Gootti.net

Tule osaksi goottiyhteisöä. Liity jäseneksi!

Goottifoorumi: Yleiset korinat: Sarjiskilpailu!

• Vastaa

Lainaus: Piiskansiima

Minua ei ole tähän mennessä naurattanut yksikään näistä sarjiksista.

En mäkään kyllä yleensä naura sarjakuville

"Ketään ei saa laittaa säkkiin jos ei itse halua!" - Neponen

• Vastaa
No, naurattanut, itkettänyt...ylipäätään herättänyt muita ajatuksia kuin blah.

"I reject your reality and substitute my own!" - Adam Savage

• Vastaa
Siinä tapauksessa suosittelen sinulle jonkin loisto-oivalluksesi hyödyntämistä sarjakuvamuodossa. Varma voitto, mikäpä sen mukavampaa (paitsi tiukka kisa, jonka voittaa ).

And now that we're dead we've learned how to live

• Vastaa

Lainaus: Sire

Siinä tapauksessa suosittelen sinulle jonkin loisto-oivalluksesi hyödyntämistä sarjakuvamuodossa.

Lisää vaan sarjakuvia kehiin!

"Ketään ei saa laittaa säkkiin jos ei itse halua!" - Neponen

• Vastaa
blackwolver, niinpä! On enää vain parisen viikko aikaa osallistua, joten vielä ehtii. Tämä on yksi niistä harvoista tapauksista, jolloin voidaan palkita vaikka Paintilla piirretty tuherrus.

Pulmatilanne? Lähetä viestiä foorumin valvojille.

• Vastaa

Lainaus: Piiskansiima

No, naurattanut, itkettänyt...ylipäätään herättänyt muita ajatuksia kuin blah.

Ei herättänyt minullakaan mitään erikoisia ajatuksia. Noh, minun on turha arvioida ketään, kun itselläni ei ole minkäänlaisia piirustustaitoja. Minorean sarjakuva on ihan ok

Anteeksi

• Vastaa
Ehdinpä sittenkin saada oman sarjikseni valmiiksi, sarjakuvan piirtäminen ja tietokoneella viimeistely oli paljon vaikeampaa kuin olin kuvitellut. Kullanarvoisia olivat neuvot joita tyttäreltäni utelin, usein hermoja raastaviin ongelmatilanteisiin paint shop pro -ohjelmaa käyttäessäni.

Tässä se nyt on vihdoin valmiina, "The truth of American Gothic".

The truth of American Gothic

Sarjiksessa esiintyvä karrikatyyripariskunta on tuttu monelle vanhasta maalauksesta "American Gothic". Ajattelin kuvata sarjakuvan keinoin tämän ehkä mystisenkin parin "arkielämää" mustan huumorin kukittamana.
  • Vastaa
Harmi. Itsekin olisin tahtonut osallistua, mutta aika loppuu pian, enkä ole saanut mitään aikaiseksi. Eipä kyllä ole tullut hyvää ideaakaan. :/

Vah! Denuone latine loquebar? Me ineptum. Interdum modo elabitur.

• Vastaa

Lainaus: Blacksmith

Tässä se nyt on vihdoin valmiina, "The truth of American Gothic".

Tämä on hauska toteutukseltaan. Vitsi toimii hyvin ainakin sellaiseen lukijaan/katsojaan, joka tuntee alkuperäisessä maalauksessa esitellyt henkilöt.

Pulmatilanne? Lähetä viestiä foorumin valvojille.

• Vastaa
Mitä jos jatkaisitte kisa-aikaa vielä hetken? En ole päässyt skannaamaan omaani. (I fail)

"In a culture of beauty, the most beautiful are worshipped as gods." -Imperious Perfect

• Vain yhteisön jäseneksi liittyneet käyttäjät voivat lähettää viestejä tänne. Ilmoita käyttäjätunnuksesi ja salasanasi ennen viestin lähettämistä, tai liity ensin jäseneksi.

Sullo Gootti.net kännykkääsi, laita osoite www.gootti.mobi kirjanmerkkeihisi!

• Tälläkin hetkellä suurta suomalaista goottifoorumia selaa 4 vakoilijaa ja 1 goottiyhteisön jäsentä (hardlove). Kävijäennätys koettiin 24.03.2008 23:23, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 87 henkeä!