Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Spiritismi

Kirjoittanut: Yuffie (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 02.04.2009 18:58
Eräs kaverini on uskovainen ja näin päin pois, joten hän eräänä päivänä kysyi minulta että oletkos koskaan pelannut spiritismiä? minä vastasin tietty että en ole mutta haluaisin.. hän kuitenkin sanoi että sitä ei saa pelata koska se on synti... en tiedä onko totta.
Kirjoittanut: Abigor (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 02.04.2009 22:57
Uusi lautapeli Hasbrolta - Spiritismi, kauhua koko perheelle!
Kirjoittanut: SinofSatan (Nimetön)
  • Lähetetty: 15.04.2009 15:17
Spiritismin oloa ei kannata odottaa innoissaan. SE_EI_OLE_HAUSKAA. Siinä voi tosiaan seota.
En itse usko mihinkään muuhun sääntöön kun että kannattaa olla kohtelias ja ei kysellä typeriä.

Mielikuvitus tekee usein tepposia jos pelottaa,kaikkiin ääniin ei kannata reagoida koska niitä ei luultavimminkaan tuota henget jos niitä spiritismissä on mukana sillä hetkellä. En ainakaan ole itse törmänny mihinkään henkeen joka olisi turhaan kolistellu paikkoja ellei kysy merkkiä yms..

Voi olla toki ettei mitään käy.

MUTTA OLE VAROVAINEN.
Kirjoittanut: Mr_Yeudah (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 15.04.2009 17:48
Olen kokeillut pari kertaa mutta ne laudat oli itse piirrettyjä eikä kovin erinomaisia, elikkäs mitään ei tapahtunut :S.
Pitäisi kai yrittää vielä uudestaan paremmilla resursseilla.
Kirjoittanut: prkle (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 25.04.2009 22:28

Lainaus: skull_girl

Joskus kun olen kävellyt maalla, pienellä tiellä metsän halki, keskellä pikimustaa myöhäissyksyn iltaa...ei siinä tarvitse kuin kuulla yksi sopiva ääni. Sitten se on menoa. Alkaa hermostuttaa, pusikoissa alkaa nähdä kummallisuuksia, oksan napsahdus hätkähdyttää...todellisuudessa kaikki on aivan kuten ennenkin, normaalia. Sitä samaa mielikuvituksen laukkaa havaittavissa jälleen kerran. Mutta järki ei enää tottele siinä vaiheessa, jokin muu (muu is not a demon) on puikoissa. Näin ainakin minulla.

Toi on normaalia, ihminen pelkää pimeää sen takia koska ei näe vaaraa. Itselläni samanlaisia kokemuksia, kivaa ollut lähteä karkuun. Seudulla asuu susia ja karhuja
Kirjoittanut: Don (Jäsen)
  • Lähetetty: 03.05.2009 17:14
Hei ihmiset, olen niin tyhmä, etten tiedä miten tätä kyseistä "peliä"/juttua ollaan, joten voisiko joku kertoa... Haluaisin niin kovasti kokeilla, vaikka varoituksia on annettu.
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 03.05.2009 17:20

Lainaus: Don

Hei ihmiset, olen niin tyhmä, etten tiedä miten tätä kyseistä "peliä"/juttua ollaan, joten voisiko joku kertoa... Haluaisin niin kovasti kokeilla, vaikka varoituksia on annettu.

Ei se kyllä ole mitään peliä. Siihen ei ole mitään hyviä ohjeita, minusta kuvitellun henkimaailman kanssa leikkiminen on merkki melkomoisesta typeryydestä.
Kirjoittanut: Don (Jäsen)
  • Lähetetty: 03.05.2009 17:25
No kokeilenpa silti huomenna. Ja nähdään, kuolenko vai joudunko sinne V**un mielisairaalaan!
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 03.05.2009 17:26

Eiköhän ketjun lukeminen kokonaisuudessaan sekä mahdollisesti myös google auta. Keskeisiä tarpeita ovat kuitenkin pimeys, hyväuskoisuus ja kaveriporukka joka nielee tämänsorttista pajunköyttä...
Kirjoittanut: Layil (Jäsen)
  • Lähetetty: 03.05.2009 17:29

Ensiksi voin sanoa, ettei koko pelissä ole mitään järkeä. Voin nyt kuitenki sit kertoa yhden luultavasti niistä monesta tavasta miten "pelata" sitä.
1. kokoot jonkun porukan
2. teette vaikka leivinpaperista laudan mihin kirjotatte aakkoset sen lasin kokosiin alueisiin jne.
3. voitte pistää kynttilän päälle antamaan tunnelmaa ja laittaa valot kiinni, mutta ei ole mitenkään välttämätöntä.
4. "kutsutte" hengen paikalle... meiningillä vaikk kysytte et onko joku henki teidän keskuudessa
5. laitatte sormet lasin päälle mikä on ylösalasin keskellä lautaa ja katotte mihin se liikkuu
6. kuiskaatte kysymykset sinne lasiin niin ettei muut kuule niitä. Lasi laudalle ja sormet siihe päälle ja katotte minkä kirjaimen kohalle se sit liikkuu jne.

Onnea vaan ja niin uskoa tohon juttuun sit tarvii... muuten tuskin toimii
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit