Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

5 olennaista asiaa sinusta?

Kirjoittanut: BronzeRain (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 29.05.2008 16:46
1. Minua luonnehditaan usein prinsessaksi, niin hyvässä kuin pahassa. Ja taidanpa ollakin aika prinsessa. Suurin osa kavereistani on miespuolisia, olen jotenkin tottunut erikoiskohteluun.

2. Ujostelen hirveästi auktoriteetteja. En esim. kehtaa soittaa hammaslääkäriin varatakseni aikaa, ja työhaastattelut ovat painajaisia. Kuka tahansa joka on "korkeammassa" asemassa kuin minä, on automaattisesti pelottava.

3. Ihastun liiankin helposti. Onneksi se yleensä menee ohi yhtä nopeasti.

4. Olen pitkä naiseksi, ja siitä on huomattavia ongelmia kun en kelpuuta kumppanikseni kuin vähintään 10cm itseäni pidempiä miehiä.

5. Rakastan pientä kotikaupunkiani.
Kirjoittanut: Gocom (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • • Muokkasi: Gocom
  • Lähetetty: 29.05.2008 22:00
1. Tykkään jossain määrin polvien naksumisesta, mutta puolestani kammoksun tahallista sormien naksuttelua.

2. Olen kamalan tunteellinen ihminen, en siis herkkä vaan tunteellinen, mutta päältä aika kylmän oloinen. Vähän kuin kylmä jääkimpale joka on sisältä todella pelskeleen lämmin.

3. Pitkään-linjan kirjoittamista/bloggaamista harrastaneena mietin monesti vaikeat pähkäilyt & palaveri/asiakaspuheet kuin kirjoittaisin ne paperille, vaikka oikeasti mietinkin punaisen ja sinisen värin eroja. Pääni sisällä on kai läppäri näppäimistöineen

4. Tykkään pölöttää tuntemattomille/puol tutuille/vähän kaikille, mutta toisaalta jos joku tulee puhumaan mulle saataan säikähtää. Samalla oudosti pelkään sosiaalisia tilanteita, vaikka pölötänkin vähän kaikkea. Monimutkaista...

5. Mietin joko liikaa tai liian vähän - en ikinä sopivasti. Jos näette kadulla kestohymy päällä kävelevän tyypin joka ei näytä ajattelevan pätkääkään, se saatan olla minä. Jos näette proffalta näyttävän ajattelijan kävelemässä kadulla, sekin olen varmaan minä
Kirjoittanut: Diafonia (Jäsen)
  • Lähetetty: 08.07.2008 14:50
1. Opin keittämään kahvia vasta tänä keväänä (olen siis syntynyt 91) ja vielä suljetulla osastolla ;D Tämä on olennaista, sillä olen ollut addiktoitunut kahviin 10-vuotiaasta. Suomalaista, vaaleapaahtoista kahvia vihaan.

2. Kuolleissa linnuissa on jotain uskomattoman kiehtovaa ja romanttista.

3. Pelkään olevani raskaana.( Haha. TeiniX!) Yritän par'aikaa kasata itseni, jotta pääsisin testiä ostamaan. Prkl.

4. Mulla on molemmissa rinnoissa täsmälleen samoissa kohdissa, samankokoiset ruskeat pisteet. Näyttää kuin olisin maalannu jotku stnan kauneuspilkut, jotta katse varmasti kiinnittyisi oikeaan kohtaan kehoa. Mikä voisi olla hyvinkin tyypillistä mulle..

5. Olen himoitellut nykyistä poikaystävääni 11-vuotiaasta. Käytyämmme samaisen riparin pari vuotta sitten, hullaannuin häneen lopullisesti. Pelästyin tilannetta kuitenkin niin pahasti, että panin välit poikki kokonaan. Puolitoista vuotta sit haaveilin ja itkin sen perään, kunnes viime joulukuussa tavattiin uudelleen.. Ja nyt elän kirjaimellisesti unelmaani. Ja se on vielä parempaa kuin oisin uskonut.

No mä en taaskaan osannut vastata kuten pyydettiin, mutta. Antaa olla.
Kirjoittanut: Lacy gloom (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 11.08.2008 02:38
1. Lopetin tupakoinnin hieman reilu puoli vuotta sitten
2. Asun avokkini ja eläintemme kanssa kolmiossa
3. Olen ollut 8 päivää putkeen syömättä mitään
4. Minulta ei ole koskaan murtunut mikään
5. Olen pyörtynyt elämäni aikana 24 kertaa

Näin.
Kirjoittanut: Lacrima (Jäsen)
  • Lähetetty: 12.08.2008 22:28
1. nukkumaan mennessä minun täytyy kääntyä 5 (tasan viisi, neljä ei kelpaa) kertaa kyljeltä toiselle ennenkuin voin nukahtaa
2. tykkään pitsa-automaateista
3. tykkään saada tyrpiin (täysi masokisti )
4. esitän joskus kaupungilla saksalais-turistia ja kyselen ihmisiltä kaikkea typerää
5. joskus kierrän treeneistä toisiin niin pitkään kunnes taju lähtee (pari kertaa olen jo pyörtynyt)
Kirjoittanut: Yöntuuli (Jäsen)
  • Lähetetty: 03.12.2008 02:02
no katsotaan mitä minusta löytyy
1. Ihan mahdoton romantikko olen,herkistyn helposti ja rakastan herkkiä tunteita
2. Kun pysäköin auton,niin minun on koitettava kaikki ovet ja takakansi että ne varmasti lukossa, (katsominen ei riitä)
3. Olen kovin kiltti luonteeltani
4. Ahdistun helposti jos ympärilläni on paljon täysin tuntemattomia ihmisiä ja alan pelkäämään
5. Haaveilen paljon
Kirjoittanut: unesta (Jäsen)
  • Lähetetty: 03.12.2008 02:23
1. Olen joutunut Irlannissa pohjois-irlantilaisen jollekin isolle englantilaiselle lehdelle työskentelevän valokuvaajan kuvattavaksi nautiskellessani sivistyneesti pullollista pahaa ja halpaa punaviiniä pullon suusta kello 11 päivällä.

2. Haluaisin mahdolliseen hautakiveeni tekstin, joka pohjautuisi väitteeseen, että mulla ei ihan kaikki valot pala - vaan ne, jotka laitettiin koristeeksi viime joulukuussa.

3. Olen hillittömän kiintynyt kaikkiin pahoihin puoliini - useimmiten tulen hirvittävän hyvälle tuulelle jos joku keksii minusta jonkun uuden vian.

4. Enkeli on tarjonnut minulle Populuksessa siiderin.

5. Olen hurjan kylmä ihminen - matalin kehon lämpötila, jonka olen tämän syksyn aikana mitannut, oli 34,9 - korkein tosin jopa 37, mutta silloin ei kyllä pystynytkään sitten tekemään juuri mitään.
Kirjoittanut: Blackrat (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 03.12.2008 09:33
1. Olen Scifi-nörtti.

2. Olen lukenut raamatun läpi kannesta kanteen... Kolmesti... Hihhulit varokoot jos tulevat minun kanssa raamatusta väittelemään.

3. Tiedän miltä yhden käden taputus kuulostaa.

4. Olen Roolipeli-friikki.

5. Kirjoitan paremmin englantia kuin suomea. Melkein puhunkin sitä paremmin.
Kirjoittanut: MustaHukka (NeppaGootti)
  • Lähetetty: 03.12.2008 09:43

Lainaus: Blackrat

2. Olen lukenut raamatun läpi kannesta kanteen... Kolmesti... Hihhulit varokoot jos tulevat minun kanssa raamatusta väittelemään.

Azop on myös tutustunut tuohon opukseen (meidän kirjahyllystä löytyy 2 raamattua ja 3 uuttatestamenttia...sulassa sovussa minun "vasemman käden polku" kirjan kanssa) voitte pitää yhdessä raamattukerhoa!
Kirjoittanut: Chrystalis (Inkvisiittori)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 03.12.2008 09:48

Lainaus: Blackrat

Mwahah, pistän paremmaksi, neljästi! :P Aiheesta on muuten mukava väitellä uskovaisten kanssa.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit