Gootti.net

Tule osaksi goottiyhteisöä. Liity jäseneksi!

Goottifoorumi: Yleiset korinat: Spiritismi

• Vastaa
Moi kaikki rakkaat goottiystäväiseni!! Olisi kysyttäväää Spiritismistä! Tai ei kysyttävää vaan haluaisin kuulla teidän kokemuksia. Itse aijon tänään kokeilla. Mutta jos en tänään niin kamuni kanssa Halloweenina!! Mutta... Kertokaas kokemuksianne!

Elämä on lyhyt....niille jotka eivät jaksa sitä elää. Kuulutko sinä heihin?

• Vastaa
Ei ole minulla omia kokemuksia(vielä) mutta muutamalla ystävälläni on...
Pyysivät hengeltä merkkiä sen läsnäolosta ja krusifiksi tippui seinältä...
en sitten tiedä onko totta,itse kun en ollut paikalla.
  • Vastaa
juu... Haluaisin kanssa kysyä: uskotteko koko spiritismiin?

• Vastaa
One... Two... He's coming for you!

Ei sitä "kokeilla". Helpommalla pääset, kun otat puhelimen ja alat soittelemaan summassa tuntemattomiin numeroihin. Varmasti vähemmän harmia.

-The Drinker of Mankind-

• Vastaa
Minulla itselläni ei kokemusta spiritismistä niinkään ole, en ole yhteyttä henkimaailmaan saanut. Mutta isovanhemmillani on kokemusta ja tässäpä yksi. Isoisäni nuorena kaveriporukkansa kanssa "pelasi" spiritismiä teltassa. Heillä oli kynttilä, oli ilta ja pimeää. He esittivät kysymyksiä hengelle. Loppujen lopuksi he pyysivät merkkiä, teltta lehahti tuleen! En tiedä oliko tarina tosi, en ollut silloin syntynytkään. Mutta tosissaan sitä minulle kerrottiin. Minulle kerrottiin myös että jotkut heidän tuttunsa olivat pitkän spiritismin pelaamisen jäljiltä passitettu mielisairaalaan. Kyllähän tarinoita on monia eikä tiedä mihin uskoisi.

"Meitä tallustaa tällä planeetalla kuusi miljardia, kuusi miljardia pienempää maailmaa yhden isomman pinnalla. Jokainen oikea eepos, täynnä tragediaa, ja voittoa, hyvää ja pahaa."

• Vastaa
Lainaus: Devilsbride Minulle kerrottiin myös että jotkut heidän tuttunsa olivat pitkän spiritismin pelaamisen jäljiltä passitettu mielisairaalaan.

Mä olen kanssa kuullut tollaisia juttuja että ''Me pelattii kavereiden kaa spiritismii ja se kaveri kysyi et ''Onko piru täällä?'' ja sitten se henki vastas että ''Katso sängyn alle'' ja sitten se mun kaveri katto sinne ja pyörty. Ja ku se heräs ni se vietiin mielisairaalaan.''
En tiiä onko totta... Mun äiti oli joskus nuoruudessa ollut tätä spiritismiä ja he olivat kutsuneet jonkun presidentin hengen ja henki oli vain sanonut heille että ''Häipykää hiiteen'' tai sitten se oli ''Piru teidät periköön''
No mutta... Jatkakaa... Tämä höpöhöpö tätä lähtee nyt muualle höpöttelemään..

• Vastaa
Kehottaisin ennen ensimmäistäkään sessiota perehtymään asiaan hieman tarkemmin jotta vältytään ikäviltä tilanteilta.
Kokeilun halu ja kiinnostus ovat hyvästä, mutta tietty varovaisuus ja tutustuminen siihen mitä aikoo tehdä on suotavaa.

Mukavia hetkiä.

amen..

• Vastaa
Lainaus: MrLuckarin Kehottaisin ennen ensimmäistäkään sessiota perehtymään asiaan hieman tarkemmin jotta vältytään ikäviltä tilanteilta.
Kokeilun halu ja kiinnostus ovat hyvästä, mutta tietty varovaisuus ja tutustuminen siihen mitä aikoo tehdä on suotavaa.

Mukavia hetkiä.

Kiitos! Juu tietenkin mä aijon ensin vähän ''tutustua'' ja ajatella. mutta mielestän mä olen ajatellut jo aika paljon. Pitäisi vain vähän lukea lisää sääntöjä.

• Vastaa
Hyvä sääntö on se, että mietit pahimman mahdollisen vision, mitä mielesi kykenee tuottamaan, ja kysyt itseltäsi, että olisitko sinä valmis nyt kohtaamaan tämän ihan konkreettisesti tässä ja nyt?

Lohduttavaa olkoot se, että aivosi eivät näytä, tai niiden ei pitäisi näyttää, asioita joihin mielesi ei ole valmis. Eli niin ja näin, mutta toisaalta puhelimellakin soitettaessa kyse on kahdesta, ei yhdestä.

En ole tainnut nukkua ainoatakaan yötä täysin pimeässä noin viiteen vuoteen.

-The Drinker of Mankind-

• Vastaa
Lainaus: Beheaded En ole tainnut nukkua ainoatakaan yötä täysin pimeässä noin viiteen vuoteen.

Voi sua Beheaded... Juu. Minä olen valmis!! toivottavasti...

• Vain yhteisön jäseneksi liittyneet käyttäjät voivat lähettää viestejä tänne. Ilmoita käyttäjätunnuksesi ja salasanasi ennen viestin lähettämistä, tai liity ensin jäseneksi.
  • Tälläkin hetkellä suurta suomalaista goottifoorumia selaa 8 vakoilijaa ja 3 goottiyhteisön jäsentä (Ninni, Faith Black, Gottero). Kävijäennätys koettiin 24.03.2008 23.23, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 87 henkeä!