Gootti.net

Tule osaksi goottiyhteisöä. Liity jäseneksi!

Goottifoorumi: Yleiset korinat: Päättömiä kysymyksiä (osa 2)

• Vastaa
Huonoistakin muistoista on hyötyä tulevaisuuden kannalta, kaikesta voi oppia jotakin.

Missä vika kun elämä menee ihan mukavasti, nimittäin tämä ei voi olla "normaalia" vai voiko sittenkin??

sataas ny ensin satasia ja sitte puukkoja niin näkis ku ahnehet kualoo....

• Vastaa
Voi se, kai...

Miksi kuuntelen nyyhky-biisejä ja ryven itsesäälissä??

Gott weiss ich will kein Engel sein !!

• Vastaa
koska joskus on paras vain itkeä paha olo pois.

miksi minä saan aina siipeeni joka kerta kun ihastun johonkuhun?

archangel, dark angel lend me thy light. through death's veil until we have heaven in sight.

• Vastaa
koska henkilö johon olet ihastunut ei ole kiinnostunut sinusta.

miksi olen aina masentunut vaikkei minulle ole käynyt mitään lähiaikoina?

mitä mie teen elämälläni?!?

• Vastaa
Tuohon on mahdotonta vastata, mutta annan neuvon: Vietä päivä sängyllä maaten ja miettien asioita niin saatat taajuta mikä sinua masentaa.

Mikä minussa vikana kun kaikki vaan vihaa mua??

• Vastaa
ei kaikki viha sua. luulet vaan.

miksi ihastun aina sellaisiin ihmisiin joita en voi saada?

archangel, dark angel lend me thy light. through death's veil until we have heaven in sight.

• Vastaa
He vastaavat ihanteitasi. (et voi olla varma ettet saa häntä!)

Miten kerron tyypille josta tykkään ihan himona siitä että pidän hänestä? :´(

• Vastaa
Menet ja sanot päin naamaa. Tai jos olet liero, menet selän taakse ja kuiskaat korvaan.
Milloin kasvan aikuiseksi?

Love, peace and harmony ? Oh, very nice Very nice Very nice Very nice ...But maybe in the next world

• Vastaa

Lainaus: Dead disco dancer

Milloin kasvan aikuiseksi?

Et milloinkaan. Aina pitää olla olemassa se pieni lapsenmielisyys ja lapsi siellä jossain..

Oppiiko sitä koskaan virheistään?

I focus on the pain. The only thing that's real..

• Vastaa
jos oppii niin kertokaa minullekkin miten se toimii.

miten saisin kerrottua ihastukselleni että pidän hänestä niin että hän itse sanoisi ensin mikäli hän pitää minusta?

• Vain yhteisön jäseneksi liittyneet käyttäjät voivat lähettää viestejä tänne. Ilmoita käyttäjätunnuksesi ja salasanasi ennen viestin lähettämistä, tai liity ensin jäseneksi.
  • Tälläkin hetkellä suurta suomalaista goottifoorumia selaa 5 vakoilijaa ja 2 goottiyhteisön jäsentä (neo_shaman, die Winterreise). Kävijäennätys koettiin 24.03.2008 23.23, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 87 henkeä!