Gootti.net

Tule osaksi goottiyhteisöä. Liity jäseneksi!

Sullo Gootti.net kännykkääsi, laita osoite www.gootti.mobi kirjanmerkkeihisi!

Goottifoorumi: Yleiset korinat: Testaa kuinka EMO olet ;D

• Vastaa
12!! joo tein kerran aikasemminki... täällä jossain sen pitäis lukea..

Ylimielisyyttä ei voita mikään.

• Vastaa
40%.. ha ha

Kukaan ei ole koskaan yksin, ihmiset ovat joskus vain itsekseen.

• Vastaa
24%. Not very emo at all. Hmh, mutta tämä oli onneksi odotettavissa. Olen liian positiivinen ollakseni emo.

"In a culture of beauty, the most beautiful are worshipped as gods." -Imperious Perfect

• Vastaa
"You are 54% Emo. Ha Ha!"

Mä osasin odottaa tätä

"If you see a strange walking girl. Like she's counting her steps, Like printing signs on the ground, For those who followed her. She keeps her eyes to the sky, Like she's looking for God. Perhaps she'll get him down."

• Vastaa
44 %. Wtf?????
En kyl koe olevani mikkään puolikaskaan emo, että...

Talvessa sarja yön tulia, pimeän valaisee. Hetken satiinilakana, kietoo aamuisen taivaan puut allensa. Kieli värähtää, musiikki kohoaa, yön musta kaari.

• Vastaa
Mun täytyy varmaan alkaa sit emoksi kun testi tuloskin sen kertoi : You're emo. Definitely emo. Kuinka paljon sain tuloksesksi.. No enemmän kuin vajaa vuosi sitten tän tehdessäni. Piti vaan tarkistaa ja Tulos oli melko pelottava.. Angst

I focus on the pain. The only thing that's real..

• Vastaa
17% Jotain tällaista odotinkin.

Yhyy, en ole emo. Elämäni tragedia?

Niin totta kuin sanottu, sitä korostan.

• Vastaa
67%
-*** mikään emo ole :< Vaikka muut niin väittää. En tasan. Vaikka pukeudunkin mustaan. Ja hiukset on silmillä. Ja oon aika angst jne. MUTTEN OO EMO!!
No ehkä vähän....
Oikeestaan yllätti se että vain 67%, yleensä mulla tulee emo- -testeistä enempi...
  • Vastaa
37%
  • Vastaa
19 %

.....jäädyin......

• Vain yhteisön jäseneksi liittyneet käyttäjät voivat lähettää viestejä tänne. Ilmoita käyttäjätunnuksesi ja salasanasi ennen viestin lähettämistä, tai liity ensin jäseneksi.

• Tälläkin hetkellä suurta suomalaista goottifoorumia selaa 3 vakoilijaa ja 3 goottiyhteisön jäsentä (Piiskansiima, emanon, hardlove). Kävijäennätys koettiin 24.03.2008 23:23, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 87 henkeä!