Gootti.net

Tule osaksi goottiyhteisöä. Liity jäseneksi!

Goottifoorumi: Yleiset korinat: Sivistystä

• Vastaa

Eli mitenkäs itseäsi mieluiten sivistäisit? Itselläni joskus ahkerimmassa käytössä oli kirjasto, mutta taitaapa se nykyään elokuvan puolelle kallistua.

Jokainen meistä on itkenyt katkerasti, kun elämä ei olekaan antanut meille sitä, mitä hartaimmin olemme tahtoneet. Kaikella on silti tarkoituksensa, kyynelilläkin.

• Vastaa
Kaikkia vaihtoehtoja tulee harrastettua, mutta ääneni annoin kirjastolle, koska se on mielestäni se eniten 'oikealla tavalla' sivistävä paikka... Enkä saanut laitettua kuin yhden ruksin äänestykseen.

You have to be free to kill yourself.

• Vastaa
Joo. en ole kerennyt kirjastolle, enkä lukemaan. siis elokuvat on ainoat, eli dokumentit.

Death is around the corner... Are you ready?

• Vastaa
Yleisen kirjaston sijaan oma kirjakokoelma, kirjoja kun on kertynyt melkoinen määrä. Kirjastoa en oikein käytä kuin opiskeluun. Olen myös ihan älyttömän huono palauttamaan kirjat ajallaan sinne. Hyvä puoli kirjaston kirjoissa on että niitä voi lukea ruokapöydässä, omia ei viitsi ettei tulee tahroja.

Wham Bam Thank You Ma'am!

• Vastaa
Oih, museot! Minä tykkään.

Lontoossa asustellessa oli niin kivaa, kun museoiden perusnäyttelyt olivat ilmaisia, joten niitä ehti kierrellä omaan tahtiin ilman maksullisten musoiden aiheuttamaa kulttuuriähkyä.

"I reject your reality and substitute my own!" - Adam Savage

• Vastaa
leffoja tulee eniten katsottua noista vaihtoehdoista, mutta silti taidenäyttelyt ovat minulle mieluisimpia

vain yön pehmeä kosketus ihollasi, vain tuulen viimeinen kylmä henkäys - hiljaisuus, pimeys ja sinä.

• Vastaa
Minunkin ääneni meni museolle Rakastan museoissa pyörimistä.

Kun valo taas nousee ei se löydä kuin kylmyyden, kuolleiden kasvojen loistonkatseen

• Vastaa
Mä annoin ääneni taidegallerialle koska mieluiten mä semmosessa saattaisin nuist käydä. Tosin myös elokuvat menee. Kirjastokortin mä omistin viimeks kait vuonna 1997, että sitä ei ole pahemmin tullu hyödynnettyä.

"Boikotoidaan, Mellakoidaan, Sabotoidaan, Vastustetaan!"

• Vastaa
Elokuvat tietty Tykkään mä välillä museoissaki käydä.. Kirjastot TOSI harvoin :/
  • Vastaa
Uutiset, netti, tiedelehdet...myös kirjasto ja elokuvat

"Ketään ei saa laittaa säkkiin jos ei itse halua!" - Neponen

• Vain yhteisön jäseneksi liittyneet käyttäjät voivat lähettää viestejä tänne. Ilmoita käyttäjätunnuksesi ja salasanasi ennen viestin lähettämistä, tai liity ensin jäseneksi.
  • Tälläkin hetkellä suurta suomalaista goottifoorumia selaa 8 vakoilijaa ja 1 goottiyhteisön jäsentä (Piiskansiima). Kävijäennätys koettiin 24.03.2008 23.23, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 87 henkeä!