Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Mitä mieltä pitkätukkaisista miehistä ?

Kirjoittanut: Raven (Jäsen)
  • Lähetetty: 12.05.2009 18:17
Itse olen sitä mieltä että on kyllä jokaisen ihmisen oma asia päättää millaiset hiukset itsellään pitää,vaikka kaikki eivät tykkäisikkään..
Pääasia on että on itse tyytyväinen hiustyyliinsä.
Mielestäni pitkät hiukset kylläkin näyttävät komeammilta mutta ei se kylläkään ole mikään vaatimus eikä pääasia ollenkaan.
Kirjoittanut: snowwiewolf (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 13.05.2009 13:27
Huomaan yleensä ensin pitkä tukkaisen miehen ja ihastuin nykyiseen poikaystävääni lukiossa jolloin hänellä oli olkpäille asti vaaleat hiukset. Huomasin ensin hiukset ja sitten "eksynyt peura" ilmeen, minkä jälkeen teki heti mieli mennä juttelemaan...
Nyt kaksi vuotta myöhemmin, kun tavattiin uudelleen hän oli leikannut hiuksensa lyhyeksi. Yritän vähän vihjata että voisi kasvattaa hiukset taas pitkäksi koska se sopi hänelle mutta niin sopii lyhytkin.

Jos päälaelta kaljuntuu voi aina kasvattaa pitkän letin ja ajella muuten kaljuksi, sekin näyttää hyvältä.

Hoitaa niitä hiuksia kuitenkin pitää. Erään hevibändin kosketin sottajalla on ihanat pitkät hiukset, mutta latvat ovat rispaantuneet... 10cm pois ja kasvattaisi takaisin. Toisaalta oma kuontaloni kaipaa latvojen leikkuuta.
Kirjoittanut: Natassja (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 13.05.2009 13:35

Lainaus: snowwiewolf

Jos päälaelta kaljuntuu voi aina kasvattaa pitkän letin ja ajella muuten kaljuksi, sekin näyttää hyvältä.

Häh? Juice-tukka? Minusta on parempi, että kaljuuntumisen selvästi alkaessa ajaa kaikki pois. Suosin pitkätukkaisia miehiä, mutta on minulla ollut miestä niin monenlaisella tukkalaitteella tai ilman, että on kai parempi etten sano mitään. Karisma ja muu olemus ratkaisee. Kellekään ei sovi likaiset hiukset, jossa on vielä haalistunut hiusväri ja juurikasvua. Ei sovi miehelle eikä naiselle.
Kirjoittanut: MetalMama (Jäsen)
  • Lähetetty: 13.05.2009 18:33

Lainaus: snowwiewolf

Lainaus: Natassja

Häh? Juice-tukka?

Tuli mieleen että ehkä snowwiewolf tarkoitti muuten kaljua johon on jätetty "poninhäntä" Yhdellä tutulla on sellainen: muuten täysi kalju mutta niskassa pitkä poninhäntä.
Kirjoittanut: BronzeRain (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 13.05.2009 18:59

Lainaus: MetalMama

muuten kaljua johon on jätetty "poninhäntä

Minusta ne ovat lähes aina kamalia. Hyvin harvoille se on sopinut. Pitää olla aika paksu tukka että siitä saa muutakin kuin lirun hiirenhännän, ja siltikin se saattaa näyttää rumalta.
Kirjoittanut: MetalMama (Jäsen)
  • Lähetetty: 14.05.2009 00:17
^ Totta, mutta tälle mun kaverille se sopii täydellisesti
Kirjoittanut: Jonepeikko (Mister Halloween 2006)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 14.05.2009 01:45
Tahdon. Sen. Takas. PER-KE-LE!!!!!!!!!
Kirjoittanut: mity (Jäsen)
  • Lähetetty: 16.08.2009 21:54
oma avopuolisoni on pitkähiuksinen( pitemmät kun minulla) ja pidän tosi paljon :P sopii kyllä miehille pitkät
Kirjoittanut: Mortale (Aktiivi)
  • Lähetetty: 16.08.2009 22:11
Miun murulla oli pidemmät hiukset ku mulla mutta sitten tuli intti ja nyt se on melkein kalju :P Silloi ku tavattii ni hänel oli pitkät hiukset ja se nosti kiinnostusta ehkä vähän mutta edelleen rakastan tätä poikaa ilman hiuksiakin
Kirjoittanut: Gallante (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 17.08.2009 02:17
Voiko meistä olla pitämättä?
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 5 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit