Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

rippikoulu?

Kirjoittanut: blackie (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 01.06.2007 12:39
Kiitos, koitan pitää hauskaa! (:
Kirjoittanut: nocturnal_chimaira (Nimetön)
  • • Muokkasi: nocturnal_chimaira
  • Lähetetty: 01.06.2007 14:27
en ajatellut meneväni rippikouluun..
mutta sitten ei kukaan halua mennä kanssani naimisiin koska eivät saa kirkkohäitä
Kirjoittanut: blackie (Jäsen)
  • Lähetetty: 01.06.2007 15:40

Lainaus: nocturnal_chimaira

mutta sitten ei kukaan halua mennä kanssani naimisiin koska eivät saa kirkkohäitä

Ei kaikki halua kirkkohäitä! Minä en ainakaan.
Kirjoittanut: darkAngel (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 01.06.2007 15:55

Lainaus: blackie

Lainaus: nocturnal_chimaira

Ei kaikki halua kirkkohäitä! Minä en ainakaan.

sitä opaitsi jos hgaluaa kirkossa siunauksen ni toisen tarttee vaan kuulua kirkoon...
Kirjoittanut: Iliah Nostradamus (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 01.06.2007 15:55
Sayonara vaan, se on nimittäin tämän viikon sunnuntaina lähtö.. ärsyttävää...
Kirjoittanut: Und3ad (Aktiivi)
  • Lähetetty: 01.06.2007 15:59

Lainaus: darkAngel

sitä opaitsi jos hgaluaa kirkossa siunauksen ni toisen tarttee vaan kuulua kirkoon...

onko näin? mul oli käsitys et molemmat, mut ei ois eka kerta ku oon vääräs jossain
Kirjoittanut: darkAngel (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 01.06.2007 16:06

Lainaus: Und3ad

onko näin? mul oli käsitys et molemmat, mut ei ois eka kerta ku oon vääräs jossain

on noin...mun äiti ainakin sano että toisen vaan tarttee kuulua. ku isä ei kuulu ja äiti kuuluu ja silti ne vois mennä kirkossa naimisiin(siis ne ei oo vielä naimisissa)
Kirjoittanut: Riddler (Aktiivi)
  • • Muokkasi: Riddler
  • Lähetetty: 01.06.2007 21:14
Kävin riparin ja senkin siksi koska täällä tuppu-körttikylässä se on tapana ja sain kuulla protusta enemmän liian myöhään... Ja lisäksi halusin siskojeni lailla stereot lahjaksi, mutta eipä oo vieläkään sitä näkyny

Lainaus: darkAngel

on noin...mun äiti ainakin sano että toisen vaan tarttee kuulua. ku isä ei kuulu ja äiti kuuluu ja silti ne vois mennä kirkossa naimisiin(siis ne ei oo vielä naimisissa)

Mulle väitettiin et molempien pitää kuulua, mut jospas miulla oli liikaa vaikkua korvassa.
Kirjoittanut: Felicia (Virallinen sarjistaiteilija)
  • Lähetetty: 01.06.2007 21:42
En käynyt, koska en kuulu kirkkoon - ja olen siitä iloinen. Turhaa pelleilyä. Tosin lahjat ja rahat jäi saamatta, mutta korjaantuipa tuokin YO-juhlissa ihan kivasti...
Kirjoittanut: Und3ad (Aktiivi)
  • Lähetetty: 01.06.2007 21:44
jotku mun luokal eros kirkosta heti ku oli ripari käyty ja lahjat saatu
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit