Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Facebook - naamakirja! ..Ja muita tarinoita.

Kirjoittanut: Mortale (Aktiivi)
  • Lähetetty: 07.09.2009 10:40
No joo menin minäki sit liittymään naamakirjaan..

Muoks. Enkä osaa sitä käyttää

Muoksmuoks. Mistä sen gootti.netin sieltä naamakirjasta löytää ??
Kirjoittanut: Ultimecia (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 07.09.2009 17:18
^Hakuun vain laitat Gootti.net, niin johan löytyy.
Kirjoittanut: Mortale (Aktiivi)
  • Lähetetty: 07.09.2009 17:23
Joo just löysin ja olin tänne tulos kirjottaa et löytyki jo
Kirjoittanut: Elvira (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 23.09.2009 16:22
Suurella riemulla laitoin itseni facebookiin noin voosi sitten, taisin tännekin asiasta kirjoittaa. Nyt mua jo tympii koko homma. En oikeastaan tee siellä enää mitään muuta kuin pelaan pikkupelejä töissä, kun on tylsää (hyi mua!). En oikein tajua mitä järkeä siinä loppujen lopuksi on... No, mulla on pari ulkomailla asuvaa kaveria, joiden kanssa vaihdan kuulumisia sitä kautta, mutta siinä se.
Kirjoittanut: Jezebel (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 24.09.2009 10:18
Liityinpä minäkin Gootti.netin naamakirjasakkiin. Ainakin yksi rohkea uskalsi lisätä kaveriksi, hyvä hyvä!
Kirjoittanut: Ninni (Järjestäjä & Valokuvavastaava)
  • Lähetetty: 24.09.2009 12:42
No minäkin sinne nyt lopulta liityin kun kaikki suorastaan pakotti. Siis ihan kirjaimellisesti TaruinenAave vaan alkoi kirjottaa mun tietoja sinne rekisteröitymis systeemiin ja tuijotin vaan vieressä avuttomana Eilen kun oltiin TaruisellaAaveella kyläilemässä tapsulin kans, ne naputteli kaikkia rukseja sinne mun profiiliin eivätkä edes kertoneet mitä sinne asensivat, TaruinenAave vaan napsutti menemään ja sanoi: "Et sä tota tarvii, etkä tota, eikä tätäkään kannata laittaa näkyviin" ym ja mie olin ihan paniikissa Mutta siellä siis nyt olen ja maili täynnä niitä kaveripyyntö-juttuja sun muita. Mulla oli niin monessa mestassa jo profiilit etten ois halunu enempää, mutta kai tuo facebook nyt täytynee ottaa sellaseks "pää-profiiliks"
Kirjoittanut: TaruinenAave (Jäsen)
  • Lähetetty: 24.09.2009 13:04
Hahhaa, olen niin PAHA!!! No joo, äiti tossa pari päivää sitten kertoi, että kn mä olin 2-vuotias, niin tarhantädit oli sanoneet, että on se hyvä että tuo lapsi saa sisaruksen, niin ehkä sen itsevaltiasmeininki laantuu. Vaan ähäkutti, natsikenraaliainesta ollaan edelleenkin ( ja tähän lisään nöyrimmät anteeksipyyntöni offista).
Kirjoittanut: Ninni (Järjestäjä & Valokuvavastaava)
  • Lähetetty: 24.09.2009 13:28
TaruinenAave, siinä sulle nyt päivän gootteilut, olet PAHA!!! TR000...
Kirjoittanut: Scarlet Widow (Nimetön)
  • Lähetetty: 24.09.2009 16:03
Juu ei pitänyt minunkaan liittyä. Ei irc-galleriaan joskus aikoinaan eikä ikinä facebookkiin. Enkä aikonut ikinä irkata. Mihinköhän vajoan seuraavaksi? Pelaamaan WoWia? Toivottavasti ei...

Facebookkiin liityin noin vuosi sitten, kun tajusin, että se on kätevin keino pitää yhteyttä ulkomailla asuviin ystäviin. Heillä kaikilla oli profiilit naamakirjassa ja painostivat minuakin liittymään. Lopulta liityin. Nyt olen muuten ajatellut alkuvuodesta lähteä reilaamaan ja käydä tervehtimässä ainaki Barcelonassa ja Pariisissa asuvia ystäviäni. =)

MIRCin kanssa minulla kävi vähän samalla lailla kuin Ninnillä facebookin kanssa. Katsoin vain kauhuissani vierestä kun sitä asennettiin koneelle ja rekisteröidyttiin. Nyt olen jo tottunut. Ei se niin paha olekaan

Galleria on tietenkin edelleen täysin syntinen paikka.
Kirjoittanut: FilthyVictorian (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 24.09.2009 18:29
Liityinpä Naamakirjaan... O.o Foorumin ryhmään liityin. Mä olen siellä jossain.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 3 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit