Gootti.net

Tule osaksi goottiyhteisöä. Liity jäseneksi!

Goottifoorumi: Yleiset korinat: Muistosanat

• Vastaa
Itsellä on sen verran hömelö olo ja aivot tyhjillään, että apua tarvitaan.

Tiedättekö mitään kauniita muistosanoja joita voisi pakana rakkaan mummunsa haudalla sanoa/ adressiin laittaa? Eikä tuo mummukaan sieltä uskonnillisimmasta päästä ollut ja turhia lepertelyitä ei sietänyt.

Jokainen meistä on itkenyt katkerasti, kun elämä ei olekaan antanut meille sitä, mitä hartaimmin olemme tahtoneet. Kaikella on silti tarkoituksensa, kyynelilläkin.

• Vastaa
Olit rakas ja kaunis sielu. lensit pois ja kaipuu vaan jää meidän sydämmiin. Sinun läsnä olosi lämmitti ja elämän viisautesi ravitsi. kaivaten...

Death is around the corner... Are you ready?

• Muokkasi: Lilith
  • Vastaa
Me muistamme silmäsi kirkkahat, me muistamme hymysi hyvän.
Jätit meille muiston niin valoisan, niin kauniin, rakkaan ja syvän.

tai

Pienet askeleet etsien käy, missä on mummo, ei mummoa näy?
Onko hän kauan poissa, vai hetken vain?
Sitä sydämet pienet, ei ymmärrä lain.
  • Vastaa
Suurin suru on sanaton, syvin kaipaus äänetön.

tai

Olet taivainen tähdenlento ja tuulen kuiskaus hento. Vaikka tiemme veivät erilleen, me tapaamme vielä uudelleen.

tai

Saatoit huolet ja murheet unohtaa ja rauhaisaan uneen nukahtaa.

Pääsisinpä niin pitkälle, että voisi vielä kerran alkaa kokonaan alusta. (Jouko Tyyri)

• Vastaa

Lainaus: diamond_385

Tiedättekö mitään kauniita muistosanoja joita voisi pakana rakkaan mummunsa haudalla sanoa/ adressiin laittaa? Eikä tuo mummukaan sieltä uskonnillisimmasta päästä ollut ja turhia lepertelyitä ei sietänyt.

Jos en väärin tätä muista, niin miten olisi;

"Kun kuolen, tahdon että minusta kasvaa puu
Ja olen kaunis ja voimakas
Kaikkina vuodenaikoina."

-Kahlil Gibran

"In a culture of beauty, the most beautiful are worshipped as gods." -Imperious Perfect

• Vastaa
Ja kun ette itse keksi niitä tekstejä, niin sanokaa oikeasti, mistä niitä lainaatte.

Itse sanoisin vain "moro, mä tuun perässä ku ehdin". Olen sanonutkin. Ja olen menossakin.

Most will fail and all will die so none shall live to tell the tale.

• Vastaa

Lainaus: raavittu

Suurin suru on sanaton, syvin kaipaus äänetön.

Tuo on nyt kai menossa kukkavihkoon... kiitos.

Jokainen meistä on itkenyt katkerasti, kun elämä ei olekaan antanut meille sitä, mitä hartaimmin olemme tahtoneet. Kaikella on silti tarkoituksensa, kyynelilläkin.

• Vastaa

Lainaus: diamond_385

Tiedättekö mitään kauniita muistosanoja joita voisi pakana rakkaan mummunsa haudalla sanoa/ adressiin laittaa?

myöhässä olen...

kertaakaan ei ole haudalla sanottu mitään.
adressiin on nimet laitettu.
hiljaisuus on sopivampi kuin tuhat sanaa.

Leuka rintaan ja nöyränä kohti uusia pettymyksiä...

• Vastaa
Kuoleehan niitä ihmisiä muitakin, ei vain minun mummuni, joten hittojako siitä jos myöhässä olet

• Vastaa
Pitää itsekkin ruveta miettimään, kun mummo kuoli aamulla.

Death is around the corner... Are you ready?

• Vain yhteisön jäseneksi liittyneet käyttäjät voivat lähettää viestejä tänne. Ilmoita käyttäjätunnuksesi ja salasanasi ennen viestin lähettämistä, tai liity ensin jäseneksi.
  • Tälläkin hetkellä suurta suomalaista goottifoorumia selaa 7 vakoilijaa ja 4 goottiyhteisön jäsentä (pimeyden_hehku, Aditu, die Winterreise, Black Sunset). Kävijäennätys koettiin 24.03.2008 23.23, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 87 henkeä!