Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Mistä vuodenajasta pidätte eniten?

Kirjoittanut: Nefer (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 14.01.2008 16:14
Syksy, juuri kun lehdet ovat tippumassa puista, pimeä aika lisääntyy ja kylmä tuuli on tuomassa talven koleutta. Silloin on äärettömän kaunista. Talvikin on ihana, kun on valkoinen lumihanki ja sopivasti pakkasta.
Kirjoittanut: nahkasaapas (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 29.01.2008 16:33
Kesästä..

On melkein aina lämmin (hmmm)
Voi uida,on lomaa,pääsee Tampereelle,näkee bestistä useemmin
Kirjoittanut: Vampiric_ (Jäsen)
  • Lähetetty: 04.02.2008 10:18
Syksystä ja jokseenkin kesästä.
Kesässä se vain vikana että kun kaikki kaverini on innokkaita auringon ottajia ja itse en tykkää yhtään, niin he ovat aina rannalla makoilemassa ja jos minä sinne satun eksymään niin pidän huolen että ei tartu aurinko. ja varsinkin kun mull iho palaa niin helposti että sitä ollaan sen jälkeen pinkki ku ollaan auringossa oltu.
Kirjoittanut: Raven Darkstar (Jäsen)
  • Lähetetty: 12.02.2008 02:24
Kyllä se kesä on nykyään suosikki kun nää talvet on nykyään niin p*#!*#?ä, kesällä sataa sentään vaan joka toinen päivä :P
Kirjoittanut: CipeTheLucifer (Jäsen)
  • Lähetetty: 12.02.2008 22:27
Itse mistä pidän, siis vuodenaika, on kesä ja talvi ...ken lunta sataa. Syksy ja myöhäis-kesä ovat kyllä kauneimmat vuodenajat. Ja onhan kevätkin silleen ihan kiva kun koulu loppuu lähiaikoina mut siinä on se v-mäinen puoli kun ne ***** siitepölyt tekee sen ***** flunssan melk. joka viikko... Mut mikä on siis lempivuodenaika... Kyllä se kesä on sittenkin tunteikkain.
Kirjoittanut: Nemi (Jäsen)
  • Lähetetty: 12.04.2008 18:32
K-e-s-ä.

Mulla on yleensä mukava olo kesällä : )
Inhoon syksyä, sillä silloin mulla alkaa syksymasennus. -__-
Kirjoittanut: Penni (Jäsen)
  • Lähetetty: 12.04.2008 22:26
Kevät on lempi vuodenaikani.
Miksi? Koska silloin ei ole liian lämmin. Aurinko ei paista liian kirkkaasti. Ei ole paljon yhtään hyönteisiä pörräämässä ja säikäyttämässä minua hengiltä (Hyönteiskammoinen).
Kirjoittanut: empty (Jäsen)
  • Lähetetty: 12.04.2008 22:37
Ooh talvi tai syksy! Pidän talvesta, koska on lunta ja pimeää. Ja syksystä, koska pidän sadepäivistä ja silloin voin syödä suklaata kotona ja olla todella iloinen.
Ja syksylläkinkin on jo aika hämärää ja pidän siitä.
Kirjoittanut: Azrael (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • • Muokkasi: Azrael
  • Lähetetty: 12.04.2008 23:01
Ennen inhosin kevättä, mutta nyt olen alkanut oikeasti pitämään tästäkin vuodenajasta.
Räntäsateet ja kurakelit eivät tietenkään ole mukavia, mutta aurinkoisina kevätpäivinä on ihanaa kävellä ulkona ja nauttia luonnon heräämisestä.
Tietenkin mielipiteeni keväästä voi vielä muuttua, kun koivut aloittavat kukintansa - allergisena ihmisenä siinä on taas yksi mukava miinuspuoli.
Kirjoittanut: kuopassa (Ylläpitäjä)
  • Lähetetty: 13.04.2008 02:44

Lainaus: empty

Ja syksystä, koska pidän sadepäivistä ja silloin voin syödä suklaata kotona ja olla todella iloinen.

Syksystä ja näistä tätä yötä muistuttavista pilvisistä & sateisista hetkistä minäkin tykkään. Toisin kuin sinä, minä en halua pysyä sisällä vaan lähteä löntystelemään ulos nauttimaan rauhasta ja hiljaisuudesta. Huonolla säällä ei kuulu untermenschenien mekkalointia eikä välttämättä aina edes automobiilien pörinää.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!
Järjestä treffit