Gootti.net

Tule osaksi goottiyhteisöä. Liity jäseneksi!

Goottifoorumi: Yleiset korinat: Päättömiä kysymyksiä (osa 2)

• Vastaa
Se on hämärä jäänne niiltä ajoilta, kun ihminen vielä asui luolassa ja kuvitteli kuolevansa nälkään tai janoon, jos ei ottanut kaikkea mitä sai kerralla. Ja vielä nykyäänkin on siistiä yrittää kaataa kokista lasiin niin paljon kuin pystyy, vaikkei koskaan oikeasti pystykään...

Miksi unohdin nerokkaana tyttönä ostaa kaupasta hiivaa, vaikka se luki ISOLLA kauppalistassa?

You have to be free to kill yourself.

• Muokkasi: LadyDarkSoul
  • Vastaa
Hmm, luulisin että sait muuta ajateltavaa joten se hiiva unohtui vaikka isolla olikin

Olen itse miettinyt että onko jumalaa tai jotain suurempaa voimaa olemassa?

baby did ypu forget to take your meds?

• Vastaa
Samaa olne minäkin. Jos ei jumalaa, tai useampaa sellaista, niin kyllä se nyt melkein pakko on olla että jokin iso voima tuolla jossain on. Kovin yksinäiseltähän ja turvattomalta ainakin tuntuisi ajatella ettei tuolla jossain mitään ole. Ja loppujenlopuksihan lähes kaikki on kiinni uskosta.

Miksi emännän helmoista lähteminen, kaiken rakkaan ja turvallisen taakse jättämisen ja uudelle paikkakunnalle muuttamisen pitää tuntua näin vaikealta ja raskaalta?

Kahleissa näin on vapainkin mielin, lyö tahtia sade ikkunaan. Kaiken valon näin pimeys nieli, ei toivoa pidä vankinaan.

• Vastaa
Ööm, mää oon miettiny mikä alkuräjähdyksessä räjähti. Jos koko juttu on edes vähän tosi, kai tälle tiedetään jonkinlainen vastaus?

romance is breaking every heart in two casting shadows in the pale shade of blue

• Vastaa

Lainaus: Tiragen

Miksi emännän helmoista lähteminen, kaiken rakkaan ja turvallisen taakse jättämisen ja uudelle paikkakunnalle muuttamisen pitää tuntua näin vaikealta ja raskaalta?

Se on osa ihmiselämää ja kasvattaa luonnetta.

Miten kerron kiltisti miehelleni, että haluan eroon aseen kopiosta, joka roikkuu meidän katossa?

You have to be free to kill yourself.

• Vastaa
kysyt nätisti että voisiko tuon paikkaa vaihtaa tai jos haluat kokonaan eroon niin kysyt nätisti että voisiko hän laittaa sen omaan talteen.

miksi kaikki tuntuu niin ylivoimaisen vaikealta?

archangel, dark angel lend me thy light. through death's veil until we have heaven in sight.

• Vastaa
Kun ongelmia kertyy useampia yhdellä kertaa, pieninkin vastoinkäyminen voi tuntua ylitsepääsemättömältä esteeltä.

Miten toinen ihminen voi kääntää takkinsa noin vain, ilman minkäänlaista varoitusta ja viitettä tulevasta, hajottaen toisen kerralla pirstaleiksi?

Vah! Denuone latine loquebar? Me ineptum. Interdum modo elabitur.

• Vastaa
Juuri siksi että hän on ihminen.

jäänkö minä ihan yksin tänä viikonloppuna?
  • Vastaa
Se riippuu sinusta itsestäsi.. Pitää toimia, että saa jotain aikaiseksi..

mikä/ kuka tahtoisit olla "seuraavassa elämässäsi" , jos sellainen olisi?

"tell me no more stories, and i'll tell you no lies"

• Vastaa

Lainaus: Morfinsia

jäänkö minä ihan yksin tänä viikonloppuna?

Toivottavasti et, mutta kaikki tuollainenhan on mahdollista. Ja varma voit olla siitä, että jos et halua olla yksin niin jäät. Ja jos taasen haluat olla rauhassa niin takuulla saat seuraa, jota et välttämättä kaipaa.

Voiko Vitu**kseen kuolla?

I focus on the pain. The only thing that's real..

• Vain yhteisön jäseneksi liittyneet käyttäjät voivat lähettää viestejä tänne. Ilmoita käyttäjätunnuksesi ja salasanasi ennen viestin lähettämistä, tai liity ensin jäseneksi.
  • Tälläkin hetkellä suurta suomalaista goottifoorumia selaa 6 vakoilijaa ja 3 goottiyhteisön jäsentä (Tillie, Chrystalis, Piiskansiima). Kävijäennätys koettiin 24.03.2008 23.23, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 87 henkeä!