Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

rippikoulu?

Kirjoittanut: Jenaldo (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 30.07.2008 22:22

Lainaus: Just_me

Minä nopeasti mainostan teille kaikille, joita ollaan pakottamassa riparille ennemmin tai myöhemmin, vaihtoehtokin on olemassa. Koittakaa myydä vanhemmillenne ajatus Protusta.
Itse kävin tämän "pakanaleirin" ja en ole katunut.
Aiheesta lisää Protun nettisivuilla, Protu.fi

Kiitoksia huomiostanne!

Minun vanhemmat haluavat minut riparille koska he haluavat minulle kirkkohäät. -.- Korvaako tämä Protu riparin?
Kirjoittanut: Cata (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 30.07.2008 23:00
: D vanhemmat haluaa sulle kirkkohäät? Kai ne valitsee sulle sulhasenkin?

anteeksi, ei pahalla.

Mutta ei, Protu ei ole mikään "riparin korvike", se on vaihtoehto kirkkoon kuulumattomalle tai muuten vain kiinnostuneelle. Voihan sitä käydä vaikka molemmat.
Kirjoittanut: Layil (Jäsen)
  • Lähetetty: 31.07.2008 01:03
Perjantaina riparille isostelemaan.

Lainaus: Mystification

...niinollen olisi hyötynyt millään lailla koko tsiisustelusta.

Se nähdään sit, ku kuollaan oisko ollu hyötyä vai ei.
Kirjoittanut: mlrd (Aktiivi)
  • Lähetetty: 31.07.2008 01:43

Lainaus: Layil

Se nähdään sit, ku kuollaan oisko ollu hyötyä vai ei.

ristinuskossa kuulemma katumus piisaa.
ja aivan varmasti kaduttaa, jos on veikannut väärää hevosta.
tuosta pitäis joskus laskea vedonlyöntikertoimet, millä todennäköisyydellä sinne helvettihin oikein joutuu, ja millä pääsee.
Kirjoittanut: Layil (Jäsen)
  • Lähetetty: 31.07.2008 10:57

Lainaus: mlrd

ristinuskossa kuulemma katumus piisaa.

Kristinuskossa katumuksella saa syntinsä anteeksi, mut sillä et uskoo siihen et Jeesus Kristus kuoli meidän syntiemme puolesta ristillä pääsee taivaaseen. Eli kyse on uskosta.
Kirjoittanut: Unholysacrament (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 05.08.2008 15:20
tulin juuri viikon mittaiselta leiriltä takaisin, niin täällä on liian paljon luettavaa jota jaksaisi lukea
Kirjoittanut: DarkCometh (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 05.08.2008 16:17

Lainaus: Unholysacrament

Kristinuskossa katumuksella saa syntinsä anteeksi, mut sillä et uskoo siihen et Jeesus Kristus kuoli meidän syntiemme puolesta ristillä pääsee taivaaseen. Eli kyse on uskosta.

Haha, pitäskö tohon scheisseen jonkun uskoa vielä? helvetissä tavataan
Kirjoittanut: missEmily (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 05.08.2008 18:15
Itse kävin riparin ja pidin hommasta niin, että menin itse isoseksi sinne. Minun riparilla ei ainakaan mitään käännytystä harrastettu, niin kuin valitettavasti monissa muissa seurakunnissa.

Oma ripari oli uskomaton kokemus ja sitä kautta sain kasapäin kavereita. Isosena olemisen kautta ystäväpiirini on laajentunut huimasti, että ei se ripari mikään kakka reissu ollut.
Kirjoittanut: AuroraBorealis (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 05.08.2008 20:49

Lainaus: mlrd

kävittekö riparin? saitteko edes hyvät lahjat? tai kuinka meni muuten vaan?

Kävin kyllä, tosin siitä syystä että meidän suvussa on tapana/perinteenä? semmonen, että kun on ripari käyty niin sen jälkeen saa hypätä nuorisoseuroilla sun muissa nuorten bileissä yms. Ja kyllä, rahaa tuli kuin roskaa. Ja kuinka meni muuten vaan, menetin uskoni rippileirillä. Ne viimeisetkin rippeet. Ennen tuota koitin olla tavallinen pulliainen joka jesseen sun muihin uskoo, mutta tuolla menetin uskoni kaikkeen. Rahat meni ja loppui aikanaan. Erosin sitten kirkosta. The End : D
Kirjoittanut: darkAngel (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 06.08.2008 01:26
pikkuveli on tällä hetkellä rippileireilemässä. konfis ens sunnuntaina. vähän jännittää vaikka sehän se on joka ripille pääsee. ajatella. sekin täyttää jo 15. siivotahan täällä pitäs koittaa juhlia varten.
saa nähä kuis käy, että ollaanko turhaan siivottu jos poitsu tuleekin kotiin ja sanoo että ei pääsekkään ripille
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!
Järjestä treffit