Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Mistä vuodenajasta pidätte eniten?

Kirjoittanut: Lovekiva (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • • Muokkasi: Lovekiva
  • Lähetetty: 02.06.2007 22:52
Tänään juuri huomasin, etten pidä kesästä. Ensimmäiset kunnon hellepäivät tuntuivat niin tukalan kuumilta ja aurinko häikäisee. Aurinkolaseja en osaa käyttää. Ja sitten vielä ne ötökät.
Kylminkään talvi ei ol minun mieleeni, palelen...

Pidän eniten syksyn ja kevään aikana olevasta lyhyestä ajasta, kun on yhtäaikaa viileää ja lämmintä, aurinko ei paista liikaa (varsinkin syksyllä on sopivan hämärää) eikä ole lunta. Se on vaan niin "neutraali" sää. Ei ole kylmä eikä kuuma.

Lainaus: TheSecret

Joten pidättäydyn siinä syksyssä, sitten kun ilma alkaa jo viiletä, ehkä pientä routaakin saa olla. Se on se ihanin vuoden aika. Syksy on kiva niin kauan, kun ei oo liian kylmä, ja pärjää pikkusella takilla Paleleminen ei oo kivaa. Eikä hirvee kerrospukeutuminen.

Samaa mieltä.
Kirjoittanut: Freya (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 22.07.2007 18:04
Syksy ja kesä ovat minulle mieluisimpia.
Kirjoittanut: Riot (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 22.07.2007 19:11
Syksy on mielestäni kivointa aikaa. Ruska on täällä niin kovin kaunis ja kirpakka pikku pakkanen piristää kummasti aamuisin, kun käy koiraa kusettamassa. Syksyllä voi jo ylipukeutua lämpimästi, mie kun olen tämmöne vilukissa vuodenajasta riippumatta. Ja mikä tärkeintä: öttiäiset ovat kuolleet.
Kirjoittanut: Necroerotica (Jäsen)
  • Lähetetty: 22.07.2007 23:17
Syksystä, syksy on niin kaunis. Syksyllä ilma tuoksuu ihanalle, pudonneet lehdet ovat kauniita..
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 23.07.2007 01:42
Minä oikein jo odotan syksyä, sen raikasta viileyttä ja ennen kaikkea ruskaa
Kirjoittanut: Irodorareta (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 23.07.2007 08:41
Mä pidän eniten kesästä. Silloin on ihanan lämmin, ja KESÄLOMA!!!
Toisaalta syksy on hyvin kaunis, ja silloin ei ole enää ötököitä.
Kirjoittanut: Niina (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 23.07.2007 12:08
Syksy on ihanin , kevät myös. Silloin on mukavaa kun ei ole kylmä tai kuuma. Syksyllä illat pimenee ja ruska tulee
Kirjoittanut: Lovekiva (Aktiivi)
  • Lähetetty: 23.07.2007 13:10
Aika monet täällä pitävät syksystä. Ei se kyllä ole ihmekään, niin ihanaa aikaa kun se syksy on
Kirjoittanut: Doucat (Nimetön)
  • • Muokkasi: Doucat
  • Lähetetty: 23.07.2007 13:32
syksy tai kevät..ei ole liian kylmä eikä liian kuuma
kesällä ruskettuu ja on liian kuuma.Talvella palelee
Kirjoittanut: child of moonlight (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 23.07.2007 13:38
Pidän syksystä eniten ja talvesta toiseksi eniten.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 3 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit