Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Innostusta valokuvamalliksi !

Kirjoittanut: Falling (Jäsen)
  • Lähetetty: 28.04.2008 19:25
Mä joskus tykkäsin olla kuvattavana, sitten heräsin ja huomasin, että mulla on vain yksi ilme ja iso nenä.

Markus on kyllä hyvä kuvaaja.
Kirjoittanut: blackraven (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 28.04.2008 19:43
kyllä minäkin tulisin mielelläni kuvattavaksi mutta kun täällä helsingissä asustelen niin ei varmaankaan onnistu ihan äkkiä
Kirjoittanut: Jasmine (Jäsen)
  • Lähetetty: 28.04.2008 20:04
Hauskaa ainakin itselläni oli Markus osaa asiansa
Kirjoittanut: Trnquill (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 07.08.2008 07:57
Tervehdys taasen, päivänsäteet! Tiedoksi uusille foorumin jäsenille sekä muistutukseksi vanhoille: Valokuvamallauksesta kiinnostuneita kulkijoita etsitään yhä! Tämän ketjun ensimmäisestä viestistä saa runsaasti lisäinformaatiota, mutta pähkinänkuoressa mainittakoon http://fotoni.org/henkilot/ ja Turku.

Painotan yhä ja jälleen, että en odota mallilta minkäänlaista kokemusta mallauksesta, saatika taitoa, mutta innokkuutta sitten senkin edestä. Ulkonäön ei tarvitse olla edes etäisesti gootti, mutta jonkinlaista visuaalista kiinnostavuutta toki kaipaan. Tämä ei kuitenkaan tarkoita sitä, etteikö kannattaisi pistää mailia tulemaan, vaikka itse epäröisikin omia ulkoisia lahjojaan! Pois turha vaatimattomuus.

Minut tavoittaa parhaiten suoraan sähköpostilla markus (ät) fotoni.org.
Kirjoittanut: Jasmine (Jäsen)
  • Lähetetty: 07.08.2008 15:10
Pitänee kattella jos joskus taas uskaltautuu :P
Kirjoittanut: Layil (Jäsen)
  • Lähetetty: 08.08.2008 18:34
Viimeks ku lupauduin malliksi jouduin perumaan sen.. liian valvomisen ja juhlimisen takia, mutta onneks sillon oli muitakin menossa kuvattavaksi. Saa nähdä. Enköhän joskus eksy Turkuun päin.
Kirjoittanut: vampyr (Jäsen)
  • Lähetetty: 09.08.2008 11:33
Oishan se kiva olla kuvattana, mutta en sitten tiedä oisko musta semmoseen.
  • Lähetetty: 10.08.2008 00:16

Lainaus: vampyr

Oishan se kiva olla kuvattana, mutta en sitten tiedä oisko musta semmoseen.

Sittenhän sen tietää, kun kokeilee.
Kirjoittanut: oneesan (Jäsen)
  • Lähetetty: 21.09.2008 02:28
Vieläkö malleja etsiskelet?
Itse olen ollut kerran mallina aikaisemminkin, ja mielelläni olisin toistekin..
Joskus inhosin kameran edessä olemista, nykyään pidän sitä hauskana puuhana. Ja ihan mielelläni mallaisinkin.
Helsingissä tulee ravattua n. kerran kuussa sen viikonlopun.

Kuvasi ovat todellakin kauniita. Samoin mallisi.
  • • Muokkasi: Trnquill
  • Lähetetty: 21.09.2008 10:58

Lainaus: oneesan

Vieläkö malleja etsiskelet?

Aina ja ikuisesti. Mutta Helsingissä kuvaaminen on monestakin syystä iso kynnyskysymys ja kuvaankin tällä hetkellä vain paikallisia taikka tänne jostain muualta hankkiutuvia persoonia. Kuten olen edelläkin sanonut, käyn varsin harvoin Helsingissä. Ja silloin kun käyn, kuvaan jotakuta sellaista, joka tarjoutui "kun tulet Helsinkiin" -ehdolla malliksi joskus viime kesänä... Eli valitettavasti Helsingin päässä on tässä mielessä lievää ylitarjontaa. Turussa puolestaan ei "jonoa" ole nimeksikään, eli tänne kun itsensä hankitsee, pääsee kameran eteen vaikka huomenna (näin kärjistetysti sanottuna). :P

Tilanne on tällä hetkellä tämä, ja se risoo myös itseäni. Helsingissä kun majailisi todella monta hävyttömän kuvauksellista henkilöä, joita kuvaisin mielelläni nyt heti enkä vasta joskus!

Jos hinkua kameran eteen löytyy, kannattaa pistää suoraan sähköpostia: markus@fotoni.org . Kiitos taas kaikille jo kuvatuille sekä kiinnostuksensa ilmaisseille!
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!
Järjestä treffit