Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

5 olennaista asiaa sinusta?

Kirjoittanut: Bloody Susie (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 04.12.2008 16:47
1. Olen erittäin räväkkä persoona. Voi käydä kaikki tunnetilat kymmenessä minuutissa läpi. Raivon vallass olen mm.repinyt yhden idiootin hupparin kahtia.
2. Haluaisin mennä naimisiin Michael Jacksonin kanssa. Kihlattuni on alusta asti ollut tästä tietoinen. Diggailen siis MJ:tä ylipaljon
3. Minut saa kehräämään kupilla tuoretta kahvia & Vogue:n vihreillä ohuilla savukkeilla
4. Minua on pyydetty karaoke-emännäksi erääseen baariin.
5. Ystäväni haluasivat minun väliin olevan miespuolinen minä. Olisin kuulemma heille kaikille täydellinen miekkonen*keh keh*
Kirjoittanut: Not the nicest girl (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 04.12.2008 17:03
1. Outo persoona hyvässä mielessä. Yleensä olen melko hiljainen ja pohtiva, kavereiden kanssa intoudun vaikka mihin ja pidän ääntä
2. Herkkä, tosin salaan sen. Elokuvista meinaa monesti tulla tippa linssiin, mutta sitä ei kukaan tiedä
3. Aavehullu, iso toive olisi omata kyvyt puhua kuolleille/tutustua aaveeseen tai nähdä sellainen (vaikka ehkä pelästymisen jälkeen vaihtaisin hiippakuntaa xD)
4. Musiikki. Suorastaan ahdistaa jos Ipodissa on vähän virtaa aamulla ja pitää suunnittella, että milloin voi kuunnella. Ahdistus aamuisin ahdistaa, kun saa jorata meikatessaan (L)
5. Harvinaisen epäsiisti ihiminen. Huoneessa aina pieni sekasotku.En vaan jaksa huolehtia huoneestani, vaikka naispuolinen olento olenkin
Kirjoittanut: Jenaldo (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 04.12.2008 18:10
1. Outo, kiero huumorintaju ja persoona. Olen hyvin mielikuvitus rikas mutta joskus se menee yli muiden tajunnan.
2. Minusta ei ikinä arvaa minkälainen oikesti olen. Ensin luulet minun olevan hauska tyyppi mutta seuraavana päivänä huomaatkin että olen ihan helvetin pelottava shamanismin harjoittaja. Sen jälkeen saatkin tietää että olen venäläis suomalainen ja harrastan taidetta ja runoutta... (Olenko tosiaan outo? )
3.Persoonallinen piirustus, ja kirjoittamis tyyli.
4.Rakastan kirjoja ja niitä notkuukin vinot pinot huoneessani.
5.Musiikki addiktoitunut pahasti. Niin siis kuuntelen musiikkia aina siitä kun nousen sängystä siihen kun menen nukkumaan.
Kirjoittanut: SeKukaVaaniiSängynAlla (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 04.12.2008 18:56
1. Punastelen helposti ja paljon.
2. Oon hyvin huomionkipeä (ja sinkku, yllätys! )
3. Nään painajaisia lähes poikkeuksetta jos nukun kasvot seinään päin. (ainahan sitä nukkuu kasvot johonkin seinään päin, mutta tarkotan sitä kun sängyn sivu on kiinni seinässä ja kasvot on siihen suuntaa)
4. Minuakin (kuten myös useita teitä, mitä lueskelin) pidetään usein tylynä ja epäystävällisenä, vaikka perusilmeeni nyt vain on aika vakava.
5. Pidän todella paljon Terry Pratchetin kirjoista ja kerään niitä.
Kirjoittanut: die Winterreise (Nimetön)
  • • Muokkasi: die Winterreise
  • Lähetetty: 04.12.2008 19:23

Lainaus: SeKukaVaaniiSängynAlla

Pidän todella paljon Terry Pratchetin kirjoista ja kerään niitä.

Hei kiva juttu että joku muukin täällä lukee niitä. Pratchettin kirjat ovat aivan mahtavia
Sry off
Kirjoittanut: SeKukaVaaniiSängynAlla (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 04.12.2008 19:34

Lainaus: die Winterreise

Hei kiva juttu että joku muukin täällä lukee niitä. Pratchettin kirjat ovat aivan mahtavia

On todellakin! Tykkään erityisen paljon niistä joissa seikkailee Säävirkku, Auvomieli ja Kynsilaukka ja totta kai, Kuolema

Anteeksi vaan aiheesta eksyminen.
Kirjoittanut: die Winterreise (Nimetön)
  • Lähetetty: 04.12.2008 20:05

Lainaus: SeKukaVaaniiSängynAlla

Säävirkku, Auvomieli ja Kynsilaukka ja totta kai, Kuolema

Niin minäkin. Ja se on muuten Kynslaukka (sori, mutta pakko päästä olemaan pilkunnuss1ja)
Kirjoittanut: oneesan (Jäsen)
  • Lähetetty: 04.12.2008 20:52
1. Olen naispuolinen.
2. Olen kiinnostunut itseäni vanhemmista miehistä
3. Asun Itä-Suomessa
4. Pukeudun mustaan
5. Karate on puolet elämästäni.

Törkeästi ja yksinkertaisesti x3
Kirjoittanut: Amelia De Vlarie (Jäsen)
  • Lähetetty: 04.12.2008 21:19
1. Ajattelen englanniksi, kiroilen suomeksi ja flirttailen italiaksi
2. Silmiini tulee kyyneleitä, kun imitoin/puhun sivistyneellä englannin aksentilla
3. Kuulostan aivan syntyperäiseltä amerikkalaiselta
4. Teen jatkuvasti seksuaallisia kommentteja ja olen mieleltäni kuulema mies (kaveriani lainaen, olemme kuulemma naimisissa ja hommaillaan sängyssä koko ajan, wtf?)
5. Kerään kiviä.
Kirjoittanut: Jezebel (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 04.12.2008 21:29
1. Minulla on syntymämerkki oikean hartian puolella, solisluun päällä.
2. Minulla on 2 kauneuspilkkua, suupielessä ja silmäkulmassa
3. Silmäni ovat kaksiväriset (eli yhdessä värirenkaassa on selvästi kaksi väriä)
4. Puhun rik-svenskaa (mutta olen suomenkielinen)
5. Äänialani on mezzosopraano ja suuri haaveeni on laulaa bändissä
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!
Järjestä treffit