Gootti.net

Autot !

Kirjoittanut: Yöntuuli (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • • Muokkasi: Yöntuuli
  • Lähetetty: 17.08.2009 00:21
Itse viihdyn tuon Volvo 740:n ohjauspyörän takana. Miellyttävän rauhallinen ja hiljainen auto ajaa, ja tilaa on tavaroille sekä matkustajille mukavasti. Vaihteiston ja moottorin yhteistyö tuntuu toimivan kun vaihtamistarve vähäinen. Mitä auto minulle merkitsee? minulle autoni merkitsee jonkinasteista intohimoa; säännöllisesti määräaikaishuolto,säännöllistä pesemistä ja sisätilojen siistimistä ja vahausta unohtamatta. Jollakin tapaa myös auto on ikäänkuin kaveri, sen kanssa vietetään aikaa ja taitetaan maantiellä taivalta, se on kaveri johon voin luottaa, ja kaveri joka on kanssani samaa mieltä että rauhallisuus on positiivinen asia ratin takana. Ylipäätään minun makuuni ovat vanhemmat autot koska niiden muotoilusta kovasti pidän.
Kirjoittanut: Kalmankoura (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 18.08.2009 22:09

Lainaus: poison

Eli tällainen aihe tuli mieleen, toisen ketjun keskustelujen siivittämänä.
Mitä auto sinulle merkitsee. Onko se pelkkä kulkupeli, paikasta toiseen vai asia jolla ilmennät itseäsi. Oletko kiinnostunut autoista, tuunauksesta tahi vanhoista jenkkiautoista.

Ennen ensimmäisenkään auton hommaamista ajattelin että auto on vain kulkuväline. Lähes se ja sama mikä ja miltä näyttää, kunhan on tarpeeksi luotettava ympäri vuoden. Ja eka autoni, punainen paholainen vuosimallia 1989 oleva nissan sunny oli nimenomaan pelkkä kulkupeli, sillä tuli ajatteua useempi vuosi kunnes tulin siihen tulokseen että enää en korjauta, kun on varmaa ostaa paljon parempiki. Seuraava auto olikin sitten jo lievästi piristetty vm -95 corolla ja muutenkaa auto ei ollut neää vain työmatkakulkine, vaan myös pitkien matkojen, joten nykyään auto on muutakin. Pitkillä matkoilla ajosta haluaa nauttia, mutta toistaiseksi en pyri ilmentämään autollani mitään. Käyttö autojen ylläpitokustannukset ovat vain niin korkiat että olen miettinyt että kun tilanne sen sallii niin saatan vaihtaa autoilun kokonaa moottorpyäräilyy tai siirtyä harrasta/kesäautoiluun. Joku hiano museokärry olisi kiva. Sen arvo ei laske kuten käyttöautojen. Päin vastoin.
Kirjoittanut: SirMarylee (Aktiivi)
  • Lähetetty: 18.08.2009 22:25
Se on hienoo, kun kädet syyhyää jo ratin taakse. Pihassa seisoo tällä hetkellä Peugeot 306 S16 ja hitto kun kaasujalkaa polttaa... Ainoa vaan, että ajokorttiin on vielä hetki... vielä hetki ja sitten kyllä painan nastan lautaan mummot hautaan ja ehkä sivussa itsenikin. Mutta tämä auto se on hieno, sininen kaunistus 3 ovisena : )
Kirjoittanut: Mortale (Aktiivi)
  • Lähetetty: 18.08.2009 22:38

Lainaus: SirMarylee

Pihassa seisoo tällä hetkellä Peugeot 306 S16

Oo Peugeot itsekin haluan pösön :P Korttia ei viel oo, teoriakoe on 1.9 Ja poikaystävän pösö meni justiinsa rikki -.-' no ehkä mä joskus viel saan pösön 405 ois kiva MI16 varsinki :P poikaystävän piti seki mennä ajaa puuta päin korjauskelvottomaks -.- SRI hajoskin vaa pihalla seistessä
Mutta tosiaan syyskuussa olis tarkotus saaha kortti taskuun ja sit lainailen murun autoa joka tällä hetkellä on Nissan Sunny -.-'
  • Lähetetty: 19.08.2009 19:11
http://8500rpm.files.wordpress.com/2008/01/2009200 7148.jpg

Tuollanenha miulla+alustavalot ja muuta pikkusälää x)
Kirjoittanut: Kalmankoura (Jäsen)
  • Lähetetty: 19.08.2009 20:47

Tua 306 on peugeotin siistein malli. Itelläni tosin on kriteerin'ä 5-ovisuus.
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 19.08.2009 21:01
Minulle auto on muutakin kuin pelkkä kulkuneuvo. Rakastan isoja autoja, ja autoni myös ilmentää minua. Se on iso, äänekäs ja erittäin pahis. Laitto Chevy Vanissani on vielä kesken, koska se on ollut minulla vasta muutaman viikon. Uusi soitin siinä kuitenkin on, ja kaikenlaista tarpeistoa sinne olen hankkinut, kuten työkalusarjan, apuvirtakaapelit ja jerrykannun. Mutta ehdottomasti autoni on myös rentoutumista varten, vaikka kruisailuja minun lompakkoni ei kestäkään.
  • Lähetetty: 30.08.2009 14:18

Lainaus: Kalmankoura

Tua 306 on peugeotin siistein malli. Itelläni tosin on kriteerin'ä 5-ovisuus

mie en tarvii, kun ei ole kun tuo yks iso lapsi, nimittäin mieheni

Autossa tärkeintä on miulle melkeenpä se ääni. Tuosta s16:sta lähtee aika jyrinä ja se saa ihmisten päät välillä kääntymään ja ilmeen O.O kasvoille. Pieni auto, kiihtyy kun perkele ja mikä parasta: Kehrää kovempaa, kuin leijona

Pitäis joskus varmaan alentua ottamaan kuvakin siitä juuri, kun se on pesty :3
Kissanainen ajelee leijonalla, heh.
Kirjoittanut: Pointblank (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 07.11.2009 02:37

Tuo kuvan auto ei kuitenkaan taida olla se sinun yksilösi mutta tästä tykkään silti minä, on ihan hiton asiallisen näköinen!
Alustavaloista voi sakkoset rapsahtaa

Niin ja joo kaksi (tai 3, itse en tosin ainakaan sitä kolmatta käytä kovin usein sisään menoon) ovinenhan sen auton pitää olla
Kirjoittanut: Melia (Aktiivi)
  • • Muokkasi: Melia
  • Lähetetty: 15.11.2009 22:13
Vaihdoin autoni sellaiseen, jolla kilometrini tulevat edullisimmin taitetuksi, ja johon mahtuvat kamat ja ihmiset kyytiin. Aika persoonaton valinta, punainen WV 1.9 TDI vuosimallia 2004, mutta mulle autolla ei ole kuin käyttöarvoa.

Tosin nyt kun en asu enää samassa taloudessa 4-veto maasturin omistajan kanssa olen haaveillut sellaisesta itsellenikin. Jollain sitä hevoskoppia pitäisi ensi kesänä kiskoa kun kuorma-auto reissaa kuitenkin ympäri eurooppaa...
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit