Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Kokemuksia ja keskustelua vampirismista.

Kirjoittanut: azpzv (Nimetön)
  • Lähetetty: 04.12.2009 22:12

Lainaus: Sarah

Vampyyrit ovat kiehtoneet aina, ja toivonkin aina ulkona pimeällä ollessani että kimppuuni hyökkäisi vampyyri joka muuttaisi minutkin samanlaiseksi

Annan hyvän,ja aidon vihjeen;Tule tänne rovaniemelle. Aamu 5-6 välisenä aikana yks (oikeesti hirveen näkönen ukko )tulee vastaan,ja häipyy jotenkin oudosti"hautuunmaalle?!Mua pelottaa tommonen outo käytös OIKEASTI.

Mielummin juon ihmisten verta,kuin eläimen,vaikka se onkin aina puhtaanpaa,ku ihmisten.
Harjoittelen vamppyyri purentaa käteeni..hmm,ja hyvälle maistuu!
Kirjoittanut: Mae Angela (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 26.01.2010 23:46
Älkää koskaan juoko eläimen verta!
Ainakin mitä ite kauhujuttuja olen kuullut karhun verestä niin tuli lopputili sanoa ei eläimen verelle >__> Mitä lie matoja, jokka sit menee aivoihin ja yääää...

Jos puremaan alatte toisia kaulalle nii varautukaa lihassärkyyn
Mitä menin paljastamaan herkullisen pehmeää ja kalpeaa kaulaani baarissa liikaa, nii sieltähän se vampirismi ihminen haukkas x3 aijai~~
Kirjoittanut: raato (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 27.01.2010 08:58
Vampyyrit esiintyvät nykyään leffoissa yleensä seksikkäänä. Kävin eilen katsomassa Daybreakersin, siinä oli todella ällöttäviä vampyyrin mutaatioita, hyh. Ei mikään järisyttävän hyvä elokuva, mutta ihan viihdyttävä. Tarina kertoo vuodesta 2019 jolloin vampyyri-infektio on levinny lähes kaikkiin ja ihmiset ovat melkein kuolleet sukupuuttoon. Vampyyrit kärsivät verenhukasta ja ne alkavat pahimmassa tapauksessa mutaatioitumaan kamalan näköisiksi. Mielenkiintoinen tarina kyllä

Ja tuohon verenjuontiin vielä. "Puhdasta" sian verta saa ostettua kaupasta tuoreena ja pakasteena. En kuitenkaan suosittele juomaan eläimen tai ihmisen verta, sillä jos sitä juo liikaa niin oksennus lentää ja vatsa on sekaisin
Kirjoittanut: darkAngel (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 27.01.2010 17:21

Lainaus: raato

En kuitenkaan suosittele juomaan eläimen tai ihmisen verta, sillä jos sitä juo liikaa niin oksennus lentää ja vatsa on sekaisin

Ihan pakko päästä pätemään. älkää vetäkö sieraimiinne.
Tää johtuu siitä että veren pH on niin paljon lähempänä neurtaalia kun vatsanesteiden pH on taas hapan ja siitä johtuen siis vatsa ei tykkää. Raja oli muistaakseni jossain 0,5 - 2 desissä et sen yli kun menee niin ei maha pysy enää "kärryillä". Itse harrastan silloin tällöin oman vereni juomista mutta tosiaan vältän juomasta enempää kuin puol desiä.
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 27.01.2010 18:21

Lainaus: Mae Angela

Ainakin mitä ite kauhujuttuja olen kuullut karhun verestä niin tuli lopputili sanoa ei eläimen verelle >__> Mitä lie matoja, jokka sit menee aivoihin ja yääää...

Kyseessä on niinkin yksinkertainen asia kuin trikiini. Sitä löytyy yleisesti myös siasta eli kannattaa se possunverikin käyttää ihan vain ulkoisesti Zombiewalk- tai Tuska-asusteena.
  • Lähetetty: 28.01.2010 00:50

Lainaus: Piiskansiima

Kyseessä on niinkin yksinkertainen asia kuin trikiini.

Just noita loisia! Uhh ei ois kiva jos noita sit olis veristössä :S
Kirjoittanut: Pastelli (Jäsen)
  • Lähetetty: 29.01.2010 21:00
Tykkään tosi vanhoista mustavalkoisista Dracula-filmatisoinneista, varsinkin siitä jossa esiintyy Frank Langella Myös Bram Stokerin Dracula, jossa on Gary Oldman, puree niin nappiin.
Vampyyrikirjoissa suosikkeja on Veren vangit, Musta yö - Tummat lasit ja tietysti Dracula.

En tykkää yhtään Twilight-saagasta, josta olin itsekin vielä vuosi sitten ihan riippuvainen (hävettää!). Glitter-Edwardin äklömakea lässytys ei kestä päivänvaloa, hyi hyi hyi! Kiva kun suurin osa pienen luokan tytöistä pölöttää joka päivä kaikesta, mikä liittyy edes vähäsen kyseiseen sarjaan. Yleensä tykkään siitä, että vampyyrisarjoissa poiketaan perinteisestä, mutta Twilight on liikaa. Vegevampyyrit? Kiitos ei.

Uskon vampyyrien olemassaoloon, mutta en siihen että he eläisivät ikuisesti ja pystyisivät fysiikan lakeja uhmaaviin suorituksiin. En haluaisi olla itse vampyyri, mutta olisi kiva tuntea joku sellainen
  • Lähetetty: 16.02.2010 08:32

Lainaus: Pastelli

En haluaisi olla itse vampyyri, mutta olisi kiva tuntea joku sellainen

Jos tuntisin jonkun sellaisen, käskisin purra viipymättä :: DDD
Vasta luettuani jälleen kerran Kadotettujen kuningatarta, Lestat vaan on niin ihana Nulikka prinssi lestat
Twilight sagan olen lukenut läpi ja ihmettelen miksi se herättää niin suurta suosiota kuin nämä Anne Ricen vampyyrit. Tekeekö Edwardin suojelu halu Bellaa kohtaa vain niin tunteita herättäväksi kuin mitä homohtavat Louis ja Lestat :: DD
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 16.02.2010 09:09

Lainaus: Mae Angela

Tekeekö Edwardin suojelu halu Bellaa kohtaa vain niin tunteita herättäväksi kuin mitä homohtavat Louis ja Lestat :: DD

Öö..tä?

Tämä koko topicci on jotenkin aivan uskomattoman Demiintynyt paikoitellen. Ihmiset, olkaa kilttejä ja yrittäkää edes kiinnittää huomiota mm. yhdyssanoihin ja selkeään ilmaisuun. Kiitos!
Kirjoittanut: Kilju (Jäsen)
  • Lähetetty: 08.04.2010 17:15
Heitetäänpä tähän väliin, että mä olen psyykkinen vampyyri. Vampirismi on tosiasia.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!
Järjestä treffit