Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Mieluummin yksin kuin väärän kanssa?

Kirjoittanut: pikkumyy (Nimetön)
  • Lähetetty: 28.10.2007 11:44

Lainaus: Kuutar

Tykkään sitoutua, mutta tarvitsen myös omaa tilaa ja omaa aikaa.

Sama täällä.
Kirjoittanut: Satyricona (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 28.10.2007 19:33
Tottakai olen mieluummin yksin kuin vääränlaisen henkilön kanssa. Kyllähän sinkkuilu pesee surkean parisuhteen ihan 6-0.
Kirjoittanut: Tuulentytar (Aktiivi)
  • Lähetetty: 28.10.2007 20:58
Yksin jos ei toimi. Hyvää niistä ei kuitenkaan koskaan seuraa.

Mutta tykkään sitoutua jos toimii (ja no näin on tapahtunut)
Kirjoittanut: Mephistopheles (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 29.10.2007 18:53
Mä kaipaan yksinoloa tosi usein, vaikka nytkin seurustelen. Ei se johdu siitä, että kumppani olis huono, mutta mulla vaan on semmonen luonne, et tarviin usein omaa rauhaa
Kirjoittanut: vampirequeen (Jäsen)
  • Lähetetty: 08.11.2007 14:25
pystyn todellakin elämään uskollisena, vaikka olisi kaukosuhde..toisenhan luo voi aina mennä..ja vaikka sopia että nähdään viikonloppusin.. vuorotellen kummankin luona. Ja olen vielä liian rakastava+anteeksi antava luonne...myöskin kärsivällisyys kunniaan
Kirjoittanut: vampirequeen (Jäsen)
  • Lähetetty: 08.11.2007 14:26
Tuo nyt ei sitä tarkota että antaisin sen toisen hyppii vierais!! nouveih!
Kirjoittanut: Lady Elena (Nimetön)
  • Lähetetty: 07.05.2008 13:11
Olen myös sitä mieltä, että olisin mielummin yksin kuin huonossa parisuhteessa. Jos suhde ei vain kertakaikkiaan toimi on sitä turha pitkittää. En kaipaa yksinoloa, mutta aina parempi olla yksinäinen kuin onneton suhteessa.
Kirjoittanut: Morningstar_ (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 07.05.2008 14:03
yksin!
Kirjoittanut: Arawyn (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 07.05.2008 16:19
Minulla kun tätä parisuhdekokemusta onkin todella paljon niin olen kykenevä sanomaan mielipiteeni Elih, mieluummin yksin. Kyllä se on tähänkin asti toiminut, en usko kaipaavani niin välttämättä seuraa.
Kirjoittanut: AuroraBorealis (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 07.05.2008 19:33
Hmm kai sitä yksin olisi ennemminki. Mut mielestäni pitää aina antaa mahdollisuus sille suhteelle/toiselle ihmiselle. Eikä luovuttaa heti ja hypätä sinkkuuteen kun tulee ensimmäinen iso tai pieni riita.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!
Järjestä treffit