Gootti.net

Tule osaksi goottiyhteisöä. Liity jäseneksi!

Sullo Gootti.net kännykkääsi, laita osoite www.gootti.mobi kirjanmerkkeihisi!

Goottifoorumi: Yleiset korinat: Sarjiskilpailu!

• Vastaa
Tekeleeni on vielä vähän kesken, mutta enköhän kohta saa valmiiksi... Tykkäsin muuten tuosta AnkHalinnasta

Kissat ja naiset tekevät mitä tahtovat

• Vastaa

• Muokkasi: Jayne Dahmer
  • Vastaa
^Ihan törkeän hyvä!

Todella harmi, etten tuota itse keksinyt... Oli kyllä hauskin strippi aikoihin.

Father, why are all the children weeping? They are merely crying, son O, are they merely crying, father? Yes, true weeping is yet to come

• Vastaa
Kiitoskiitos!

• Vastaa
Aivan mahtava tuo Felician tekele, itsekin tykkään piirrellä mutta ideat on aina vähän vähissä

"What's the fun in being a wolf if the sheep aren't running."

• Vastaa
Pieni taiteilija Chuukossa heräs ja se piirs sarjakuvan.

Angstorava

We'll never join the games you play

• Vastaa
Heh, kaikilla oli hyvät sarjakuvat, mutta meikä tykkäsi kyllä eniten Siren työstä. Siinä oli jotakin niin pahuksen yksinkertaisen kieroutunutta huumoria, että en voinut kuin nauraa.

Jokainen meistä on itkenyt katkerasti, kun elämä ei olekaan antanut meille sitä, mitä hartaimmin olemme tahtoneet. Kaikella on silti tarkoituksensa, kyynelilläkin.

• Vastaa
Hitto kun pää ei toimi, en keksi mitään tarpeeksi kieroutunutta :<

Vah! Denuone latine loquebar? Me ineptum. Interdum modo elabitur.

• Vastaa
Minua ei ole tähän mennessä naurattanut yksikään näistä sarjiksista. Minorean pupuhässäkkä oli ihan jees, mutta nämä muut ovat aika tylsiä.

"I reject your reality and substitute my own!" - Adam Savage

• Vastaa

Lainaus: Piiskansiima

Minua ei ole tähän mennessä naurattanut yksikään näistä sarjiksista. Minorean pupuhässäkkä oli ihan jees, mutta nämä muut ovat aika tylsiä.

Ootas vaan kun saan mun sarjiksen kasaan, sä kuule naurat niin että et saa henkeä. Tai sitten et.

"In a culture of beauty, the most beautiful are worshipped as gods." -Imperious Perfect

• Vain yhteisön jäseneksi liittyneet käyttäjät voivat lähettää viestejä tänne. Ilmoita käyttäjätunnuksesi ja salasanasi ennen viestin lähettämistä, tai liity ensin jäseneksi.

• Tälläkin hetkellä suurta suomalaista goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 3 goottiyhteisön jäsentä (Piiskansiima, Iiriva, Jacob). Kävijäennätys koettiin 24.03.2008 23:23, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 87 henkeä!