Gootti.net

Tule osaksi goottiyhteisöä. Liity jäseneksi!

Sullo Gootti.net kännykkääsi, laita osoite www.gootti.mobi kirjanmerkkeihisi!

Goottifoorumi: Yleiset korinat: Turhin Julkkis!

• Vastaa
Musta se oli aikas turha se silikoni janita, vai mikä nyt olikaan...mut hän ei luultavasti enää ole "julkkis". Sen suurin saavutus oli varmaan ne silikonit...

Hell was full so I came back

• Vastaa

Lainaus: Cata

Kuka ON Martina

martina aitolehti tuli kait pinnalle aleksei eremenko jr.:n(jalkapalloilija) rakastajattarena. siis näin minä kuulin. en tiedä ikinä mistään mitään jotn älkää uskoko miua.

when angels deserve to die

• Vastaa

Lainaus: Evil Kitty

Olli Hokkanen.

Mainetta Mikkelille! Toooodella mahtavaa kun tuommoinen julkkis asuu täällä...tiesittekös muuten, että tuolla opinahjon puolella minun ryhmässäni on Olli Hokkanen? Ei se aito ja alkuperäinen kola-Olli tosin...

Martina Aitolehti - en ole edes kuullut. Paris Hilton, vähintäänkin ärsyttävä muikelo, joka on vain sattunut syntymään kuuluisaan sukuun. Britney Spears on nykyään säälittävä.

Sitten on nämä BB/whatever "tosi-tv"-sankarit. Julkisuudenkipeitä pörpelöitä, jotka ilmeisesti toivovat televisioon päätymisen muuttavan heidän sisällöttömät (?) elämänsä joksikin muuksi. Hah.

And now that we're dead we've learned how to live

• Vastaa

Lainaus: Sire

Paris Hilton, vähintäänkin ärsyttävä muikelo, joka on vain sattunut syntymään kuuluisaan sukuun. Britney Spears on nykyään säälittävä.

niinpä. varsinkin Hilton. se ei ole mitään maineensa eteen tehnytkään. Spears sentään oli joskus jotain.

Lainaus: Sire

BB/whatever "tosi-tv"-sankarit.

kyllä. yrittävät vain olla niin kuin olisivat oikeasti julkkiksia. jotenkin niin säälittävää.

ja sitten (miun mielestä) Idols kisassa olleet. varsinkin Ari Koivunen. en tiedä mitä mutta jotain siinä jätkässä on joka saa miut voimaan pahoin. sen idolsin lisäks.

when angels deserve to die

• Vastaa
Salarakkaat.

Mitä hehkua on siinä, että on toisin sanoen ollut varsin h.u.o.r.a.k.e. jollekin vanhalle ukolle?

Oi jes, nimmaria tännekin suuntaan, kiitos!

Vah! Denuone latine loquebar? Me ineptum. Interdum modo elabitur.

• Vastaa

Lainaus: Iiriva

Mitä hehkua on siinä, että on toisin sanoen ollut varsin h.u.o.r.a.k.e. jollekin vanhalle ukolle?

Tää oli aika suoraan sanottu.
Ehkä ne sitten kaikki Martinat ja muut on liian rumia missikisoihin kun pitää jotain kohujuoruja keksiä.

Elämä on kuin suklaaboksi. Joskus se on täynnä kuolleita rottia.

• Vastaa
Susan Kuronen
Paris Hilton
BB-tyypit
Idolsit
Popstarsit
Salarakkaat
Susanna Sievinen
SEISKA (ei ole julkkis mutta yksi turhuus kuitenkin)

Jaa. Lisäilen kun tulee mieleen.

Kun valo taas nousee ei se löydä kuin kylmyyden, kuolleiden kasvojen loistonkatseen

• Vastaa

Lainaus: Heetteri

Kaiken maailman salarakkaat, Idols-pudokkaat, BB -tähtöset ja silikonimissit ovat ehkä sitä julkkismaailman pohjasakkaa minun kirjoissani.

sama juttu..

End Of Innocence

• Vastaa
Kaikki Big Brother-tyypit
Kaikki Idols-tyypit
Kaikki muutkin tositv-tyypit

Siis nuohan ovat tuotteita. Ihmisiä, jotka haluavat vain julkkiksiksi, ja media taas haluaa heidät, koska heillä myydään lehtiä, sillä massat haluavat lukea heistä. Ovathan he just niitä oikeita julkkiksia. Just noin.

Nimiä en pysty sanomaan, koska en katso telkkaria, eikä mulle tule lehtiä. En pysty nimeämään yhtäkään.

Most will fail and all will die so none shall live to tell the tale.

• Vastaa

Lainaus: Innocence

Lainaus: Heetteri

Kaiken maailman salarakkaat, Idols-pudokkaat, BB -tähtöset ja silikonimissit ovat ehkä sitä julkkismaailman pohjasakkaa minun kirjoissani.

sama juttu..

Mikä erottaa Idols-pudokkaat niistä voittajista? Ei yhtään mikään.

Mielestäni vielä näitä pyrkyreitä alhaisempaan kastiin kuuluvat kuitenkin ne ihmiset, jotka katsovat Big Brotheria, Idolsia ja muita kuraohjelmia. Juuri heidän vuokseen näistä ihmisistä tulee julkkiksia. Ne wannabe-julkkikset eivät itse tee muuta kuin ovat niinkuin ovat (eli 99% pölvästejä), toiset vaan haluavat heistä julkkiksia.

Most will fail and all will die so none shall live to tell the tale.

• Vain yhteisön jäseneksi liittyneet käyttäjät voivat lähettää viestejä tänne. Ilmoita käyttäjätunnuksesi ja salasanasi ennen viestin lähettämistä, tai liity ensin jäseneksi.