Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Mitä mieltä pitkätukkaisista miehistä ?

Kirjoittanut: tharanthiel (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 17.08.2009 11:26
Pitkät hiukset miehellä on mun heikko kohta, pitkälettinen mies jos ohi kävelee niin kyllä tän naisen pää kääntyy ja pitää vähän tarkemmin kahtoo millanen mies on hiusten alla
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 27.08.2009 11:39
Nyt on pakko hehkuttaa miten siistiä on, kun poikaystävälläni alkaa vähitellen tukka kasvaa pidemmäksi armeijajakson jälkeen. Tosin jos sitä ei sliippaa taaksepäin, se on vähän Luke Skywalker. Mutta aikamoisena mafiosona kyseinen nuori herra kulkee työpaikallaan.
Kirjoittanut: Mortale (Aktiivi)
  • Lähetetty: 27.08.2009 12:27

Lainaus: Heetteri

Nyt on pakko hehkuttaa miten siistiä on, kun poikaystävälläni alkaa vähitellen tukka kasvaa pidemmäksi armeijajakson jälkeen.

Ne on kyl aika tyylikkäät hiukset ku joskus ne näin :P Tosin oli se kyl outoa nähä sellasena ku oli tottunu pitkiin hiuksiin
  • Lähetetty: 27.08.2009 12:48

Lainaus: Mortale

Ne on kyl aika tyylikkäät hiukset ku joskus ne näin :P Tosin oli se kyl outoa nähä sellasena ku oli tottunu pitkiin hiuksiin

Kasvavat ihan kohisemalla - paljon pidemmät jo kuin Lumouksessa.
Kirjoittanut: Mortale (Aktiivi)
  • Lähetetty: 27.08.2009 12:49

Kasvavat ihan kohisemalla - paljon pidemmät jo kuin Lumouksessa.

No sit on varmasti pitkät koska siitä tosiaan on aikaa ku sen näin tais olla reippaasti ennen kesää, luulisin. :P ei voi enää muistaa >.<
Kirjoittanut: Chrystalis (Inkvisiittori)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 27.08.2009 13:46
Eikös se ollut niin, että "leikkaa hippi lettis ja mee töihin" ?
Oli miten oli, itse lähden taasen siitä kaljusta kasvamaan.. :P
Kirjoittanut: menthal (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • • Muokkasi: menthal
  • Lähetetty: 28.08.2009 03:34
Pitkät mustat hiukset miehellä = totaalinen "sydänkohtaus" , hyvässä mielessä tietenkin
Onnekseni sellaiset löytyy herrashenkilöltäni heh
Kirjoittanut: BronzeRain (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 28.08.2009 19:14

Nyt on pakko hehkuttaa miten siistiä on, kun poikaystävälläni alkaa vähitellen tukka kasvaa pidemmäksi armeijajakson jälkeen. Tosin jos sitä ei sliippaa taaksepäin, se on vähän Luke Skywalker.

Sama minun miehekkeelläni. Tosin, tuota pehkoa ei oikein voi sliipata taakse, se on niin pirun paksu ettei sitä voi laittaa mitenkään. Olen yrittänyt patistella sitä parturille ohennuttamaan sitä hiukan, mutta ei se malta.
  • Lähetetty: 28.08.2009 19:30

Lainaus: BronzeRain

Sama minun miehekkeelläni. Tosin, tuota pehkoa ei oikein voi sliipata taakse, se on niin pirun paksu ettei sitä voi laittaa mitenkään.

Jonellakin on sairaan paksu inkkaritukka, ja pirun itsepäinen, niin se joutuu käyttämään todella heavy duty-geelejä, mutta kyllä se aina hetken pysyy taaksepäin sliipattuna.
Kirjoittanut: Ninni (Järjestäjä & Valokuvavastaava)
  • Lähetetty: 28.08.2009 19:36
No mä en ekaks tuntenu Jonepeikkoo ku jossain kevään miitissä se pitkä, upee ja paksu musta tukka oli haihtunut ihan siiliksi!
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit