Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

5 olennaista asiaa sinusta?

Kirjoittanut: Sistermoon (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 08.03.2008 14:31
1. Haaveilen tulevani joskus kirjailijaksi
2. Kerron mielipiteeni ihmisjoukossa, mutta en hae sieltä läheisempiä tuttavuuksia, koska pelkään heidän saavan selville todellisen elämäni
3.Hengityskoneen ääni saa minut kauhusta melkein shokkitilaan
4. En halua napostella ruokaa jos joku sitä tarjoaa, itse menen kaapille kyllä sitä hakemaan
5. Yksi festari kesässä on pakkomielteeni vaikka työt olisi estämässä
Kirjoittanut: DeathOfYourLife (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 10.03.2008 18:07
1. Synnyin tasan kello kaksitoista yöllä.
2. Satoja arpia ympäri kroppaa (isä hakkasi pienenä)
3. Punaiset hiukset (oma väri, voisi luulla värjätyiksi)
4. Kalpea iho, kaikki tulevat aina kyselemään olenko sairas kalpean ihoni takia...
5.Tumman vihreät silmät, kaikki katsovat aina onko minulla piilarit
Kirjoittanut: kuopassa (Ylläpitäjä)
  • Lähetetty: 10.03.2008 18:19
1. Naamavärkissä on defaulttina äkäinen ilme vaikka yleensä en ole kovin tuittumaisella tuulella.
2. Suunnittelen vakavissani mikrovaltion perustamista ja itseni julistamista Pyhäksi keisariksi. Keisariuden saavuttaminen on vielä ajatuksen tasolla.
3. Koen ärsyttävimmäksi ääneksi koko tässä maailmassa sen, kun kurahanskoilla hierotaan mutavelliä hansikasta vasten. Samaa ääntä synnyttäviä tekstiilejä on olemassa muitakin, mutta em. kombinaatio saa minut toivomaan kuolemaa. En tiedä mistä tämä johtuu, mutta tuo ääni on jo päiväkoti-iästä asti aiheuttanut kakomista ja inhoa.
4. Olen tehnyt valmiiksi (mielessäni) hyvin seikkaperäisen selviytymisstrategian jos zombit hyökkäävät.
5. Viime kesänä ajattelin ryhtyä ns. herrasmiesvarkaaksi ja hankkia suuren kk-palkan pakkolunastamalla kullanarvoisia esineitä. Hankin valmiiksi kiikarit ja linkkarin. Sitten muistin olevani turhan laiska kiipeilemään katoilla ja köysien varassa. Huomasin myös etten pysty kävelemään edes punaisia liikennevaloja päin.
Kirjoittanut: BronzeRain (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 11.03.2008 15:12

Lainaus: kuopassa

Olen tehnyt valmiiksi (mielessäni) hyvin seikkaperäisen selviytymisstrategian jos zombit hyökkäävät.

Hei, sama täällä! Onneksi asun talossa joka on varsin zombivarma; täällä on ikkunat korkealla, paljon huoneita jossa on raskaat kunnon ovet.

Anteeksi off-topic.
Kirjoittanut: kuopassa (Ylläpitäjä)
  • Lähetetty: 16.03.2008 23:28

Lainaus: BronzeRain

Onneksi asun talossa joka on varsin zombivarma; täällä on ikkunat korkealla [...]

Korkealla asuminen tulee melkoisella varmuudella kasvattamaan sinunkin henkiinjäämismahdollisuuksiasi, mutta oletko valmistautunut sellaiseen uhkaskenaarioon, jossa myös esimerkiksi linnut ja kissat ovat muuttuneet zombeiksi? Nimittäin jos niin käy, niin tässä ollaan pahasti helisemässä.
Kirjoittanut: Penni (Jäsen)
  • Lähetetty: 18.03.2008 00:27
1. Muistini on Surkea.
2. En pysty nukkumaan pimeässä.
3. Pyörryn joka kerta verikokeessa. (Pelkään piikkejä.)
4. Vihaan kun joku kutsuu pieneksi tai söpöksi. Tiedetään! Olen hobitti enkä tästä kasva.
5. Rakastan Slasher -elokuvia niin paljon että kaverinikin jo pitävät kummallisena.
Kirjoittanut: BronzeRain (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 18.03.2008 09:28

Lainaus: kuopassa

oletko valmistautunut sellaiseen uhkaskenaarioon, jossa myös esimerkiksi linnut ja kissat ovat muuttuneet zombeiksi?

En. Romeron leffoissa näin ei tapahdu, joten minä en usko siihen. Mutta se kai sitten tulee minulle kostautumaan.
Kirjoittanut: Melia (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 18.03.2008 17:06
1) Vihaan kirjoittaa tekstiviestejä, ja silti kaikki aina puskevat niitä riesakseni...

2) En ole koskaan ollut kiinostunut oikeasti hyvistä hevosista, vaan muhun on aina vedonneet nuoret remontit ja kaikki ongelmatapaukset/muut rassukat... ehkä tästä johtuen mun kilpailutulokseni ovat sitä mitä ne ovat

3) Haluaisin olla enemmän sellainen perhe-ihminen, mutta jostain syystä mulle se perheen perustaminen ei ole mikään saavutus tai arvostettava asia. Sensijaan arvostan työsaavutuksia, kilpailusuorituksia yms. Pelkään, että musta tulee kylmä ura-nainen, ja sit joskus nelikymppisenä käy ketuttamaan kun ei tullut niitä muksuja hankittua...

4) Luen hömppä-lehtiä (Cosmot sun muut) ihan mielelläni, mutten ikinä laittais rahaa sellaisen tilaamiseen. Mulle tulee nyt Historia- ja Tiede-lehti sekä Juoksija, on ne ainakin melkeen aina asiapitoisia.

5) Haaveilen (lue: etsin kuumeisesti) oikeanlaisesta mustasta kulmasohvasta, vaikka mulla ei vielä ole edes sellasta kämppää mihin se mahtuis.
Kirjoittanut: Layil (Jäsen)
  • Lähetetty: 18.03.2008 20:07
1. Rakastan violettiä
2. Taiteilija.. tai ainakin haluaisin tehdä kaikkia juttuja, mutta harvat toteutuvat.
3. Kerään muistoja.
4. Olen huulirasvariippuvainen
5. Pakkomielle tehdä säännöllisin väliajoin jotain hiuksilleni.
Kirjoittanut: empty (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 27.03.2008 16:14
1. Paniikkiin meneminen on ehkä paras asia, mitä osaan tehdä.
2. Näytän hyvin paljon mustekalalta ja siksi pidän niin paljon niistä, joten olen aika itserakas.
3. Minusta tuli muutama päivä sitten täti..
4. Omistan valtavan oranssin kissan.
5. AHDISTUS!
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!
Järjestä treffit