Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Mieluummin yksin kuin väärän kanssa?

Kirjoittanut: vampirequeen (Jäsen)
  • Lähetetty: 25.10.2007 18:41
Niin oletteko te mieluummin yksin kuin sen väärän kanssa? Vai roikutteko turhissa suhteissa? Tykkäättekö sitotua vai olla vapaassa?

Minä olen sittenkin mieluummin yksin kuin vapaassa suhteessa. Ja se tyhmä keskustelu minkä aiheesta aloitin oli onneksi vain kesä villitys (eiköhän mein kaikkien pää oo vähän *DIUDIU* liiasta auringon valosta ja kesäisistä sydänsuruista.) Flirtti on OK.

Ylläpito muokkasi: Otsikko kuntoon.
Kirjoittanut: raavittu (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 25.10.2007 18:53
Mitä sitä jäädä roikkumaan ******* suhteeseen? Siinä tulee vaan paha mieli loppujen lopuksi. Ero sattuu,mutta enemmän se sattuu,kun on kumppani p3rseestä.
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 25.10.2007 19:03
Ehdottomasti mieluummin yksin, kuin huonon kumppanin kanssa.
Kirjoittanut: darkAngel (Aktiivi)
  • Lähetetty: 25.10.2007 19:04

Lainaus: raavittu

Mitä sitä jäädä roikkumaan ******* suhteeseen? Siinä tulee vaan paha mieli loppujen lopuksi. Ero sattuu,mutta enemmän se sattuu,kun on kumppani p3rseestä.

samaa mieltä. niin kauan kuin suhde pysyy hyvänä niin hyvä niin.
Kirjoittanut: FrozenCorpse (Aktiivi)
  • Lähetetty: 25.10.2007 19:17
Ei, ei kannata olla onneton, jos voi lempata sen huonon äijän ja hankkia paremman. Huomiota otsikointiin..
Kirjoittanut: Funereal Soul (Inkvisiittori)
  • Lähetetty: 25.10.2007 22:33
Kyllä. mieluummin yksin, kuin väärän ihmisen kanssa. Sitä on kuitenkin vain tämä elämä elettävänä niin elää sen sitten (tai yrittää) mukavasti.
Ja kuten Raavittu tuossa sanoikin sen hienosti:

Lainaus: raavittu

Kirjoittanut: pikkumyy (Nimetön)
  • Lähetetty: 25.10.2007 22:36
Juu, aika samaa mieltä oon edellisten kanssa.

Lainaus: vampirequeen

Tykkäättekö sitotua vai olla vapaassa

Tykkään sitoutua, mut johtuu varmaan aika paljon myös siitä, että on sellanen ihminen johon haluun sitoutua
Kirjoittanut: vampirequeen (Jäsen)
  • Lähetetty: 25.10.2007 23:02
minä en halua hyppii joka puskassa!! onneksi en oo sitä ikinä tehny ja kumppaneita vaan 2 x)
Kirjoittanut: Felicia (Virallinen sarjistaiteilija)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 26.10.2007 05:09
Yksin tietysti. Minulla ihmissuhde ei ole mikään välttämättömyys, eikä varsinkaan huono ihmissuhde. Sen verran itsenäinen ja omanarvontuntoinen kumminkin olen...
Kirjoittanut: Kuutar (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 26.10.2007 10:35
Yksin. (kokemuksella suhteesta jossa ei vaan pystynyt elämään)

Tykkään sitoutua, mutta tarvitsen myös omaa tilaa ja omaa aikaa.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit