Gootti.net

Tule osaksi goottiyhteisöä. Liity jäseneksi!

Goottifoorumi: Yleiset korinat: Päättömiä kysymyksiä (osa 2)

• Vastaa
Et.

Miksi kaverini soittaa aina, k7n en jaksa puhua?

Only Dead is Real.

• Vastaa
Koska ehkä hän tietää sen ja haluaa vain kuuntelijaa..

Olenko väärässä kun en halua mennä viikon matkalle sharm el sheikin loma resortille?

Closer my love, Veil me in your warmth, how afraid we are... -Entwine

• Vastaa
Et suinkaan, tuo kuulostaa joltakin aurinkomatkalomalta. Itsekin vihaan asennetta "lähdetään ottamaan aurinkoa", sillä itselläni on jokin pakonomainen tarve aina tutustua mahdollisimman paljon kohteen elämään, arkeen, kulttuuriin ja historiaan. Muuten koen matkan turhaksi.

Milloin sade loppuu?

Which bone in her body should I break first

• Vastaa
It can't rain all the time.
Milloin opin rakastumaan ihmisiin jotka kohtelevat minua hyvin?

Love, peace and harmony ? Oh, very nice Very nice Very nice Very nice ...But maybe in the next world

• Vastaa
Silloin, kun opit rakastamaan itseäsi.

Miksi minun mieheni puhuu kokoajan?

Pääsisinpä niin pitkälle, että voisi vielä kerran alkaa kokonaan alusta. (Jouko Tyyri)

• Vastaa
hän pitää omasta äänestään.

koska tiedemiehet keksivät kaiken parantavan pillerin? (enkä nyt halua mitään syanidikapselivastauksia)

Which bone in her body should I break first

• Vastaa
Ei ikinä.

Paraneeko vaiva sillä millä on tullutkin?
  • Vastaa
Niin ne ainakin väittävät. Totuus tosin taitaa olla toinen..

Onko ihan pakko, jos ei tahdo?

Pain Doesn,t hurt.. When it's All you have ever felt..

• Vastaa
Pakko on vain kuolla ja maksaa veroja.

Mistä löytyy työ?

Selluliitti on photoshopin puutetta.

• Vastaa
Kuka tietää... Kadulta...

Olenko sairas kun annoin pakit miehelle jota olen kuolannut usean vuoden ajan ja nyt kun hän sitten huomasi minut niin minä vain ilmoitin että -"Ei kiinnosta" ?
  • Vain yhteisön jäseneksi liittyneet käyttäjät voivat lähettää viestejä tänne. Ilmoita käyttäjätunnuksesi ja salasanasi ennen viestin lähettämistä, tai liity ensin jäseneksi.
  • Tälläkin hetkellä suurta suomalaista goottifoorumia selaa 3 vakoilijaa ja 1 goottiyhteisön jäsentä (minikivi). Kävijäennätys koettiin 24.03.2008 23.23, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 87 henkeä!
  • Keskustelufoorumia pyörittää PHP forum software miniBB © 2001—2008.