Gootti.net

Sivistystä

Kirjoittanut: diamond_385 (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 22.12.2007 15:23

Eli mitenkäs itseäsi mieluiten sivistäisit? Itselläni joskus ahkerimmassa käytössä oli kirjasto, mutta taitaapa se nykyään elokuvan puolelle kallistua.
Kirjoittanut: Elvira (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 22.12.2007 15:33
Kaikkia vaihtoehtoja tulee harrastettua, mutta ääneni annoin kirjastolle, koska se on mielestäni se eniten 'oikealla tavalla' sivistävä paikka... Enkä saanut laitettua kuin yhden ruksin äänestykseen.
Kirjoittanut: kalmakalle (Aktiivi)
  • Lähetetty: 22.12.2007 15:36
Joo. en ole kerennyt kirjastolle, enkä lukemaan. siis elokuvat on ainoat, eli dokumentit.
Kirjoittanut: Deadboy (Aktiivi)
  • Lähetetty: 22.12.2007 15:43
Yleisen kirjaston sijaan oma kirjakokoelma, kirjoja kun on kertynyt melkoinen määrä. Kirjastoa en oikein käytä kuin opiskeluun. Olen myös ihan älyttömän huono palauttamaan kirjat ajallaan sinne. Hyvä puoli kirjaston kirjoissa on että niitä voi lukea ruokapöydässä, omia ei viitsi ettei tulee tahroja.
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 22.12.2007 15:50
Oih, museot! Minä tykkään.

Lontoossa asustellessa oli niin kivaa, kun museoiden perusnäyttelyt olivat ilmaisia, joten niitä ehti kierrellä omaan tahtiin ilman maksullisten musoiden aiheuttamaa kulttuuriähkyä.
Kirjoittanut: Kuutar (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 22.12.2007 16:28
leffoja tulee eniten katsottua noista vaihtoehdoista, mutta silti taidenäyttelyt ovat minulle mieluisimpia
Kirjoittanut: DeadlyNightshade (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 22.12.2007 16:36
Minunkin ääneni meni museolle Rakastan museoissa pyörimistä.
Kirjoittanut: HepZusi (Mister Halloween 2007)
  • Lähetetty: 22.12.2007 19:21
Mä annoin ääneni taidegallerialle koska mieluiten mä semmosessa saattaisin nuist käydä. Tosin myös elokuvat menee. Kirjastokortin mä omistin viimeks kait vuonna 1997, että sitä ei ole pahemmin tullu hyödynnettyä.
Kirjoittanut: drama_queen (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 22.12.2007 19:32
Elokuvat tietty Tykkään mä välillä museoissaki käydä.. Kirjastot TOSI harvoin :/
Kirjoittanut: blackwolver (NeppaGootti)
  • Lähetetty: 22.12.2007 19:40
Uutiset, netti, tiedelehdet...myös kirjasto ja elokuvat
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit