Gootti.net

Tule osaksi goottiyhteisöä. Liity jäseneksi!

Goottifoorumi: Yleiset korinat: Päättömiä kysymyksiä (osa 2)

• Vastaa
Siten. Juuri siten.

Miksi saan lisää saldoa vasta torstaina?

We dont know where you are or where you are going but we llove you. www.ruoska.net/puolue

• Vastaa
Koskapa kun kerromme aika-avaruuden madonreikään kadonneiden sukkiesi määrän ja aivojesi frontaalilohkon tilavuuden kuutiosenttimetreinä toisillaan, saamme luvun joka jaettuna nickissäsi olevien kirjainten määrällä antaa vastaukseksi 4, ja koska torstai on järjestyksessä neljäs viikonpäivä maanantaista laskettuna, tämä kyseinen nelonen siis totta kai tarkoittaa juuri tämän viikon torstaita. Tieteellinen kaava, älköön kukaan kyseenalaistako sitä.

Lauta, bleidit vai sukset?

In the world without fences and walls, who needs gates and windows?

• Vastaa
Kaikki.

miten pitkälle muiden miellyttäminen voi mennä ilman että se on sairasta?
  • Vastaa
ei kovin pitkälle.

Miksi stressiä on olemassa?

Aequat omnis cinis...

• Vastaa
Stressin tarkoitus on saada keho toimimaan. Lievä, hyvä stressi kannustaa tekemään, mutta liiallinen, jatkuva stressi vahingoittaa kehoa pitkällä aikavälillä. Stressaat, koska tiedät, ettet ole saanut niin paljoa aikaiseksi kuin olisi pitänyt, ja siitä et voi syyttää kuin itseäsi. Stressi kuitenkin laukaisee monia fyysisiä ja henkisiä sairauksia, joten hus pois se mörkö ja tänne hierottavaksi.

Miksi vihaan otsatukkaani?

Vah! Denuone latine loquebar? Me ineptum. Interdum modo elabitur.

• Vastaa
Koska siihen kyllästyy niin nopeasti, se on vaikea saada äkkiä pois kokonaan, se ei edes sovi kaikkiin kampauksiin ja sitä pitää kokoajan leikata, että se näyttää hyvältä. nimim. otsiksen kanssa jo vuodesta kivi ja kirves

Miksei minulla ole mitään hienoja vaatteita? :<

Pääsisinpä niin pitkälle, että voisi vielä kerran alkaa kokonaan alusta. (Jouko Tyyri)

• Vastaa
Koska... olet nainen. Yleinen vika tällä sukupuolella. Ei minullakaan ole. Ainakaan tarpeeksi.

Miksi minun tekee mieli pinaattikeittoa? O_o

Primadonna ja ilotyttö.

• Vastaa
Koska pinaattikeitto on mielestäsi niin hyvää.

Miksi minua väsyttää näin paljon?

We dont know where you are or where you are going but we llove you. www.ruoska.net/puolue

• Vastaa
Mitä oletettavimmin kyseessä on joko unenpuute tai raskas päivä. Yhdessä nämä kaksi toimivat tietenkin parhaalla teholla.

Miksi olen niin ei-aikaansaava ihminen?

Now what necrophagous Second Coming backs from the Cradle to Enslave?

• Vastaa

Lainaus: Myria

Miksi olen niin ei-aikaansaava ihminen?

Aina ei vaan jaksa..

Miksi en voi vaan unohtaa?

I focus on the pain. The only thing that's real..

• Vain yhteisön jäseneksi liittyneet käyttäjät voivat lähettää viestejä tänne. Ilmoita käyttäjätunnuksesi ja salasanasi ennen viestin lähettämistä, tai liity ensin jäseneksi.
  • Tälläkin hetkellä suurta suomalaista goottifoorumia selaa 6 vakoilijaa ja 3 goottiyhteisön jäsentä (Piiskansiima, SilverGhost, neo_shaman). Kävijäennätys koettiin 24.03.2008 23.23, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 87 henkeä!