Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

rippikoulu?

Kirjoittanut: nefertiti (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 06.09.2006 16:13
Lainaus: Cata miä kävin protu-leirin

Minä kävin myös, oli todella antoisaa ja lähdin appariksikin. Minä vuonna kävit jos saa tiedustella?
Kirjoittanut: Cata (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 06.09.2006 18:05
Kävin täs reilu vuos sitten, kesä -05 Korpilahdella. Ens keväänä miul tarkotus lähtä appariksi.
Kirjoittanut: nefertiti (Jäsen)
  • Lähetetty: 10.09.2006 16:00
Kävin -05 Kiljavalla!
Kirjoittanut: Ziggy Stardust (Jäsen)
  • Lähetetty: 10.09.2006 18:09
Itse olen jo varhaisesta lapsuudesta lähtien ollut uskontovastainen(koskien kaikkia uskontoja) ,joten revin ja poltin heti riparikutsun kun se postilaatikkoon kolahti. Kaikki kaverit (yhtä ihmistä lukuunottamatta) sinne menivät , lahjojen ja juhlien takia!! Materialistista ******!
Mutta jaksoivat kyllä valittaa kun koulun jälkeen pimeänä syysiltana piti rankkasateessa raahautua kuuntelemaan tunteja kestävää Jeesus-höpötystä!

Yksi kaveri meni Protu-leirille ja oli tosi tyytyväinen. Itse jätin väliin kun maksoi muistaakseni tonnin markoissa? Ja en todellakaan rakasta ryhmätilanteita.
Kirjoittanut: mlrd (Aktiivi)
  • Lähetetty: 15.09.2006 19:57
aamen.
Kirjoittanut: Chastel (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 15.09.2006 21:35
itse kävin , koska en niin osannut kyseenalaistaa ettei tarvisi.. ja meniväthän kaveritkin.. kai mie luulin et se jotenkin kuuluu.. ei ollu vielä aivoja liitetty ruumiiseen.

yhtään en tykännyt niistä sosiaalisista leikeistä enkä uskontopuolesta, ja nykyään olen jo eronnut koko kirkosta. tavallaan kaduttaa että kävin, mutta toisaalta, ilman niitä lahjarahoja olisi jäänyt väliin pari mukavaa musakeikkaa.

meidän suku loukkaantui kun en lähettänyt rippikuvaa. en oikeen ymmärtänyt miksi niiden on niin tärkee päästä pistämään mun naama kirjahyllylleen..
Kirjoittanut: liothe (Nimetön)
  • • Muokkasi: liothe
  • Lähetetty: 13.10.2006 17:16
Lainaus: Mariel Raamatun kauneus- ja oikeuskäsitys on ihailtava ja täysin oikea.

Onko sekin kaunista ja oikein jos Raamattu kertoo, suurinpiirtein, kuinka homot tulisi polttaa roviolla, mutta samaan aikaan kyseinen kirja julistaa anteeksiannosta ja lähimmäisenrakkaudesta.

Lainaus: Mariel Jokainen uskokoon omaan käsitykseensä kunhan se on hyvä, sopusoinnussa maailman kanssa, rauhan puolella.

Kaunis ajatus, periaatteessa, mutta eikö uskonto ole juuri tätä? Jokainen uskoo omaan käsitykseensä omasta uskonnostaan, koska jokaiselle se aukeaa eri tavalla. Toisaalta jos ja kun kaikki uskovat omiin käsityksiinsä hyvyydestä, rauhasta ja maailman sopusoinnusta (jotka lienevät kaikki suhteellisia) he uskovat silloin siihen mikä on totta heille, muttei välttämättä jollekin toiselle, jolloin ristiriitoja muiden välille syntyy välttämättä.
Kirjoittanut: Ampiainen (Jäsen)
  • • Muokkasi: Ampiainen
  • Lähetetty: 13.10.2006 20:01
Olen käynyt.
Syynä eeeheei ollut tyttö,johon olin ihastunut.
************ se homma oli.
Enkä edes saanut sitä tyttöä.
Erosin sitten 98.(siis kirkosta)
Mutta onhan se hauska muistella nyt vanhana,että kaikkea sitä rakkaudesta tekeekin.
Kirjoittanut: Kuutar (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 13.10.2006 22:24
en ole käynyt, en kuulu kirkkoon.

ihmettelen vähän sellaisia ihmisiä jotka käyvät riparin vaan saadakseen sitten hyvät rippilahjat, rahaa. Se tuskin on sen koko jutun idea... vaan ehkä sinne pitäisi mennä vähän muusta syystä, tai sitten olla menemättä ,jos se ei voisi vähempää kiinnostaa.
Kirjoittanut: kuollutnukke (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 14.10.2006 13:31
itte asias en ees hauluis kuulua kirkkoon en usko jumalaan joten mitä järkeä mun on olla kirkossa... ? taidampa erota kirkosta heti ku on mahollista.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit