Gootti.net

Autot !

Kirjoittanut: Arvet (Nimetön)
  • Lähetetty: 19.09.2008 13:54
Jees. Jos mulla olis auto. Se olisi musta Fiat 600 tummenetuilla laseilla ja autossa olis helvetisti levikettä sun muuta krääsää (ei kuitenkaan karvanoppia, heh) . Takana olis 1000 cm3 kone (alkuperänenhän on 600 cm3). Sinne mahtuu isompi kone taakke. Takapenkki heitettäs pihalle ja sinne tulis äänentoistolaitteisto Ja rekisteri numero olis tietty DIE-666 !!!!
Kirjoittanut: neo_shaman (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 19.09.2008 15:16
Näin eilen kehällä tummanvihreän Mini Cooperin jonka kattoon oli maalattu Union Jack... Siinä on vasta tyyliä! Itse haaveilen kirkkaanpunaisesta jenkkiraudasta, jossa on kromia ja peltiä muille jakaa, nahkaverhoilut ja rattivaihteet... Viis kulutuksesta ja päästöistä Moottoripyörä olisi kulkuneuvona se ykkönen, mutta jenkkirauta...*o*
Väliaikaisesti joudun kuitenkin tyytymään julkisiin.
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 19.09.2008 15:27

Lainaus: neo_shaman

Itse haaveilen kirkkaanpunaisesta jenkkiraudasta, jossa on kromia ja peltiä muille jakaa, nahkaverhoilut ja rattivaihteet... Viis kulutuksesta ja päästöistä Moottoripyörä olisi kulkuneuvona se ykkönen, mutta jenkkirauta...*o*

Olen samaa mieltä. Mulla on ollutkin iso jenkkirauta, mutta se oli valkoinen. Sisällä oli tilaa ja mukavuutta pitää pienet bileet
Kirjoittanut: Funereal Soul (Inkvisiittori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 19.09.2008 22:03
Autot.. joo. Mun ainakin on oikea murheenkryyni.. Ollut tosiaan jo viitisen kk.tta rikki. Mokomakin romu.. No en tiedä sitten onko se auton vika, ettei ole varaa sitä korjauttaa, mutta tuntuu vaan, että jos saa jonkun asian siitä kuntoon niin sitten hajoaa jokin toinen.. Parempi olisi kokonaan ilman, mutta toisaalta sitäkin, kun tarttee niin elättelee toiveessa, että työtön saisi sen joskus korjuuksille ja käyttöön. Käyttöön? hah, näillä bensan hinnoilla
Kirjoittanut: Sanctus Sanctorum (Biomechanoid)
  • Arvo: Asiantuntija
  • • Muokkasi: Sanctus Sanctorum
  • Lähetetty: 27.09.2008 20:25
Tässä on aika lähelle sellainen auto joka vastaa meikäläisen kuvaa katu-uskottavasta kuuttikulkuvälineestä. Jos olisi ylimääräistä valuuttaa, olisin jo paikanpäällä kauppoja hieroskelemassa.
URL
Kirjoittanut: Unholysacrament (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 28.09.2008 09:56
Meille tuli pihaan juuri tuossa alkuviikolla chevrolet corvette, oli kavereille kattomista ku mut tuotiin kouluun sillä
Kirjoittanut: DasZeitgeist (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 29.09.2008 20:47
Silkka kulkuväline. Olishan se tuunailukin varmaa ihan hauskaa, mut mulla ei riitä taito, raha tai mielikuvitus
Kirjoittanut: azazel (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 30.09.2008 11:41
90 vm Oleva punainen mazda 323f. Japanissa valmistettu.. Ja sen huomaa osien kestävyydessä.. Monesti kun japsit siirtää tuotantoaan eurooppaan.. välttäen näin kalliit rahdit.. Niin Euroopassa valmistetuissa japseissa alkaa esiintyä eurooppalaisten autojen pieniä vikoja.. Mm sähkövikoja, mikäli autoon on laitettu halpoja italialaisia Magnus Marellin valmistamia sähkö-osia.. Ja muuta kivaa..
Arvostan autossa kestävyyttä ja laatua osissa.. mahdollisimman vähän sähkölaitteita.. Huolto ja korjaus on halvempaa.
Kirjoittanut: mlrd (Aktiivi)
  • Lähetetty: 05.10.2008 02:22

Lainaus: azazel

Arvostan autossa kestävyyttä ja laatua osissa.. mahdollisimman vähän sähkölaitteita.. Huolto ja korjaus on halvempaa.

lada 1200 s, pyöreälamppuisena tai 80-luvun alun 200-sarjan löpömersu ovat sitten ne vaihtoehdot.
semmoisen ladan kun voi korjata vaikka minileathermanilla... kokeiltu on, jopa onnistuttukin.
Kirjoittanut: Mina (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • • Muokkasi: Mina
  • Lähetetty: 06.10.2008 09:01
Hehaa.. Unelma olis Dodge Viper SRT 10 Venom.. Vai oliko se pelkkä SRT Venom.. Mut jokatapauksessa, tuollanen olis se Impossible to get-unelma Sitte sellaisia toteuttamiskelpoisia unelmia olisi Skoda Octavia RS jaaaa joku 325 BMW. Tällä hetkellä hallussa Opel Astra G, tummennetuilla takalaseilla Hyvin toimii, ainaki toistaseks *koputtaa puuta* Näistä kestävistä autoista, sanoisin että Skoda Octavia ainakin kestää suht hyvin, äidillä ollu vuodesta -04 vuoden -02 Octavia Ambiente eikä mitään ongelmia ikinä ollu, nyt pitää jarrulevyt vaihtaa, mut sehän on kuluva osa. Ikinä mitään ollu moottorin puolella tai missään muuallakaan ongelmana. Koiranluu siitä hajos, mut se oli sen takia ku äiti peruutti sen vahingossa ojaan ja ylösvetäjä laitto taljan väärään kohtaan, jolloin muovista (???????) valmistettu koiranluu naksahti poikki.

Niin, kukaan ei vissiin huomannu että auto ei ole mulle pelkkä kulkuväline.. Tarkotus olis tuota Opelia tuunailla kunhan isipappa saa osat tehtyä. Iskä siis tekee ihan työkseen näitä osia, Opelin korisarja olis nyt tulossa valmistukseen kuulemmah.. Kattoo sitte jos tuota saa johonkin liikutettua multa ni ostan sen bemarin tai tuoreemman Astran :P Niijjuu, seki vielä kivaa tuossa Astrassa ku se on 16v koneella, lähtee kivammin kun 8v konheella.. Testattu :P

Sitte sellanen galluppi, että tomaatti vai manuaali? Itellä vähän kahden vaiheilla, toisaalta se tomaatti kauheen helppo, mut sitte taas ne pysäytystoimenpiteet ett käsijarru päälle ja vaihde P'lle etc.. Manuaalilla siitä helppoa ett pysäytetään vaan ja muistetaan sammuttaa auto ennenkun päästää kytkimestä ja vaihde pitää auton paikoillaan

Muoks muoks.. Juu, lemppariautoihin vielä tää legendaarinen Shelby Mustang GT 500 "Eleanor". Jessus.. sellasen ku sais ni varmaan itkisin onnesta ja seuraavan kerran bensatomaatilla kun se pitäis tankata

Tuunaus on kivaa kun sen osaa oikein tehdä, maailman kamalimpia ne jotka on tuunannu autonsa tyyliin panssarivaunun näköiseks.. Tottakai on kallis ja aikaavievä projekti, mutta mun mielipide tässä on, että hyvää kannattaa odottaa. Ja jos sitte sais sen lisätyn osan (puskuri etc) suht nopeesti maalattua auton väriseks ni näyttäski hienolta. Täälläpäin kuljeskelee ainakin yks punanen auto jossa valkonen puskuri.. Oon kattonu sitä tyyliin "Pliis.. opettele tuunaamaan!" Muutenkin auto mun mielestä järkyn näkönen, mutta hei, kukin tyylillään Sitte toinen kummastuksen aihe on se, että auto maksaa 300€ ja autossa on 2000€ vanteet alla. Mitä järkeä tuossa on?? Olis laittanu tuonkin 2000€ autoon ja siihen hankkinut vanteet..

Se siitä, ei nyt sitten teilata minua ihan täysin, rakentavaa kritiikkiä, kiitoksia
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit