Gootti.net

Tule osaksi goottiyhteisöä. Liity jäseneksi!

Goottifoorumi: Yleiset korinat: hmm tajunnanvirtaa

• Vastaa
mitä kaikkea turhaa on viime aikoina tullu mietittyä ?

mie mietein että miksi voi olla epäuskottava rokkari, mut jos ''tavis'' pistää nahkatakin niin sen uskottavuutta normikadullakävijänä ei kukaan kyseenalaista.. =p että semmosta... olipas älykäs miete taas vaihteeksi.

l0lm0 0_o

• Vastaa
"Mitä teen täällä?"
kyseinen ajatus pulpahtanut useamminkin mieleen eri työpaikoilla ja muillakin paikoilla. Myös tänään.

amen..

• Vastaa
luckarin, maailmassa ? vai täällä gootti.netissä ? vai onko tuo niin avoin kysymys että se käsittää kaiken ?

l0lm0 0_o

• Muokkasi: Ukuli
  • Vastaa
Mietinpä tässä mikä viirasi matamia, joka yritti itsepintaisesti kiilata ohi vaihdepyörällään ja melkein rysähti pyöräni kylkeen kiinni ja minä ojaan...

Saankohan maton, jota olen kutomassa valmiiksi? Riittääkö kuteet? Meneekö se kaupaksi....

Kuten näkyy; kaikkea tyhmää ja arkista valitusta.

~ Uku

• Vastaa
Hmmh, yhtenä päivänä koulussa aloin miettimään miksi ihmislajin naarailla on vain kaksi rintaa ja susinaarailla enemmän. Sitten kuitenkin tajusin pian asiaan vastauksen ja nyt sanon että tyhmä minä. -_-

Mitäs muuta.. No sitä että miksi en saa huoneestani ikinä sen näköistä kuin haluan vaikka minulla olisi mahdollisuus se toteuttaa.

"Oi veljeni puu, oi siskoni heinä, oi sukuni suuri: eläimet. Samaa kudetta ollaan, samaa verta ja tuhkaa, samaa ahdistusta ja unelmaa." Laulu rakkaudesta puihin ja eläimiin-Eeva Kilpi.

• Vastaa
"Miksi en syntynyt rikkaaksi?" (Vakiajatus shoppailukierroksilla)
"Miksi minun oletetaan tietävän kaikki telepaattisesti?" (Koulun toiminta on välillä hanurista)
"Mitä hyötyä tästäkään on?" (Ks. edellinen.)
"Miksen osaa lentää?" (Kun käveleminen on tylsää ja hidasta)
"Mitä välii?" (Angstikohtaus)

"I reject your reality and substitute my own!" - Adam Savage

• Vastaa
Lähiaikoina mm. tällaista:

- Miksei asioita voi aloittaa ajoissa vaan kaikki pitää tehdä sinä viimeisenä iltana?

- Mitä ihmettä sitä oikeasti tahtoo elämältään, itseltään ja muilta?

- Voisikohan sitä hetkeksi vain kadota johonkin?
  • Vastaa
krapulassa ikävät ajatukset korostuvat

-näillä elämän tavoilla en kauaa elä. roskaruokaa, viinaa, röökiä...

-toivottavasti kurkkukipu ei ole merkki mistään vakavammasta...

-on hemmetin ikävää olla aina yksin ja epäonnistua kaikissa naisjutuissa heti alkuunsa, nytkin istua lauantai iltaa yksin pimeässä viileässä kopissa surffaamassa nettiä. kaipais ihmistä vierelleen...

-huomenna ois kai joku bänditapaaminen mutta ei jaksais kiinnostaa...

-koulu voisi mennä paremmin jos jaksaisin käydä siellä (käynyt 3 tuntia kahden viime viikon aikana)...

-kumpa sais pitkästä aikaa edes hyvin unta...

Fatfuck has the forum.

• Vastaa
Lainaus: nexubus elämän tavoilla

"Tuo on yhdyssana!" (Aina silloin kun näen jotain pershiilleen kirjoitettua... )

Viimeisin ilahduttava yhdyssanamoka oli lastenpölynimuri. Selvästikin tarpeellinen jos on pölyisiä lapsia.

"I reject your reality and substitute my own!" - Adam Savage

• Vastaa
jos nexubussia yhtään lohduttaa niin ei ole ainoa joka istuu yksinään koneen ääressä eikä saa koskaan unta. eipä se silti taida lohduttaa ja varmaan tiesitkin ettet oo ainoo, mutta kaipa sitten koin jotenkin tärkeäksi tämänkin turhan asian tänne näpytellä. tai sit vaan ajattelin kuluttaa aikaa.

l0lm0 0_o

• Vain yhteisön jäseneksi liittyneet käyttäjät voivat lähettää viestejä tänne. Ilmoita käyttäjätunnuksesi ja salasanasi ennen viestin lähettämistä, tai liity ensin jäseneksi.
  • Tälläkin hetkellä suurta suomalaista goottifoorumia selaa 7 vakoilijaa ja 4 goottiyhteisön jäsentä (Tillie, pimeyden_hehku, Aditu, die Winterreise). Kävijäennätys koettiin 24.03.2008 23.23, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 87 henkeä!