Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

5 olennaista asiaa sinusta?

Kirjoittanut: The_Killer_Doll (Jäsen)
  • Lähetetty: 06.01.2008 16:32
1. Pystyn juomaan tajuttomat määrät nesteitä yhdeltä istumalta ilman että saan kovan vessahädän. [puhumme nyt siis aivan TOTAALISEN suuristaa määristä nesteitä]

2. Vihaan sitä kun puhettani korjataan, tai kun ihmiset yrittävät saada mua puhumaan kuten normaalit ihmiset.

3. Näytän todella usein keskisormea.

4. Näytän monien mielestä sarjamurhaajalta, ja joskus Mansonin äpärälapselta. [joo, ja itse en ole tätä mieltä yhtään]

5. Piirtelen liikaa käsiini.
Kirjoittanut: Necroerotica (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 07.01.2008 03:40
1. Minulla on erittäin paha ulkonäkökompleksi ja vaikea masennus.
2. Lapsena pelkäsin ihan hulluna ufoja (kiitos Salaisten Kansioiden).
3. Minulla on outoja juttuja.
4. Fanitan sarjamurhaajia.
5. Minua kiinnostaa murhat ym.
Kirjoittanut: Kuutar (Aktiivi)
  • Lähetetty: 07.01.2008 09:01
1. Minulla on ainainen laihdutustarve, olen normaalipainoni alarajoilla painoindeksin mukaan, mutta silti nautin tunteesta kun pystyn olemaan vähällä ruualla ja ilman suklaata muutaman päivän, hienoimpia kohteliaisuuksia minulle onkin "sä oot laihtunu"

2. En juuri koskaan tunne janoa, (muuta kuin alkoholin janoa) päivissä joudun usein miettimään "olenko tänään juonut?" ihan terveyteni kannalta ,ihmisenhän kuuluisi juoda ainakin litra päivässä, minä juon ehkä kaksi pientä lasillista.

3. Pelkään vauvoja, siis sellaisia jotka eivät osaa puhua eivätkä kävellä. Lapset taas jo 1-2 vuotiaana ja siitä ylöspäin ovat ihania.

4. Olen kohta puolisen vuotta pelannut WoWia, vaikka ennen aloittamistani ihmettelin ketä jaksaa tuhlata aikaansa ja rahaansa pelaamiseen.

5. Olen välillä liian kiltti, lupaan kaikenlaista, jota en välttämättä pysty toteuttamaan.
Kirjoittanut: Vampira_666 (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 07.01.2008 17:09
1. Olen ehkä liiankin suorasanainen.

2. Hopparit ja pissikset ärsyttävät minua suuresti.

3. Ajattelen liikaa asioita ja stressaan niistä etukäteen.

4.Olen aivan pirun laiska.

5.Pleikkarin peluu. Pelaan aivan liikaa ja paljon. Peleihin menee ihan kiitettävästi rahaa. Lisäksi söpötän peleistä kotona ja piirtelen mieli peli hahmojani vapaa-ajalla.
Kirjoittanut: Sharwynn (Nimetön)
  • Lähetetty: 07.01.2008 17:35
1. Annan itsestäni kiltin ja mukautuvaisen ihmisen kuvan, mutta oikeasti olen kauhean jääräpäinen ja (lähes alitajuisesti) minä teen aina ihan just niin kuin itse haluan.
2. Olen hyvin skeptinen lääkkeitä kohtaan vaikka olen opiskellut lääkehoitoa yhtenä oppiaineenani jo reilut kaksi vuotta.
3. Rakastan luisevia poikia mutta sitten inhoan sitä kun näytän itse heihin verrattuna niin paksulta.
4. Alkoholin sävyttäminä iltoina se olen minä joka puolipakottaa muut laulamaan kanssaan karaokea tai vaikka singstaria.
5. Minusta possut ovat hurjan söpöjä otuksia, enkä siksi ole syönyt sianlihaa enää moniin vuosiin.
Kirjoittanut: Felicia (Virallinen sarjistaiteilija)
  • Arvo: Mahtigootti
  • • Muokkasi: Felicia
  • Lähetetty: 07.01.2008 17:51
1. Paljastan eri ihmisille valikoidusti vain joitakin asioita itsestäni - ei ole yhtäkään, joka tietäisi minusta kaiken, edes kaiken oleellisen

2. Vaikka vaikutan hillityltä ja jopa kylmältä, olen oikeasti tunteellinen ja hyväntahtoinen

3. Rakastan olla naisellinen - vaikka joskus näyttelisin muuta

4. Pidän fantasiasta ja mielikuvituksesta enemmän kuin todellisuudesta

5. Hyvin mitättömät asiat saattavat ärsyttää minua
Kirjoittanut: Halfheart (Nimetön)
  • Lähetetty: 09.01.2008 21:39
1. Kouluammuskelut kiinnostavat minua

2. Elän omissa maailmoissani

3. Inhoan suurinta osaa ihmisistä

4. En mielelläni poistu kämpästäni

5. En osaa puhua puhelimessa, yleensä en edes vastaa jos joku soittaa.
Kirjoittanut: Elvira (Aktiivi)
  • Lähetetty: 10.01.2008 14:20
1. Ihmiset ovat mielestäni idiootteja, kunnes toisin todistavat.
2. Olen oikeasti aikamoinen känkkäränkkä, mutta näyttelen kilttiä tuntemattomille. (Mukaville tutuille/kavereille olen oikeasti kiltti.)
3. Minulla on ehtymätön varasto mielikuvitusjuttuja kaikkiin mahdollisiin tilanteisiin ja minun on välillä vaikea suhtautua asioihin vakavasti. Tykkään naurattaa kavereita.
4. Kuvittelen olevani nuorempi kuin oikeasti olenkaan (olen yli 30, mutta menen täydestä 20-vuotiaasta), ja käyttäydyn välillä sen mukaisesti.
5. Katselen aivan liian paljon televisiota ja olen laiskuuden huipentuma.
Kirjoittanut: Valkyria (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • • Muokkasi: Valkyria
  • Lähetetty: 10.01.2008 15:56
1. kerään kaikkee p*skaa puoleeni -.- eli mulle harvinaiset tapaturmat eivät olisi mitään erikoisempaa
2. olen outo. kaikki ketä ovat viettäneet aikaa seurassani yli 2h ovat sanoneet tai ainakin ajatuksissaan ajatelleet että onpas siinä vasta kummajainen
3. olen harvinainen k*sipää. sitä ei aina voi huomata sillä olen tosi kiltti mut joku hetki sen taas huomaa, et oon ihan hirvee henkilö
4. mulla on semmonen vika päässä että kaikessa pitää olla täydellinen(ei täydellinen luonne vaan esim. täydellinen urheilija, piirtäjä jne). joten pärjään monissa asioissa hyvin
5. vihaan itteäni ja oon jatkuvasti masentunut mutta kukaan ei huomaa sitä(en edes itse). sillä voin tavallisesti nauraa ja olla iloinen. pääni ei jaa ajatuksiaan kanssani.
Kirjoittanut: Lilith (Aktiivi)
  • Lähetetty: 13.01.2008 22:07
1. Basisti.

2. Olut maistuu. Vähän liiankin hyvin.

3. Käyn keskimäärin kolme kertaa päivässä suihkussa.

4. Piirrän paljon.

5. Vihaan politiikkaa.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit