Q

Joskus pienenä keräilin pullon korkkeja. Niitä oli kolme muovikassillista, ni mutsi heitti ne roskiin

Sama juttu

Nykyään en varsinaisesti keräile mitään, kaasunaamareita ajattelin jossain kohtaa alkaa ostelemaan. Tällä hetkellä omistan vain yhden...
Kirjoittanut: UndyingDreams (Mister Halloween 2008)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 21.01.2008 23:56
Cd-levyjä tulee keräiltyä. Nykyään tosin ostelen niitä vähemmän kuin joskus aiemmin.

Sitten kauhu/gootti/vampyyrikirjallisuutta. Sitä mulla ei kyllä ole paljoa, muutama H.P. Lovecraft ja pari E.A. Poen kirjaa. Anne Riceä haluisin kovasti.. Goth Chic tietty löytyy myös, mutta sehän on enemmänkin tietokirja. Pitäisi noita joskus lukeakin No ei sentään, ensimmäisen Poen kirjani sain vähän aikaa sitten luettua ja nyt se on tyttöystävällä lainassa. Tykkään oikeista kirjoista, netistä ei jaksa lukea.

Myös perinteisiä kauhu/vampyyri yms leffoja tulee osteltua muttei niitäkään ole paljon. Saksikäsi Edward, pari The Crow-leffaa, alkuperäinen tietty myös. Muutama Dracula. Haluisin Nightmare Before Christmasin ja ties mitä ja ostankin heti kun jostain löydän (:

Keräilen myös jotain Studio Ghiblin anime-leffoja, Henkien Kätkemä, Totoro ja niin edespäin. Niitä löytyykin jopa 6. Ja sitten Love Hina -mangasarjaa.

Sitten keräilen näköjään myös ankkoja, huoneessani on ainakin kolme psyduck-pehmolelua Lisäksi vielä gootti-ankka, horror-ankka ja suunnitteilla rock-ankka, toi BUD -niminen firma tekee tuollaisia erityylisiä kylpyankkoja. Backstreetistä saisi sellaisen devil-ankan! Olenkohan ihan terve
Kirjoittanut: Azrael (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • • Muokkasi: Azrael
  • Lähetetty: 22.01.2008 10:21
Todellapa on omaperäistä, mutta itse keräilen teräaseita ja kaikenlaista lohikäärmematskua.

Puukkoja, katanoita ja sun muita en tosin ostele Suomesta, vaan kaikki keräämäni teräaseet ovat ulkomailta tuotuja tuliaisia. Onneksi perheenjäseneni ja muut tuttuni tuntevat minun makuni niin hyvin, ettei valittamisen aihetta ole ollut.
Teräaseita minulla on tällä hetkellä melko laaja valikoima, mutta koko ajan tahtoisin niitä lisää hyllyihini.
Kirjoittanut: Und3ad (Aktiivi)
  • Lähetetty: 22.01.2008 14:44

Lainaus: Raven Darkstar

Miekkoja ja muita teräaseita

ah, niitä olisi niin ihana keräillä mutta kun maksavat niin paljon D:
itse taidan keräillä sormuksia... 7 niitä on tällä hetkellä ja lämpimimpinä päivinä pistän ne kaikki päälle
jotain lohikäärme ja kallo koriste-esineitä olis kans ihan kiva keräillä
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!
Järjestä treffit