Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Kuinka moni on töissä, opiskelee, on työtön?

Kirjoittanut: azpzv (Nimetön)
  • Lähetetty: 10.10.2009 20:16
Olen kirppiksellä työharjottelussa.Hinnoittelen tavaroita/siistin loosseja yms..
En tiedä kuinka pitkään saan olla tai saanko 1kk/jatkoa!!?
Kirjoittanut: Positiivinenpakana (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 10.10.2009 21:05
Työssä olen minäkin. Projektivastaavan hommia teen ikääntyville kehitysvammaisille ja muillekin ikääntyville suunnatussa kulttuuriprojektissa. Projektia jäljellä vielä n. vuosi, 2 1/2 vuotta kestoa kokonaisuudessaan ja alusta asti olen ollut hommia paiskimassa. Mukavaa mutta hirmu haastavaa ja vastuullista hommaa, mutta tykkään kovasti, olen saanut työllistettyä neljä muutakin immeistä projektiin, josta olen kyllä tyytyväinen, on vain hassua olla pomo... Projektin tarkoituksena olisi kyllä saada toiminta jatkumaan ja samalla taattua itselleen pitempi työpaikka, mutta koska se edellyttäisi kunnan sitoutumista rahoittajana, olen tällähetkellä melko pessimistinen sen suhteen, kunnalla kun ei tunnu olevan rahaa edes lakisääteisiin palveluihin.
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 11.10.2009 11:29
Jumantsukka, se lähestyy koko ajan, se valmistuminen. Lokakuun lopussa pitäisi napsahtaa paperit käteen. Siis BBA-tradenomipaperit Haaga-Heliasta (it's about time too). Enää maturity examination, lopputyön finaaliversion palautus ja yksi intensiivikurssi, niin se on sitä myöten siinä. Ihan uusi elämänvaihe alkaa!
Kirjoittanut: Layil (Jäsen)
  • Lähetetty: 11.10.2009 20:44
Plaa koulua on joo. Väärä ala taitaa kyllä olla, mutta kattoo nyt jos jotain töitä sais tässä
Kirjoittanut: Signum (Jäsen)
  • Lähetetty: 11.10.2009 22:18
Kokopäivätyöskentelyä jatkuvassa aamutuurissa, jo useamman vuoden kokemuksella. Varma ei työstään voi koskaan olla, mutta hento sisäinen tuntuma on, et tästä lamasta vois selvitä lomautuksitta, vaikka työni vientiin pääosin kohdistuukin.
Kirjoittanut: tuulikello (Jäsen)
  • Lähetetty: 11.10.2009 22:33
Lukiota yritetään läpi tarpoa, toisella luokalla mennään. Saas nähdä, mitä sitten tämän jälkeen... onneksi ei ihan vielä tarvitse päättää.
Kirjoittanut: Butterfly82 (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 02.01.2011 19:26
Kokopäivätyössä käyvä opiskelija; akateeminen pätkätyöläinen, that is.
Kirjoittanut: Cata (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 03.01.2011 12:38
Aloitan viikon päästä kansainvälispainotteisen talouskoulun (=kotitalousopetus) pakkohaun seurauksena. Kammottaa, mutta mukava saada tekemistä. Toisaalta, käyn kyllä samalla myös iltalukiota ja avoimessa yliopistossa kursseja.
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 03.01.2011 17:23
Tällä hetkellä työtön opiskelija. Sikäli ihan mukavaa, kun ei tarvitse tehdä koulun (kuvataidelinja aikuisopistossa) jälkeen mitään, mutta rahapula huutelee koko ajan, sillä kouluni on kallis. Hain kyllä koko syksyn töitä opiskelujeni ohelle, ja haen edelleen, mutta enpä ole töitä saanut. Saan toki opintotukea, mutta se ei riitä mihinkään, kun kuukausittaiset koulumaksut ovat yleensä lähes tuplasti sen mitä tukea saan, joten oli pakko ottaa opintolaina. Lainakaan ei ihan riitä kaikkiin koulumaksuihin, joten saa nähdä miten keväällä käy. :F Nyt väsäilen jo ennakkotehtäviä juuri alkaneeseen hakuun, huu...
Kirjoittanut: Elegia (Aktiivi)
  • Lähetetty: 05.01.2011 19:38
Leipuri-kondiittoriksi opiskelen nyt toista vuotta. Ihan kivaahan tuolla on, mutta siitä en tiedä onko tuo ala kumminkaan "se oikea"...
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!
Järjestä treffit