Gootti.net

Tule osaksi goottiyhteisöä. Liity jäseneksi!

Goottifoorumi: Yleiset korinat: Päättömiä kysymyksiä (osa 2)

• Vastaa
Jotkut (kuten esim. minä) ovat hidasälyisiä.

Miksi en keksi taaskaan mitään kysymystä?

Sinua etsin, sinua odotan sinä valaiset öisen maailman nouse jo kuu, nouse jo kuu. lapsesi tähdet, heidän joukkoon haluan.

• Vastaa
Et vaa osaa!

Mistä noita ihme vajakkeja aina sikiää?

Selluliitti on photoshopin puutetta.

• Vastaa
Pinkki pikku norsu taikoo ne hatustaan.

Miksi olen kuunnellut melkein koko ajan Bauhausia?

Sinua etsin, sinua odotan sinä valaiset öisen maailman nouse jo kuu, nouse jo kuu. lapsesi tähdet, heidän joukkoon haluan.

• Vastaa
Se on huippu bändi.

Miksi olen kuunnellut Dirun Obscuren kolmesti peräkkäin?

Aliquando insanire iucundum est.

• Vastaa
koska jostain syystä alitajuntasi vaatii sinua tekemään niin.

olenko minä liian tyhmä masentumaan?
  • Vastaa
Et, pikemminkin olet liian fiksu masentuaksesi.

Miksi villasukkani ovat tahmaiset?

And now that we're dead we've learned how to live

• Vastaa
Niillä on oma elämä, ja ne ovat käyneet uimassa jossain tahmeassa aineessa. (Mä ja mun mahtavat selitykset...)

Miksi Sata vuotta on niin ihana kappale? (Esittäjä on Herra Ylppö & Ihmiset, jos jotain kiinnostaa...)

• Vastaa
Koska olet ajautunut herra Ylpön joukkohallusinaatioon, mitä hän välittää kappaleensa piiloraitana.

Miksi monilahjakkuus on arvostetumpaa kuin monilahjattomuus? Sitä kun voi olla lahjaton useammalla eri elämän osa-alueella kuin missä paraskaan multitalentti on lahjakas.

Selluliitti on photoshopin puutetta.

• Vastaa
Koska suurinosa ihmisistä on opetettu arvostamaan ihan hassuja taitoja ja asioita.

Maistuuko?

Pain Doesn,t hurt.. When it's All you have ever felt..

• Vastaa
Ei.

Miksi minusta tuntuu, että voin saada huomisessa äidinkielen tekstitaidon kokeessa vain max. 3 pistettä/tehtävä? :/ Typerät ylioppilaskirjoitukset...

Vah! Denuone latine loquebar? Me ineptum. Interdum modo elabitur.

• Vain yhteisön jäseneksi liittyneet käyttäjät voivat lähettää viestejä tänne. Ilmoita käyttäjätunnuksesi ja salasanasi ennen viestin lähettämistä, tai liity ensin jäseneksi.