Gootti.net

Tule osaksi goottiyhteisöä. Liity jäseneksi!

Goottifoorumi: Yleiset korinat: Sarjiskilpailu!

• Vastaa
Piirrä hauska sarjisstrippi ja voita kaikenlaista kivaa. Tähän kisaan voi kuka tahansa osallistua. Kilpailussa kaivataan muutaman ruudun pituisia strippejä, jotka on tarkoitus laittaa suuren yleisön arvosteltavaksi siten, että eniten pisteitä saanut kilpailutyö palkitaan goottihenkisellä tuotesetillä. Palkintoon kuuluu avaimenperä, tarroja ja joku juliste jne. Otan yhteyttä voittajaan sähköpostitse ja sovin hänen kanssaan palkinnon toimittamisesta. Palkinto voidaan postittaa Suomen sisäpuolella sijaitsevaan osoitteeseen.

Kilpailussa palkitaan yksi sarjiksen luonut foorumilainen. Jos kaksi tai useampi kilpailutyö saa yhtä paljon ääniä, arvotaan voittaja erikseen näiden suosikkien joukosta. Kilpailutöitä varten on tarkoitus luoda tänne foorumille uusi äänestys, josta käsin omaa suosikkiaan voi äänestää.

Tämä kisa olisi tarkoitus pyöräyttää siten, että seuraavan kuukauden aikana voi laittaa ehdolle oman kilpailutyön (tai vaikkapa useamman sellaisen), jonka jälkeen ne asetetaan näytille. Sen jälkeen kun kaikki voittajakandidaatit on näytillä, avataan äänestys ja valitaan yleisön mielestä paras vaihtoehto.

Lisää lässytystä tästä aiheesta löytyy viestiketjusta Minkälainen kilpailu?

Ennen kuin luot uuden aiheen, muista vilkaista foorumin hakukoneella onko samasta aiheesta luotu viestiketju jo aikaisemmin. Gootti.netin valvojat auttavat jos kaipaat apua liittyen juttupalstaan liittyviin pulmatilanteisiin.

• Muokkasi: blackwolver
  • Vastaa
I'm SOOOO horny!!!

No niin...tässä olis mun kisaehdokas! Kuva löytyy myös tätä kautta http://blackwolver.deviantart.com/art/I-m-SO-horny -tribute-73955759

naurakaa...tai itkekää ja naurakaa!!!
Pitää vielä mainita ennenkö tulee plagiointisyytöksiä että tuo on tehty tribuuttina Cyanide&Happiness nettisarjakuvalle...siksi siinä on samantapainen piirustustyyli ;D

"Ketään ei saa laittaa säkkiin jos ei itse halua!" - Neponen

• Vastaa

"En etsi seikkailuja, seikkailut etsivät minua, eivätkä löydä. Sokeat..."

• Vastaa
Taiteellista väkeä, täytyy kyllä myöntää
  • Vastaa

Lainaus: Lacrimosa

Tässä kilpailussa kuitenkin tuo tarina ratkaisee

"Ketään ei saa laittaa säkkiin jos ei itse halua!" - Neponen

• Vastaa

Lainaus: minorea

http://fc02.deviantart.com/fs13/f/2007/024/f/5/Tre e_rabbits_by_Minorea.jpg

Onko työsi nimi tahallaan Puupuput?

Vah! Denuone latine loquebar? Me ineptum. Interdum modo elabitur.

• Vastaa

Lainaus: minorea

http://fc02.deviantart.com/fs13/f/2007/024/f/5/Tre e_rabbits_by_Minorea.jpg

puupuput... three? xD
aww söpö sarjis

"What's the fun in being a wolf if the sheep aren't running."

• Vastaa
paljon on osaa otettu, siltikin kivoja sarjailuja : )

amen..

• Vastaa
tämä kuulostaa mukavalta ajatukselta, ei kun tuhertamaan!

Naaraan pimeä puoli, häntä raadellen

• Vastaa

Lainaus: Lacrimosa

olen samaa mieltä aika vahvasti
  • Vain yhteisön jäseneksi liittyneet käyttäjät voivat lähettää viestejä tänne. Ilmoita käyttäjätunnuksesi ja salasanasi ennen viestin lähettämistä, tai liity ensin jäseneksi.
  • Tälläkin hetkellä suurta suomalaista goottifoorumia selaa 7 vakoilijaa ja 1 goottiyhteisön jäsentä (neo_shaman). Kävijäennätys koettiin 24.03.2008 23.23, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 87 henkeä!